Ik ben 24 en rij al bijna 6 jaar met de auto. De erste 3 jaar stond men auto op men ouders hun naam en de verzekering ook met mij als 2e bestuurder (Dit was bij Fortis). Nu rij ik al bijna 3 jaar met geleasde auto's. Ik ben eens gaan informeren bij Fortis om de auto van men vriendin op mijn naam te laten verzekeren en ze kunnen mij op BM 0 zetten!!!
Ik kon aantonen dat ik gedurende die 3 jaar met men eigen wagen ongevalvrij heb gerden (want dat was ook bij fortis) en met een document van men werkgever aantonen dat ik gedurende die andere 3 jaar ook ongevalvrij heb gereden.
Ik moet wel zeggen dat ik met al men verzekeringen (woning, brand, familiaal, enz...) en hypotheek ben fortis ben.
Dus voor goede klanten kunnen ze blijkbaar wel moeite doen....
Kzou eigenlijk eens voor de fun bij een ander filiaal van fortis (waar ze me niet kennen
) moeten gaan informeren en me voordoen dat ik nog geen fortis klant ben (met niets) en dan eens een autoverzekereing laten berekenen.... en is zien welke BM graad ik dan zou krijgen....
Ik kon aantonen dat ik gedurende die 3 jaar met men eigen wagen ongevalvrij heb gerden (want dat was ook bij fortis) en met een document van men werkgever aantonen dat ik gedurende die andere 3 jaar ook ongevalvrij heb gereden.
Ik moet wel zeggen dat ik met al men verzekeringen (woning, brand, familiaal, enz...) en hypotheek ben fortis ben.
Dus voor goede klanten kunnen ze blijkbaar wel moeite doen....
Kzou eigenlijk eens voor de fun bij een ander filiaal van fortis (waar ze me niet kennen

Comment