Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Latem Motors - einde concessie Audo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
    Welk topic? Ben nieuwsgierig naar de uitleg

EDIT: oh wacht. Rechtstreekse verkoop door de fabrikant? Dus de middle man er van tussenhalen? Hoe gaan ze dat dan regelen met onderhoud en garantie?
    Uit deze:

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

gisteren liep er weer personeel rond in de showroom, al waren ze precies niet / veel aan het doen. (lees: onderuit gezakt in een bureaustoel zitten).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
        Is hier al een paar keer geschreven... zijn hun concessie al meer dan een jaar kwijt. Haalden hun auto's buiten de invoerder om in het buitenland
        Het heeft niet lang geduurd voor D'Ieteren er achter kwam en het boeltje opdoekte.
        Is nu in hoofdzaak een parallelimporteur (wat ze de facto dus al waren...) en richt zich ook op verhuur (zie sponsoring in Ghelamco arena)
        Tegenwoordig zijn ze voor niks verlegen. Hun auto's in het buitenland aankopen ! Hoe durven ze.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
          Tegenwoordig zijn ze voor niks verlegen. Hun auto's in het buitenland aankopen ! Hoe durven ze.....
          Je gaat mij toch niet vertellen dat een garagist dat zelf heeft uitgevonden, volgens mij moeten ze deze optie ergens op een forum hebben gelezen

Comment

Tja, als je officiële dealer wil zijn van een merk, dan moet je de voorwaarden van de invoerder (in casu D'Ieteren) accepteren. Daarbij hoort, uiteraard, je wagens via hen aankopen.

Staan die voorwaarden u niet aan, dan staat het u vrij om geen dealer te worden en zoals velen aan parallelimport doen.

Maar profiteren van je status als dealer én de voorwaarden aan je laars lappen, is niet gewoon ontractbreuk.

In het geval van Declerck was het dus volledig terecht dat D'Ieteren op hun strepen stond en het boeltje sloot
            2.0 JTDm

Comment

Dealers zouden niet in de verleiding komen om auto's in het buitenland te kopen indien d'Ieteren geen woekerprijzen vroeg voor zijn auto's.

Comment

Kan goed zijn, maar dat is volledig naast de kwestie. Als je een contract onderschrijft, dan moet je de voorwaarden respecteren.
                2.0 JTDm

Comment

Ik had gehoord dat die aftermarket onderdelen gebruikte ook.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

en ondertussen opent MIG motors een showroom in Latem .... Audi... (in de gebouwen waar vroeger een schoenenzaak zat)

Moet toch pijnlijk zijn voor Latem Motors die -wat er ook gebeurd is- toch jaren z'n best heeft gedaan om die zaak te laten groeien en nu aan de overkant een ander z'n clienteel ziet overnemen....
                    Last edited by dikkejos; 08/11/2015, 17:40.

Comment

Morgen is het "afhaaldag" bij Latem Motors, mensen die op de veiling meededen kunnen hun gerief gaan halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Morgen is het "afhaaldag" bij Latem Motors, mensen die op de veiling meededen kunnen hun gerief gaan halen.
                        Van wie weet ge da?! :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                          Van wie weet ge da?! :p

Van mijne garagist!

Comment

Van mijne garagist!
                            had de veiling gezien op internet (defcom dacht ik), alle prullaria waren, te koop, naast nog enkele auto's. Tot en met de planten van de showroom, de staanders voor brochuurtjes enzo. gewoon alles in beslag genomen dus bij faillissement (??)

Comment

Geen idee eigenlijk, dacht dat ze elders gingen beginnen. Ik volgde de veiling ook, maar sommige dingen werden duurder verkocht dan dat het waard was.

Comment

Geen idee eigenlijk, dacht dat ze elders gingen beginnen. Ik volgde de veiling ook, maar sommige dingen werden duurder verkocht dan dat het waard was.
                                klopt, instelprijzen waren erg hoog, vraag me af hoeveel ze effectief verkocht hebben ...

Comment

Voor wie iets kocht op de veiling van 02 november is het morgen van 08u tot 18u afhaaldag.

Er komen nog drie naveilingen, in totaliteit gaat het over 150 resterende loten.

- morgen (25 loten) : http://defcom-auctions.com/auction.p...d=548&page=all

- dinsdag (123 loten) : http://defcom-auctions.com/auction.p...d=551&page=all

- vrijdag (2 loten) : http://defcom-auctions.com/auction.php?id=557

Comment

Wij gaan morgen

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

Zeker de moeite waard ! Heb er een gedetailleerde handleiding "Hoe koop ik goedkoper een auto in het buitenland" op de kop kunnen tikken.

Comment

Zeker de moeite waard ! Heb er een gedetailleerde handleiding "Hoe koop ik goedkoper een auto in het buitenland" op de kop kunnen tikken.

Staan er ook dingen in die u nog niet wist ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                          Staan er ook dingen in die u nog niet wist ?
                                          Nee, de handleiding van "hoeveel dubbelaccounts kan ik aanmaken om den interessante uit te hangen op een forum" heeft hij nog niet gevonden

Comment

Working...
                                          X