Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
Comment
-
Ik kreeg deze week een mailtje van m'n nonkel...
Beste familieleden,
Tijdens een poging (weliswaar buiten mijn wil...) om de afmetingen van onzen Benz tov die door de constructeur opgegeven officiële afmetingen, "lichtjes"
te wijzigen ben ik er in geslaagd om een nieuw model te creëren van het alombekende Duitse merk.
Laat het duidelijk zijn ... We zijn echter nog maar in de zogenaamde pré-fase van het prototype.
Bijgevolg is het geensinds duidelijk of het vehikel in de huidige creatie op de wegen zal rondscheuren, nochtans werd het in de Noorderkempen door een alerte fotograaf "gespot" achterop een bereidwillige camionchauffeur die zijn voertuig ter beschikking stelde om het naar een uiterst geheime werkplaats te rijden voor uitgebreide ontledingen en verdere testen ... Dit teneinde uit te maken of het voertuig in kwestie nog wel een kans maakt om ooit nog op de wegen een nieuw leven te gaan beginnen...
Vandaar dat ik jullie in primeur kan laten "meegenieten" van deze unieke vierwieler.
Het spreekt voor zich dat ik jullie op de hoogte hou van de verdere ontwikkelingen...
Opgelet deze opnamen zijn niet geschikt voor gevoelige kijkers...
't Noenkeltje
Die maakt daar nog liever een grappig verhaaltje rond
Schitterende kerel.
Comment
-
-
-
Comment
-
Ge moet 's zoeken achter "Ding, fries are done !".
Een van de zaligste stukjes Family Guy !Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
veel beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
HAHA
die kerel mag zeker de award van idioot 2007 winnen
Comment
Comment