Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ofwel heb ik geen humor , ofwel ben ik slecht in wiskunde (is al bewezen, zie rapporten 2e trimester) ofwel allebei , kan iemand het simpel uitleggen.
dank bij voorbaat
ofwel heb ik geen humor , ofwel ben ik slecht in wiskunde (is al bewezen, zie rapporten 2e trimester) ofwel allebei , kan iemand het simpel uitleggen.
dank bij voorbaat
bij de eerste moet je die a+b tot de n-de voluit uitwerken tot een som van veeltermen, maar expand word hier te letterlijk genomen en gewoon uitgerokken. Bij de tweede wordt de limiet naar 8 eerst genomen en dit blijkt oneindig te zijn, de oplosser denkt echter dat dit wil zeggen, leg de 8 op zijn zij.
bij de eerste moet je die a+b tot de n-de voluit uitwerken tot een som van veeltermen, maar expand word hier te letterlijk genomen en gewoon uitgerokken. Bij de tweede wordt de limiet naar 8 eerst genomen en dit blijkt oneindig te zijn, de oplosser denkt echter dat dit wil zeggen, leg de 8 op zijn zij.
bedankt allebei, die eerste die begreep ik al , die tweede denk ik ook maar op een examen zou ik net hetzelfde antwoord geven eerlijk gezegd , van die uitleg in de quote van pirre van dat tweede vraagstuk versta ik niks , ik hoop dat dit normaal is als je nog maar 14 bent
Comment