Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Duitse premiums scoren slecht in UK volgens onderzoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hier zitten mensen met gehoorproblemen.

Vandaag een testrit gedaan met een nieuwe bmw 730d luxury line en als je over slechte kasseien rijdt, hoor je ook hier en daar het materiaal zich zetten.

Ik hoor dan ook werkelijk alles.

Als er hier dan zijn die beweren 0,0 te horen zelfs op slechte wegen, dan geloof ik daar geen hol van. Die horen gewoon niet of menen dat rammeltjes heel luid moeten zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Die Sandero is leeg, niks rommzl, heeft op 4 jaar tijd 8000km op de teller.
      Hij is bij de dealer gegaan en die hebben hem gezegd dat nu eenmaal eigen aan het merk is. Persoon in kwestie is 73jaar geworden, heeft nog steeds spijt dat zijn 27jaar oude Nissan hiervoor ingeruild is. Maar hij moest van zijn vrouw :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
      Alle heb ik dan weer geluk dat ik de 2 enigste gekocht heb zonder rammels :-) altijd welkom om eens te komen horen he

Comment

vertel eens hoe die rammelkar verder reed tov uw 3, ev in 7 draad !

Comment

Ik krijg elk jaar op het werk een strenge gehoorstest en tot nu toe valt die mee...

Maar je hebt gelijk, bij die Logan Pick Up van hierboven hoorde ik op heel slechte weg wel parasietlawaai. Maar dan eerder een soort vibreren van de hele kooi. Niet een specifiek rammelend onderdeel. Op een bepaald moment had die ook rammelende remblokjes vooraan. Kopervet heeft dat verholpen.
          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
            Hier zitten mensen met gehoorproblemen.

Vandaag een testrit gedaan met een nieuwe bmw 730d luxury line en als je over slechte kasseien rijdt, hoor je ook hier en daar het materiaal zich zetten.

Ik hoor dan ook werkelijk alles.

Als er hier dan zijn die beweren 0,0 te horen zelfs op slechte wegen, dan geloof ik daar geen hol van. Die horen gewoon niet of menen dat rammeltjes heel luid moeten zijn.
            Heb je al eens gezien hoeveel gewicht en componenten er in dat dashboard hangen? Ik moet trouwens jaarlijks naar de medische keuring, mijn oren zijn prima.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
              Alle heb ik dan weer geluk dat ik de 2 enigste gekocht heb zonder rammels :-) altijd welkom om eens te komen horen he
              Ooh niet nodig hoor, ik geloof je best.
              Ik zeg maar hoe het bij de onze is.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

dit type wegdek, waar ze de kruispunten in ander verleg gooien...er is altijd wel een snelheid de ganse auto begint te resoneren

vreselijk als ze je straat heraanleggen in dat materiaal, veel kabaal

Comment

Van betrouwbaarheidsstatistieken naar kwaliteit van klinkers in t wegdek ...

Comment

Kwaliteit vd klinkers kan je gelukkig nog checken zonder statistieken.

Comment

Uiteindelijk zijn statistieken ook steeds een momentopname. Is dit een ingevulde enquete of zijn de mankementen gestaafd met facturen of andere bewijzen?
                      Ik kan sommigen hier volgen, als ze beweren dat er bij een duurdere categorie wagens sneller gemuggenzift wordt. En dat dan ook logisch is dat, als deze dingen mee opgenomen worden in hun lijst, een stuk een vertekend beeld zullen geven. Zo ken ik hier in de buurt ene die reclameerde dat zijn MB ML niet tijdig zijn vooruit ontdooide in de winter. Er zat geen vooruitverwarming op. Maar kerel vond dat, een MB waardig, dat niet echt nodig was. Duurde te lang in de winter als hij weer eens te laat opstond om te gaan werken.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        Idd, nog nooit een rammel aan een MB gehad, ik zou het ook niet kunnen verdragen, word gek van zoiets

Als je gerammel wil stel ik iets van de Fiat groep voor, deze ezel heeft zich al 2 keer aan dezelfde steen gestoten, never again!
                        allé gij, mijn italianen rammelden niet harder dan de andere merken die ik gehad heb. Mijn bmw was mijn grootste brolbak tot hier toe.

Comment

Welke BMW is dat dan en hoe oud is die?

Comment

Idd, nog nooit een rammel aan een MB gehad, ik zou het ook niet kunnen verdragen, word gek van zoiets

Als je gerammel wil stel ik iets van de Fiat groep voor, deze ezel heeft zich al 2 keer aan dezelfde steen gestoten, never again!
                            Niet akkoord.

Je blijft het zeggen, en je hebt met hoeveel wagens uit de Fiat-groep gereden de laatste 4 jaar?

Als je je haast (want de nieuwe zal bijna toekomen), kan je nog eens in mijn Doblo stappen.

8 jaar, 170.000 km (bijna), rammelt NIET. NIKS.

500'je rammelt ook niet, al heeft die nog maar 33.000 km.

Mijn Mazda, die gaf een invulling aan rammels (eigen fout deels want uitlaat gestoken die resoneerde op elk toerental onder 4000 ). Mijn BMW E36 had enkele rammels (niets dramatisch, mogelijks wel storend voor mensen die er zeer gevoelig aan zijn). Mijn vrouw haar eerste wagentje, Peugeot 106 zonder enige optie, rammelde ook niet (ondanks verkocht met 198.000km).

Je kan nu heel je leven blijven zagen over de kwaliteit van die ene Fiat en Lancia waar je veel ervaring mee hebt, maar dan ga je zoals mijn opa zaliger worden: een sympathiek, verzuurd oud manneke die nog altijd dacht dat Japanse wagens, zoals in de jaren 60, wegroestten op de boot naar Europa.

De tijd, en met de tijd auto's, evolueren.
                            Last edited by timothy; 17/08/2016, 12:48.
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

ik heb weinig goeds te zeggen over mijn voormalige bmw 3 maar rammelen had ie toch geen last van.
                              natuurlijk heb je ook dreunen bij zware putten maar dat heb je in elke auto
                              lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                Niet akkoord.

Je blijft het zeggen, en je hebt met hoeveel wagens uit de Fiat-groep gereden de laatste 4 jaar?

Als je je haast (want de nieuwe zal bijna toekomen), kan je nog eens in mijn Doblo stappen.

8 jaar, 170.000 km (bijna), rammelt NIET. NIKS.

500'je rammelt ook niet, al heeft die nog maar 33.000 km.

Mijn Mazda, die gaf een invulling aan rammels (eigen fout deels want uitlaat gestoken die resoneerde op elk toerental onder 4000 ). Mijn BMW E36 had enkele rammels (niets dramatisch, mogelijks wel storend voor mensen die er zeer gevoelig aan zijn). Mijn vrouw haar eerste wagentje, Peugeot 106 zonder enige optie, rammelde ook niet (ondanks verkocht met 198.000km).

Je kan nu heel je leven blijven zagen over de kwaliteit van die ene Fiat en Lancia waar je veel ervaring mee hebt, maar dan ga je zoals mijn opa zaliger worden: een sympathiek, verzuurd oud manneke die nog altijd dacht dat Japanse wagens, zoals in de jaren 60, wegroestten op de boot naar Europa.

De tijd, en met de tijd auto's, evolueren.
                                Ieder zijn mening hé Timothy, een gewaarschuwd man is er 2 waard

En het gaat niet alleen over de rammels hé maar de kwaliteit in 't algemeen. Aan de 2 jaar oude Mito van een buurman is ook niks goed, heeft al meer in reparatie gestaan dan thuis.

Maar zoals geschreven, mijn mening en ervaring, iedereen koopt wat 'm wil. Ik heb jou trouwens toch al gefeliciteerd met jouw mooie Tipo dacht ik
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Da's nog eens een auto, én betrouwbaar.

Comment

Honda

Comment

Ieder zijn mening hé Timothy, een gewaarschuwd man is er 2 waard

En het gaat niet alleen over de rammels hé maar de kwaliteit in 't algemeen. Aan de 2 jaar oude Mito van een buurman is ook niks goed, heeft al meer in reparatie gestaan dan thuis.

Maar zoals geschreven, mijn mening en ervaring, iedereen koopt wat 'm wil. Ik heb jou trouwens toch al gefeliciteerd met jouw mooie Tipo dacht ik
                                      Het gaat me niet om die felicitatie, je mag die Tipo gerust een plastieken Tupperwaredoos vinden. De enige die de wagen écht moet goedkeuren ben ik, want ik koop hem. Je hoeft van mijn dan ook nooit geen Italiaanse wagen meer te kopen.

Hoe jij bij mij overkomt is gewoon: ik heb twee slechte Italiaanse wagens gehad, en ik ken er nog een 3-tal met problemen met een Italiaanse wagen, dus alle Italiaanse wagens zijn slecht en zullen altijd slecht blijven.

Stel: ik koop me morgen een C-klasse. Gaat continu kapot. 10 x per jaar naar de garage. Ik verkoop hem na 2 jaar als de garantie gedaan is omdat ik schrik heb van de kosten, en koop me een nieuwe A-klasse. Die is dan wel betrouwbaar, maar rammelt langs alle kanten en heeft duidelijk een mindere afwerking.
                                      Bovendien weet ik dat mijn overbuur enorm dure reparaties aan zijn S-klasse moeten laten doen heeft.

Mag ik dan gaan zeggen dat Mercedes slechte auto's bouwt? Ik dacht het niet... Voor elke slechte auto zijn er een meervoud goede van dat type/model/merk.

Je moet daar doorkijken. De laatste échte slechte auto's werden volgens mij begin de jaren 90 gebouwd. De dag van vandaag kan je geen nieuwe auto meer kopen waar alles echt slecht aan is. Zelfs geen Dacia, of geen nieuwe Lada. Misschien wel nog bij de Chinese merken.

Ik heb altijd moeite gehad met mensen die één bepaald merk afbreken wegens één of twee negatieve ervaringen. Ongeacht wélk merk. Free_ltd met zijn DS5-bashing kan er ook wat van. Je hebt hier heel wat mensen die bashen op x18d's van BMW. Dan weer iemand die geen Opels kan zien. Dan iemand die Dacia's belachelijk vind.

Stop daar allemaal eens mee. Elke nieuwe wagen die je de dag van vandaag uit de garage kan rijden, is op z'n minst goed. De meesten zijn zeer goed. Sommigen uitmuntend.

Een rammel, 2 x panne in één jaar of een wat hoger verbruik maakt het toch überhaupt geen slechte auto zeker... Zijn we de tijd vergeten (sommigen hebben er blijkbaar nostalgie naar) dat je 3 minuten moest wachten bij strenge vorst voor je een diesel kon starten, dat alle auto's bijna wegroestten waar je bij stond, dat een 2.4d 70 pk had, dat je elke 5.000km binnen moest voor een smeerbeurt, dat rammels standaard waren behalve bij Mercedes, ...

Comment

Is toch niet zó ongewoon. Skoda, MB, Audi en Alfa hebben zeker zo al een model op hun palmares staan.

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                          Het gaat me niet om die felicitatie, je mag die Tipo gerust een plastieken Tupperwaredoos vinden. De enige die de wagen écht moet goedkeuren ben ik, want ik koop hem. Je hoeft van mijn dan ook nooit geen Italiaanse wagen meer te kopen.

Hoe jij bij mij overkomt is gewoon: ik heb twee slechte Italiaanse wagens gehad, en ik ken er nog een 3-tal met problemen met een Italiaanse wagen, dus alle Italiaanse wagens zijn slecht en zullen altijd slecht blijven.

Stel: ik koop me morgen een C-klasse. Gaat continu kapot. 10 x per jaar naar de garage. Ik verkoop hem na 2 jaar als de garantie gedaan is omdat ik schrik heb van de kosten, en koop me een nieuwe A-klasse. Die is dan wel betrouwbaar, maar rammelt langs alle kanten en heeft duidelijk een mindere afwerking.
                                          Bovendien weet ik dat mijn overbuur enorm dure reparaties aan zijn S-klasse moeten laten doen heeft.

Mag ik dan gaan zeggen dat Mercedes slechte auto's bouwt? Ik dacht het niet... Voor elke slechte auto zijn er een meervoud goede van dat type/model/merk.

Je moet daar doorkijken. De laatste échte slechte auto's werden volgens mij begin de jaren 90 gebouwd. De dag van vandaag kan je geen nieuwe auto meer kopen waar alles echt slecht aan is. Zelfs geen Dacia, of geen nieuwe Lada. Misschien wel nog bij de Chinese merken.

Ik heb altijd moeite gehad met mensen die één bepaald merk afbreken wegens één of twee negatieve ervaringen. Ongeacht wélk merk. Free_ltd met zijn DS5-bashing kan er ook wat van. Je hebt hier heel wat mensen die bashen op x18d's van BMW. Dan weer iemand die geen Opels kan zien. Dan iemand die Dacia's belachelijk vind.

Stop daar allemaal eens mee. Elke nieuwe wagen die je de dag van vandaag uit de garage kan rijden, is op z'n minst goed. De meesten zijn zeer goed. Sommigen uitmuntend.

Een rammel, 2 x panne in één jaar of een wat hoger verbruik maakt het toch überhaupt geen slechte auto zeker... Zijn we de tijd vergeten (sommigen hebben er blijkbaar nostalgie naar) dat je 3 minuten moest wachten bij strenge vorst voor je een diesel kon starten, dat alle auto's bijna wegroestten waar je bij stond, dat een 2.4d 70 pk had, dat je elke 5.000km binnen moest voor een smeerbeurt, dat rammels standaard waren behalve bij Mercedes, ...
                                          Mooie uitleg, proficiat!

Voor mij telt enkel de laatste zin in uw eerste alinia maar da's persoonlijk.
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                          X