Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vader, moeder en hun 10 jarige dochtertje gaan op vakantie naar een nudistenkamp. Ze kleden zich uit en het meisje gaat de omgeving verkennen. Snel komt ze terug bij haar moeder en zegt: "Er zijn hier vrouwen met veel grotere borsten dan jij, mama. Moeder antwoordt: "Dat klopt schat, maar hoe groter de borsten hoe dommer de vrouw! Het meisje kijkt opnieuw wat rond en komt weer bij haar moeder: “Er zijn hier mannen met een veel grotere piemel dan papa".
Moeder zegt: "Dat klopt, maar ook hiervoor geldt: hoe groter de piemel hoe dommer de man." Het meisje komt voor de derde keer bij haar moeder. Mama....... Papa staat te praten met een héél domme blondine en hoe langer hij praat, hoe dommer hij wordt…
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Een man komt een politiebureau binnen en zegt tegen de dienstdoende agent: "Ik heb begrepen dat de inbreker die in ons huis heeft ingebroken gearresteerd is. Ik wil graag even een woordje met hem spreken. De agent: "Ik begrijp dat u kwaad bent meneer, maar dit kan ik natuurlijk niet toelaten." "Nee nee, u begrijpt me verkeerd." zegt de man, "Ik wil alleen maar van hem weten hoe hij binnen is gekomen, zonder dat mijn vrouw wakker werd."
Comment