Mededeling

Collapse
No announcement yet.

solliciteren / werken bij de autokeuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• solliciteren / werken bij de autokeuring

Zijn er hier mensen die werken of gewerkt hebben bij de autokeuring?

Ik zou graag wat ervaringen lezen van hoe het daar aan toe gaat: is dit een goeie werkgever of niet?

Momenteel zijn er verschillende vacatures om bij autokeuring aan de slag te gaan.

Iedereen die er meer over weet mag hier posten.

Waarom zou je bij een autokeuring willen werken? Zijn net zoals 100000den andere bedrijven een private onderneming waar alleen maar de winst telt. Daarnaast zal je als keurders steeds als boe-man aanzien worden. T zal wel geen moeilijke job zijn. Beetje keuren, heb je geen zin doe je alsof je werkt en geef je ze allemaal een groene kaart

Comment

Ik heb een vriend die jaren bij de keuring gewerkt heeft een hij vond het top!

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

Je zult er geen vuile handen van krijgen . Liever keuring dan in een garage u handen vuil maken.

Comment

Saaie job, en alleen ontevreden klanten als je je werk goed doet..
          Als je ziet hoe minachtend iedereen hier over de keuring doet, dan weet je het wel zeker.

Comment

Ik dacht dat forumlid Opel Bjorn op de autokeuring werkte.
            2012 Opel Astra ST Ecoflex
            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

ik zou dat precies ook nog graag doen

Comment

Ontevreden klanten ? Wanneer je wagen in orde is kom je probleemloos door de keuring. Voor mijn part mogen ze nog strenger zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  Moet vooral tof zijn om de grote variëteit aan wagens tegen te komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    Ik weet het niet hoor. Waar ik werk, krijgen we alleen maar mensen over de vloer die niet tevreden zijn.

En zo zal de op de autokeuring ook zijn. De mensen die hun auto er door is, daar hoort ge nooit iets van. Het zijn die die afgekeurd zijn die komen zagen en zeveren.

Trouwens, heeft er onlangs niet een artikel in de krant gestaan i.v.m. agressie op de keuring?

EDIT: gevonden http://nieuws.vtm.be/binnenland/1335...de-autokeuring

Plezant hoor, ge doet uw werk goed en dan kloppen ze op uw bakkes.
                    Last edited by orange; 05/09/2015, 16:10.

Comment

elke job heeft zijn voor en nadelen natuurlijk

Comment

ik kan er best inkomen dat ze met agressie temaken hebben. de meeste denken dat ze de wet zijn en gaan zelf bepalen wat kan en niet kan.
                        ik moest bijbetalen voor een spoilerlip enzo terwijl dat gewoon opties zijn die je kiest bij de samenstelling van je wagen...
                        verder heb ik weinig klachten maar naast mij stond er toen net een RS4 en de keurder dacht dat het plots zijn eigen speeltje geworden was. eigenaar was dan ook pissed off door de snelheid waarmee hij op de brug reed en de motor hoog in toeren jaagde.
                        lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          ik kan er best inkomen dat ze met agressie temaken hebben. de meeste denken dat ze de wet zijn en gaan zelf bepalen wat kan en niet kan.
                          ik moest bijbetalen voor een spoilerlip enzo terwijl dat gewoon opties zijn die je kiest bij de samenstelling van je wagen...
                          verder heb ik weinig klachten maar naast mij stond er toen net een RS4 en de keurder dacht dat het plots zijn eigen speeltje geworden was. eigenaar was dan ook pissed off door de snelheid waarmee hij op de brug reed en de motor hoog in toeren jaagde.
                          Is dat eigenlijk bij wet verplicht dat het keuringspersoneel met uw wagen rijdt ?
                          Zo heb ik eens meegemaakt dat iemand zijn sleutel niet wou geven, en zelf over de put wou rijden. De man reed met een dure sportwagen en zei tegen de keurder dat hij maar zelf zo'n wagen moest kopen als hij daarmee wou rijden. Hoe het afgelopen is weet ik niet want ze waren nog aan het discussiëren toen ik al naar huis reed.

Comment

Als ge al ziet wat sommigen te bakken kunnen maken op een warenhuisparking.
                            Ge weet, op geen 3 meter na, waar die gaan uitkomen als die in/over een put of op een brug moeten rijden.

Vandaar misschien, wegens omstandigheden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                              Ontevreden klanten ? Wanneer je wagen in orde is kom je probleemloos door de keuring. Voor mijn part mogen ze nog strenger zijn.
                              Zeveraar. De keuring in België is al zowat de strengste in Europa en het zou nog strenger moeten? Jij gaat misschien één keer per jaar maar je moet maar eens praten met mensen die daar wekelijks gaan. De meeste keurders vallen goed mee maar er werken daar ook idioten van het zevende knoopsgat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                Je zult er geen vuile handen van krijgen . Liever keuring dan in een garage u handen vuil maken.
                                Feit, maar op het einde vd dag heeft degene die in de garage werkt 100 x meer voldoening.

Nee lijkt mij echt een saaie job.

Comment

Kan je kiezen waar je tewerk gesteld wordt? Want de werksfeer ligt mijlenver uiteen tussen de verschillende stations heb ik al gemerkt. In het station waar ik meestal ga werkt 90% precies altijd tegen hun zin en zijn ze gewoon aan het aftellen tot wanneer de dag voorbij is. Maar ik ben ook al in een ander station geweest met behulpzaam en vriendelijk personeel (goedemorgen, alstublieft en dank u ipv. "papieren" en "uitstappen").

Verzonden met behulp van Tapatalk

Comment

Ongeveer 4 jaar geleden heeft een operator bij ons de overstap gemaakt naar de keuring.

Hij vertelde toen dat hij nu natuurlijk op dagploeg kon werken ipv 3-postensysteem, hij daar opleidingen kon volgen en dat ze in dat keuringsstation werkten in een systeem van 4 werkdagen per week.
                                    De vrije 5de dag verschoof dan iedere week volgens een beurtrol.

Een jaar nadien heb ik 'm nog gezien, hij had er geen spijt van.
                                    Last edited by taiko; 06/09/2015, 07:55.

Comment

Het principe van keuring is gewoon verkeerd.
                                      Ik ben voorstander van het Nederlands systeem.
                                      Je brengt je auto naar een erkende garage die onderhoud doet en ineens de keuring. Nadien moet die je auto online melden als gekeurd, en dan moet die daar nog een paar uur blijven staan zodat er externe controle kan zijn.

Punt is, je auto wordt gekeurd en direct hersteld!
                                      Ik zie een auto liever een keer per jaar naar de garage gaan dan naar een keuring waar ze toch altijd achterlopen op de nieuwe technologie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                                        Ongeveer 4 jaar geleden heeft een operator bij ons de overstap gemaakt naar de keuring.

Hij vertelde toen dat hij nu natuurlijk op dagploeg kon werken ipv 3-postensysteem, hij daar opleidingen kon volgen en dat ze in dat keuringsstation werkten in een systeem van 4 werkdagen per week.
                                        De vrije 5de dag verschoof dan iedere week volgens een beurtrol.

Een jaar nadien heb ik 'm nog gezien, hij had er geen spijt van.

Klopt.
                                        Zoon van een vriend werkt er ook en die doet het heel graag.
                                        De ontevreden klanten zijn maar een heel klein percentage en dan nog meestal diegenen die echt niet in orde zijn en het toch proberen en 9 op 10 een nieuwe Belg.
                                        Ze moeten daar ook redelijk wat opleidingen volgen en tussentijdse proeven afleggen.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                        X