Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten

Chris en Co zei me vroeger niets, maar verdomme nu kan ik er zo hard om lachen!

Comment

• Nog een

http://www.youtube.com/watch?v=4z1px...related&search=

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=SM00o...related&search=

Comment

• aaaaaaaahahahaha

Mies in de trem
          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
            aaaaaaaahahahaha

Mies in de trem
            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Droooog!!!

Hahahahaha

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

MR BEAN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                Nog zo'n persiflage op die studio100 dingen. Ridder Rob, vast onderdeel van Koefnoen.

Comment

• Zaligheid
                  Dat geven ze niet in België volgens mij

Comment

• Alles kan beter blijft echt super

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                      Alles kan beter blijft echt super

http://youtube.com/watch?v=a2zulTo_Yyc

Geweldig programma

Comment

• Last edited by ; 10/06/2008, 17:52.

Comment

• Lenige vent zulle

1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                            Lenige vent zulle

kom liever fotoowkes trekken van de kever.
                            hij staat hier aan de winkel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              kom liever fotoowkes trekken van de kever.
                              hij staat hier aan de winkel.
                              Learning

Maar als't morgen weer zo'n weertje is en jij weer met de Kever bent, zal'k de moeite doen om eens af te komen
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                Learning

Maar als't morgen weer zo'n weertje is en jij weer met de Kever bent, zal'k de moeite doen om eens af te komen
                                morgen niet tot eind deze week. ze gaan de asfalt afschrapen bij ons thuis en dan laat ik hem liever binnenstaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  morgen niet tot eind deze week. ze gaan de asfalt afschrapen bij ons thuis en dan laat ik hem liever binnenstaan
                                  Ah, nog mooie dagen genoeg!
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Zat gisteren in de meelboks:

Hebt u ook genoeg van al die foto's van dames in uitdagende posities ?

Op den duur gaat men nog denken dat we seksueel geobsedeerd zijn !

Daarom stuur ik vanaf nu foto's van oude gebouwen en bruggen.

Ziehier een foto van de oudste brug in Toulouse (Frankrijk)

Geef toe, dit is toch prachtig, nietwaar ???

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gisteren tijdens de show van geert hoste

De vertaling van alfa romeo : eerste lief.

Comment

• Een komkommer, een augurk en een penis zitten met elkaar te babbelen

over wat voor een rotleven ze hebben.

De komkommer vertelt: Jongens ik heb een ellendig leven, als ik

groot, dik ben sappig ben

snijden ze me in stukjes en gooien me bij de salade !

De augurk op zijn beurt: Jij denkt dat jou leven rot is, en ik dan !

Als ik groot, dik en sappig ben steken ze me in azijn, gooien

kruiden op me en laten me daar een tijd in staan om me, als ik zuur

genoeg ben, tussen hun tanden te zetten !

En de penis : Jullie denken dat jullie een hard leven hebben ?

Als ik groot, dik en sappig ben trekken ze mij een plastiek zak over

mijn hoofd, steken me in een donkere kamer en stoten mij met mijn

hoofd tegen een muur totdat ik overgeef en flauwval !!!

Comment

Working...
                                          X