Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Duitse premiums scoren slecht in UK volgens onderzoek
Voor te rammelen hebt ge niet alleen nen Dacia nodig hoor. Mijn Fords en mijne Opel vroeger konden er ook wel iets van
Zelfs den DS5, maar dat hangt van zijn stemming af. Elke morgen als ik op 800m van mijn deur ben gaat het asphalt naar betonbaan en begin mijn spiegel lawaai te maken. Ff tikje tegen en het is voor de rest van den dag voorbij. Maar dag op dag als ik 's morgens die overgang maak, begint m.
In het begin werd ik er gek van totdat mijn vrouw het rammeltje gevonden had. Ik klaag over alles en nog wat in dienen auto, behalve over dat rammeltje, want bij een fransoos vewacht ik dat net.
Maar een W124 van 25 jaar oud en met 312.000 km niet
Dit kan ik beamen. Ik heb een 203 en 204 gehad (de 204 heb ik nog), en heb een tijdje gereden met een 201 en 202 met veel kilometers. Reed op het einde nog altijd zoals dag 1. Mijn A6 ook. Mijn golf niet.
Voor te rammelen hebt ge niet alleen nen Dacia nodig hoor. Mijn Fords en mijne Opel vroeger konden er ook wel iets van
Zelfs den DS5, maar dat hangt van zijn stemming af. Elke morgen als ik op 800m van mijn deur ben gaat het asphalt naar betonbaan en begin mijn spiegel lawaai te maken. Ff tikje tegen en het is voor de rest van den dag voorbij. Maar dag op dag als ik 's morgens die overgang maak, begint m.
In het begin werd ik er gek van totdat mijn vrouw het rammeltje gevonden had. Ik klaag over alles en nog wat in dienen auto, behalve over dat rammeltje, want bij een fransoos vewacht ik dat net.
de W204 ook nog geen enkele rammel mee gehad, de C207 dan weer wel al was dat mijn eigen fout. teveel druk gezet op het dashbord waardoor die een mm dichter bij de voorruit kwam te staan
de W204 ook nog geen enkele rammel mee gehad, de C207 dan weer wel al was dat mijn eigen fout. teveel druk gezet op het dashbord waardoor die een mm dichter bij de voorruit kwam te staan
Idd, nog nooit een rammel aan een MB gehad, ik zou het ook niet kunnen verdragen, word gek van zoiets
Als je gerammel wil stel ik iets van de Fiat groep voor, deze ezel heeft zich al 2 keer aan dezelfde steen gestoten, never again!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Maar als je de materialen ziet die in die wagen zit is dat nu eenmaal normaal. In de familie hebben we een Sandero, die rammelde al na 6maand, niks aan te doen.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Raar hier rammelt er geen een van de 2 dacia's 2 en 4 jaar oud. Die materialen zijn wel harde plastiek maar die dingen zitten stevig vast en trillen niet tegen elkaar. Ik zou daar laten naar kijken en anders de rommel uit de opbergvakjes opruimen :-) In mijn vorige wagen een sharan daar zaten pas rammels in.
Die Sandero is leeg, niks rommzl, heeft op 4 jaar tijd 8000km op de teller.
Hij is bij de dealer gegaan en die hebben hem gezegd dat nu eenmaal eigen aan het merk is. Persoon in kwestie is 73jaar geworden, heeft nog steeds spijt dat zijn 27jaar oude Nissan hiervoor ingeruild is. Maar hij moest van zijn vrouw :p
probeer me te herinneren of de lodgy pick-up rammelde die ik kreeg bij steken trekhaak, maar ik weet het niet meer
mijn smartje werd geleverd en rammelde 0 - blij als ne kleine, na 3 weken door de beenharde ophanging was't wel wat anders...maar dat autoke werd zoiets vergeven, ik word in feite ook niet gek van wat gerammel al is't aangenamer van niet natuurlijk, er ligt meestal in mijn auto ook altijd vanalles los in de auto wat elke bocht verschuift etc
moest de s even hard rammelen als die smart, zou ik wel niet zo fijn vinden
Comment