, jamaar, is die dure PHEV daadwerkelijk waard wat ze er voor vragen? In mijn ogen nie, want zonder aftrek zou geen kat hem kopen.
En je wéét toch dat die 48gr co2 een fictief getal is, en dat de vrijstelling van verkeersbelasting slechts tot 2020 geldt, en dat er tegen dan er interessantere wagens op de markt zijn (bye bye restwaarde).
Ik vergat ook de VAA maar ook op dat vlak ga je geen serieuze winst halen met een hybride suv, is altijd minstens 4% van de catalogusprijs dus minstens 4k voor die porsche, die bmw zal rond de 3k zitten, golf 2k.
Afijn je hebt dan idd wel een dikke bak voor de deur staan maar of het een toonbeeld van goeie bedrijfsvoering is?
Ben ook geen boekhouder ma de mijne heeft mij nog nooit gezegd dak ne PHEV moest kopen. Vol elektrisch vindt hij wel interessant.
En je wéét toch dat die 48gr co2 een fictief getal is, en dat de vrijstelling van verkeersbelasting slechts tot 2020 geldt, en dat er tegen dan er interessantere wagens op de markt zijn (bye bye restwaarde).
Ik vergat ook de VAA maar ook op dat vlak ga je geen serieuze winst halen met een hybride suv, is altijd minstens 4% van de catalogusprijs dus minstens 4k voor die porsche, die bmw zal rond de 3k zitten, golf 2k.
Afijn je hebt dan idd wel een dikke bak voor de deur staan maar of het een toonbeeld van goeie bedrijfsvoering is?
Ben ook geen boekhouder ma de mijne heeft mij nog nooit gezegd dak ne PHEV moest kopen. Vol elektrisch vindt hij wel interessant.
Comment