Mededeling

Collapse
No announcement yet.

solliciteren / werken bij de autokeuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

das prachtig, ik ga per defenitie naar noorderlaan maar als er in de geburen (brecht ? ) een station is op de oostendse manier, ga ik naar daar

(zou kunnen gaan als ik in wenduine zit, maar das lastiger bij een eventuele herkeuring)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      in oostende rij je het terrein op, stop je aan de emissietest die hooguit 2min duurt en je max 2 wagens voor je staan hebt, eens de test gedaan is rij je gewoon door naar achter om je voor 1 van de poorten te gaan plaatsen tot jij aan de beurt bent voor de keuring.
      dacht dat dit overal zo was
      Nee jammergenoeg niet overal!
      In Deerlijk bv wel maar in Kortrijk/Harelbeke niet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        in oostende rij je het terrein op, stop je aan de emissietest die hooguit 2min duurt en je max 2 wagens voor je staan hebt, eens de test gedaan is rij je gewoon door naar achter om je voor 1 van de poorten te gaan plaatsen tot jij aan de beurt bent voor de keuring.
        dacht dat dit overal zo was
        Dit klopt voor de diesels maar niet voor de benzines, die hebben hun emissietest altijd binnen in Oostende
        2021 Taycan 4S
        2021 Lexus UX250h

Comment

idem voor Zwijnaarde trouwens
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

In Erembodegem ook pas emissietest eens je binnen bent.
            Ik ga meestal heel vroeg, deuren gaan open om 7u. Als je er tegen kwart na 6 bent, staat er een man of 2 voor je en ben je tegen 7u30 buiten.
            Dus je motor staat goed koud tegen dat je binnen rijdt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
              Nee jammergenoeg niet overal!
              In Deerlijk bv wel maar in Kortrijk/Harelbeke niet!

Ik ben al in ieder keuringsstation in West Vlaanderen geweest en ieder station is anders ingericht. In Harelbeke werken ze in het oudste station van West Vlaanderen, bijna elke dag staan ze daar aan te schuiven tot op de rijweg en blokkeren ze het fietspad tot de politie langskomt die de chauffeurs dan zegt dat ze maar rondjes moeten rijden tot ze op het terrein van de keuring kunnen aanschuiven...

Voor een bedrijf met een monopolie die zoveel geld binnenrijft vind ik dit op niks trekken, idem voor de soms belachelijk lange wachttijden. Er zijn garages die personeel in dienst hebben die niks anders moeten doen dan naar de keuring gaan. En denk maar niet dat die 5 wagens op een dag kunnen laten keuren, 3 is dikwijls al veel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W.B. Bekijk Berichten
                In Erembodegem ook pas emissietest eens je binnen bent.
                Ik ga meestal heel vroeg, deuren gaan open om 7u. Als je er tegen kwart na 6 bent, staat er een man of 2 voor je en ben je tegen 7u30 buiten.
                Dus je motor staat goed koud tegen dat je binnen rijdt.
                Volgens sommigen hier is dat je eigen schuld. Je moet er maar voor zorgen dat je motor warm is als je binnenrijdt. Dat je niet met draaiende motor mag staan wachten vergeten ze voor het gemak wel even.

Comment

Aan het keuringsstation waar ik meestal ga hangt een bordje "Hou de motor warm voor de milieutest". Dus ik laat mijn motor draaien. Nog nooit opmerkingen over gehad.

Verzonden met behulp van Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten

Voor een bedrijf met een monopolie die zoveel geld binnenrijft vind ik dit op niks trekken, idem voor de soms belachelijk lange wachttijden. Er zijn garages die personeel in dienst hebben die niks anders moeten doen dan naar de keuring gaan. En denk maar niet dat die 5 wagens op een dag kunnen laten keuren, 3 is dikwijls al veel.
                    Kan je dat 'zoveel geld binnenrijven' ook staven of zijn dat gewoonweg assumpties in het wilde?
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Als er daar een paar honderden per dag binnen rijden, dan mag je er zeker van zijn dat daar per dag ook wel een aantal duizenden eurootjes binnen komen waarvan er netto wel aardig wat zal overblijven, niet ?

Maar daar ganse dagen werken, dat lijkt me nu ook weer niet bijster goed voor de gezondheid te zijn.

Comment

op ne stoel zitten op een onverlucht buro'ke op de leien...ik weet niet of het zovéél gezonder is ?

Comment

Ik weet het ook niet, maar ik denk dat dat buroke niet ongezonder kan zijn dan een gebouw waarin meerdere duizenden keren per dag gestart wordt en zowel auto's als vrachtvervoer stationair staan te draaien.

Comment

ik begrijp dat er bezorgdheid over bestaat en iedre beslist voor zichzelf in welke omstandigheden hij wil werken, maar omdat ikzelf niet in de beste omstandigheden (in de publieke opinie) werk en woon (en rook), de chemie en kapellen...waar de wind de vuiligheid van de haven overblaast denk ik dat het relatief nogal meevalt

een dardenner in de betere natuur wordt niet ouder dan een antwerpenaar er speelt zoveel mee, shiftwerk is ongezond...er bestaat de schildersziekte en mijnwerkers hebben stoflong...maar tot op heden is er geen mekaniekersziekte of controleursziekte...al zal het vast een aantal maanden kosten die omgeving

Comment

Working...
                            X