Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Duitse premiums scoren slecht in UK volgens onderzoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dus besluit... Dacia is een betrouwbare rammelaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Dus besluit... Dacia is een betrouwbare rammelaar
      Voor te rammelen hebt ge niet alleen nen Dacia nodig hoor. Mijn Fords en mijne Opel vroeger konden er ook wel iets van

Zelfs den DS5, maar dat hangt van zijn stemming af. Elke morgen als ik op 800m van mijn deur ben gaat het asphalt naar betonbaan en begin mijn spiegel lawaai te maken. Ff tikje tegen en het is voor de rest van den dag voorbij. Maar dag op dag als ik 's morgens die overgang maak, begint m.

In het begin werd ik er gek van totdat mijn vrouw het rammeltje gevonden had. Ik klaag over alles en nog wat in dienen auto, behalve over dat rammeltje, want bij een fransoos vewacht ik dat net.

Comment

Een sportkar van 200.000 euro rammelt ook.

Comment

Maar een W124 van 25 jaar oud en met 312.000 km niet
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
            Feit, maar zo maken ze ze niet meer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
              Dit kan ik beamen. Ik heb een 203 en 204 gehad (de 204 heb ik nog), en heb een tijdje gereden met een 201 en 202 met veel kilometers. Reed op het einde nog altijd zoals dag 1. Mijn A6 ook. Mijn golf niet.
              Last edited by orange; 16/08/2016, 18:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                Voor te rammelen hebt ge niet alleen nen Dacia nodig hoor. Mijn Fords en mijne Opel vroeger konden er ook wel iets van

Zelfs den DS5, maar dat hangt van zijn stemming af. Elke morgen als ik op 800m van mijn deur ben gaat het asphalt naar betonbaan en begin mijn spiegel lawaai te maken. Ff tikje tegen en het is voor de rest van den dag voorbij. Maar dag op dag als ik 's morgens die overgang maak, begint m.

In het begin werd ik er gek van totdat mijn vrouw het rammeltje gevonden had. Ik klaag over alles en nog wat in dienen auto, behalve over dat rammeltje, want bij een fransoos vewacht ik dat net.

Mss eens het schroefke vastdraaien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
                  Mijn golf niet.
                  mijn golf 4 automaat wel, maar de vergelijkbare skoda van de ma wat minder...vooral de dsg vond ik verouderen

en alles is exemplarisch, de 124 hier had wel wat rammels, maar mijn intussen 12 jaar oude 203 dan weer niet

Comment

de W204 ook nog geen enkele rammel mee gehad, de C207 dan weer wel al was dat mijn eigen fout. teveel druk gezet op het dashbord waardoor die een mm dichter bij de voorruit kwam te staan
                    lets have some more member berries

Comment

Mijn golf na 6 jaar en 163.000km heeft ook nog niets van rammels...
                      Benzine
                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                      Diesel
                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                        de W204 ook nog geen enkele rammel mee gehad, de C207 dan weer wel al was dat mijn eigen fout. teveel druk gezet op het dashbord waardoor die een mm dichter bij de voorruit kwam te staan
                        Idd, nog nooit een rammel aan een MB gehad, ik zou het ook niet kunnen verdragen, word gek van zoiets

Als je gerammel wil stel ik iets van de Fiat groep voor, deze ezel heeft zich al 2 keer aan dezelfde steen gestoten, never again!
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          teveel druk gezet op het dashbord waardoor die een mm dichter bij de voorruit kwam te staan
                          haha, stoeffer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            haha, stoeffer
                            met een kast he, eens een kast in de wagen moeten laden wat net lukt met de achterzetels en de passagierszetel plat te leggen

Comment

dacht auto-gevogel

Comment

lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Maar als je de materialen ziet die in die wagen zit is dat nu eenmaal normaal. In de familie hebben we een Sandero, die rammelde al na 6maand, niks aan te doen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                                  Raar hier rammelt er geen een van de 2 dacia's 2 en 4 jaar oud. Die materialen zijn wel harde plastiek maar die dingen zitten stevig vast en trillen niet tegen elkaar. Ik zou daar laten naar kijken en anders de rommel uit de opbergvakjes opruimen :-) In mijn vorige wagen een sharan daar zaten pas rammels in.

Comment

Die Sandero is leeg, niks rommzl, heeft op 4 jaar tijd 8000km op de teller.
                                    Hij is bij de dealer gegaan en die hebben hem gezegd dat nu eenmaal eigen aan het merk is. Persoon in kwestie is 73jaar geworden, heeft nog steeds spijt dat zijn 27jaar oude Nissan hiervoor ingeruild is. Maar hij moest van zijn vrouw :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

probeer me te herinneren of de lodgy pick-up rammelde die ik kreeg bij steken trekhaak, maar ik weet het niet meer

mijn smartje werd geleverd en rammelde 0 - blij als ne kleine, na 3 weken door de beenharde ophanging was't wel wat anders...maar dat autoke werd zoiets vergeven, ik word in feite ook niet gek van wat gerammel al is't aangenamer van niet natuurlijk, er ligt meestal in mijn auto ook altijd vanalles los in de auto wat elke bocht verschuift etc

moest de s even hard rammelen als die smart, zou ik wel niet zo fijn vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chaosGP Bekijk Berichten
                                        Mss eens het schroefke vastdraaien?

Kan die niet met vast schroefke uit het fabriek komen? Voor €35000 moet dat toch kunnen, niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          probeer me te herinneren of de lodgy pick-up rammelde die ik kreeg bij steken trekhaak, maar ik weet het niet meer

Ik heb 2 jaar en 80.000km met eentje gereden en die rammelde niks.
                                          Als er niks in het laadbed lag, tenminste...
                                          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Working...
                                          X