Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
    'k zal dat doen bij oldtimers, en vragenof ze er een sticky van kunnen maken. anders gaat 't hier weer verloren tussen al de rest van 't gezever.
    mercikes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
      Een goede makelaar kan hierbij een schitterende hulp zijn.
      Dat lijkt me wat 't probleem te zijn bij Ethias, allesinds in Aalst. Daar zitten ze met 5 achter hun bureautje maar echt persoonlijk contact ontbreekt een beetje. Kan het vergelijken met een soort 'grootwarenhuis' waar ze je bedienen & verder niets...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eddyready
        Dat lijkt me wat 't probleem te zijn bij Ethias, allesinds in Aalst. Daar zitten ze met 5 achter hun bureautje maar echt persoonlijk contact ontbreekt een beetje. Kan het vergelijken met een soort 'grootwarenhuis' waar ze je bedienen & verder niets...
        niet alleen in Aalst.
        niet alleen bij Ethias.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eddyready
          zwijg me over ethias aalst
          man die zijn onbeschoft en degoutant.

ik ga daar voor een verzekering 4jaar geleden. laat prijs maken en alles is in orde. wagen wordt wel pas geleverd 2 maanden later. dus zeg ik dat ik nog wacht met te tekenen.
          door omstandigheden duurt de leveringstermijn 8maand
          dus ga ik nadien terug.
          Zeggen ze doodleuk tegen mij dat ze mij niet meer willen verzekeren. dat hun politiek gewijzigd is. Ik had verdorie gewacht met mijn wagen te bestellen tot ik iets wist van het budget voor de verzekering en dan opeens weigeren ze me doodleuk. Resultaat nog de helft van den belgique mogen afbellen naar een goede voorwaarden.

omob (ethias) staat al langer bekend als goedkope verzekering maar ze smijten je wel zonder pardon buiten bij wijzeging van hun politiek. zo hebben ze 4jaar geleden enorm veel jeugd binengehaald met iets lagere tarieven om 2 jaar later doodleuk iedereen brieven te schrijven dat hun contract niet meer verlengd wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
            zwijg me over ethias aalst
            man die zijn onbeschoft en degoutant.

ik ga daar voor een verzekering 4jaar geleden. laat prijs maken en alles is in orde. wagen wordt wel pas geleverd 2 maanden later. dus zeg ik dat ik nog wacht met te tekenen.
            door omstandigheden duurt de leveringstermijn 8maand
            dus ga ik nadien terug.
            Zeggen ze doodleuk tegen mij dat ze mij niet meer willen verzekeren. dat hun politiek gewijzigd is. Ik had verdorie gewacht met mijn wagen te bestellen tot ik iets wist van het budget voor de verzekering en dan opeens weigeren ze me doodleuk. Resultaat nog de helft van den belgique mogen afbellen naar een goede voorwaarden.

omob (ethias) staat al langer bekend als goedkope verzekering maar ze smijten je wel zonder pardon buiten bij wijzeging van hun politiek. zo hebben ze 4jaar geleden enorm veel jeugd binengehaald met iets lagere tarieven om 2 jaar later doodleuk iedereen brieven te schrijven dat hun contract niet meer verlengd wordt.
            zo werkt het ook bij de maatschappijen die deel uitmaken van Ethias, en die via makelaars werken. 'k heb zo 3 maatschappijen geschrapt.

Comment

niet alleen in Aalst.
              niet alleen bij Ethias.
              Vreemd.
              Ik ben maandag bij Ethias in Brussel geweest.
              Goed geholpen en iedereen was even vriendelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                Vreemd.
                en dat op een maandag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                  Vreemd.
                  Mag je, wanneer je 'kantoor' gelegen is in Aalst, ook in Brussel gaan: stel z'n vader vervangt z'n huidige wagen waarvoor hij bij Ethias Aalst is gegaan, kan 'ie dan voor z'n nieuwe wagen langsgaan bij Ethias Brussel, zonder Aalst te verwittigen?
                  Last edited by ; 26/04/2006, 12:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                    Mag je, wanneer je 'kantoor' gelegen is in Aalst, ook in Brussel gaan: stel z'n vader vervangt z'n huidige wagen waarvoor hij bij Ethias Aalst is gegaan, kan 'ie dan voor z'n nieuwe wagen langsgaan bij Ethias Brussel, zonder Aalst te verwittigen?
                    Yep, je kan gaan waar je wil

Comment

en dat op een maandag.
                      En dan nog op de middag

Comment

• Hey.

Ik heb een vraag voor Frankie.

Mijn moeder heeft een Ford Fiesta 1.4 van '94 waar slechts 2000 tot 3000 km per jaar mee wordt gereden.
                        Vandaag is ze haar premie gaan betalen van 361 euro bij DVV. Ik vond dit veel. Is dat ook zo?
                        Op de groene kaart staat dan ook nog eens dat het een 1.3 CL is, terwijl de wagen een 1.4 CLX is.
                        Er zat een BA in, een rechtsbijstand en nog een derde ding waar ik niet kan opkomen.

Greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NewOld
                          Hey.

Ik heb een vraag voor Frankie.

Mijn moeder heeft een Ford Fiesta 1.4 van '94 waar slechts 2000 tot 3000 km per jaar mee wordt gereden.
                          Vandaag is ze haar premie gaan betalen van 361 euro bij DVV. Ik vond dit veel. Is dat ook zo?
                          Op de groene kaart staat dan ook nog eens dat het een 1.3 CL is, terwijl de wagen een 1.4 CLX is.
                          Er zat een BA in, een rechtsbijstand en nog een derde ding waar ik niet kan opkomen.

Greetz
                          dat is veel te veel.

Comment

dat is veel te veel.
                            In BM 0, en als ze nu een brokkechauffeur is met BM 11?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                              In BM 0, en als ze nu een brokkechauffeur is met BM 11?
                              dan is het veel te weinig.

Comment

dan is het veel te weinig.
                                Dus eigenlijk kunnen we er hoegenaamd niets over zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                  Dus eigenlijk kunnen we er hoegenaamd niets over zeggen
                                  die conclusie lijkt me correct te zijn.

Comment

die conclusie lijkt me correct te zijn.
                                    Wat zijn wij toch blij dat Frankie zo nu en dan 'es uitsluitsel komt brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NewOld
                                      volgens mij zou 't een 1.4 Si moeten zijn, als 'ie van '94 is. kijk eens na in de polis, waarschijnlijk is er 43 kW verzekerd, terwijl dat 54 zou moeten zijn voor een 1.4. voor een 43 kW kom ik op een premie van 269,57 €, voor een 54 kW 303,74

edit: bij 't opmaakprogramma van DVV gebruiken ze een lijst met auto's, gebaseerd op pvg-nummer. in '94 was volgens mij enkel de 1.4 Si verkrijgbaar, en vermoedelijk staat die niet in hun lijstje.
                                      Last edited by ; 27/04/2006, 15:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                        Wat zijn wij toch blij dat Frankie zo nu en dan 'es uitsluitsel komt brengen.
                                        gelukkig kunnen jullie allemaal rekenen op mijn uiterst positieve inbreng.

Comment

• Ah, dat was ik dus vergeten te vermelden.
                                          Ze heeft BM 0.

Ik weet zeker dat er achteraan op de wagen 1.4 CLX staat, maar ik zal vanavond eens in de papieren kijken naar het aantal Kw.
                                          Last edited by NewOld; 27/04/2006, 16:40.

Comment

Working...
                                          X