Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verzekering
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjefEen goede makelaar kan hierbij een schitterende hulp zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EddyreadyDat lijkt me wat 't probleem te zijn bij Ethias, allesinds in Aalst. Daar zitten ze met 5 achter hun bureautje maar echt persoonlijk contact ontbreekt een beetje. Kan het vergelijken met een soort 'grootwarenhuis' waar ze je bedienen & verder niets...
niet alleen bij Ethias.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EddyreadyDat lijkt me wat 't probleem te zijn bij Ethias, allesinds in Aalst. Daar zitten ze met 5 achter hun bureautje maar echt persoonlijk contact ontbreekt een beetje. Kan het vergelijken met een soort 'grootwarenhuis' waar ze je bedienen & verder niets...
man die zijn onbeschoft en degoutant.
ik ga daar voor een verzekering 4jaar geleden. laat prijs maken en alles is in orde. wagen wordt wel pas geleverd 2 maanden later. dus zeg ik dat ik nog wacht met te tekenen.
door omstandigheden duurt de leveringstermijn 8maand
dus ga ik nadien terug.
Zeggen ze doodleuk tegen mij dat ze mij niet meer willen verzekeren.dat hun politiek gewijzigd is. Ik had verdorie gewacht met mijn wagen te bestellen tot ik iets wist van het budget voor de verzekering en dan opeens weigeren ze me doodleuk. Resultaat nog de helft van den belgique mogen afbellen naar een goede voorwaarden.
omob (ethias) staat al langer bekend als goedkope verzekering maar ze smijten je wel zonder pardon buiten bij wijzeging van hun politiek. zo hebben ze 4jaar geleden enorm veel jeugd binengehaald met iets lagere tarieven om 2 jaar later doodleuk iedereen brieven te schrijven dat hun contract niet meer verlengd wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanizwijg me over ethias aalst
man die zijn onbeschoft en degoutant.
ik ga daar voor een verzekering 4jaar geleden. laat prijs maken en alles is in orde. wagen wordt wel pas geleverd 2 maanden later. dus zeg ik dat ik nog wacht met te tekenen.
door omstandigheden duurt de leveringstermijn 8maand
dus ga ik nadien terug.
Zeggen ze doodleuk tegen mij dat ze mij niet meer willen verzekeren.dat hun politiek gewijzigd is. Ik had verdorie gewacht met mijn wagen te bestellen tot ik iets wist van het budget voor de verzekering en dan opeens weigeren ze me doodleuk. Resultaat nog de helft van den belgique mogen afbellen naar een goede voorwaarden.
omob (ethias) staat al langer bekend als goedkope verzekering maar ze smijten je wel zonder pardon buiten bij wijzeging van hun politiek. zo hebben ze 4jaar geleden enorm veel jeugd binengehaald met iets lagere tarieven om 2 jaar later doodleuk iedereen brieven te schrijven dat hun contract niet meer verlengd wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050Vreemd.
Ik ben maandag bij Ethias in Brussel geweest.
Goed geholpen en iedereen was even vriendelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusMag je, wanneer je 'kantoor' gelegen is in Aalst, ook in Brussel gaan: stel z'n vader vervangt z'n huidige wagen waarvoor hij bij Ethias Aalst is gegaan, kan 'ie dan voor z'n nieuwe wagen langsgaan bij Ethias Brussel, zonder Aalst te verwittigen?
Comment
-
Hey.
Ik heb een vraag voor Frankie.
Mijn moeder heeft een Ford Fiesta 1.4 van '94 waar slechts 2000 tot 3000 km per jaar mee wordt gereden.
Vandaag is ze haar premie gaan betalen van 361 euro bij DVV. Ik vond dit veel. Is dat ook zo?
Op de groene kaart staat dan ook nog eens dat het een 1.3 CL is, terwijl de wagen een 1.4 CLX is.
Er zat een BA in, een rechtsbijstand en nog een derde ding waar ik niet kan opkomen.
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NewOldHey.
Ik heb een vraag voor Frankie.
Mijn moeder heeft een Ford Fiesta 1.4 van '94 waar slechts 2000 tot 3000 km per jaar mee wordt gereden.
Vandaag is ze haar premie gaan betalen van 361 euro bij DVV. Ik vond dit veel. Is dat ook zo?
Op de groene kaart staat dan ook nog eens dat het een 1.3 CL is, terwijl de wagen een 1.4 CLX is.
Er zat een BA in, een rechtsbijstand en nog een derde ding waar ik niet kan opkomen.
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NewOldOp de groene kaart staat dan ook nog eens dat het een 1.3 CL is, terwijl de wagen een 1.4 CLX is.
edit: bij 't opmaakprogramma van DVV gebruiken ze een lijst met auto's, gebaseerd op pvg-nummer. in '94 was volgens mij enkel de 1.4 Si verkrijgbaar, en vermoedelijk staat die niet in hun lijstje.
Comment
Comment