Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Latem Motors - einde concessie Audo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
    periode tussen Schotte en Daeninck zat Verstraeten als enige BMW-dealer in Gent niet ver van Dampoort, zijn pas later verhuisd eerst Wachtebeke daarna Lochristi
    volgens mij was dat toen Daeninck die aan de dampoort zat. Verstraeten heeft idd voor Lochristi lang in Wachtebeke gezeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
      periode tussen Schotte en Daeninck zat Verstraeten als enige BMW-dealer in Gent niet ver van Dampoort, zijn pas later verhuisd eerst Wachtebeke daarna Lochristi
      Was dat toen al Verstraeten ? Dacht dat die in Wachtebeke zat, en toen idd naar Lochristi toen de dealer aan de Dampoort gestopt was...
      Was dat niet Dekkers of zo ?

Comment

Klopt.
        Dit was Dekkers, Verstraeten zat al heel lang in Wachtebeke en is dan naar Lo gegaan.

Sent from here
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
          Klopt.
          Dit was Dekkers, Verstraeten zat al heel lang in Wachtebeke en is dan naar Lo gegaan.

Sent from here
          klopt ! dekkers, die was het !! en niet daeninck zoals ik zei. Daeninck is uit het niks gekomen zeker? Bedoel, zat ervoor nergens anders denk ik.

Comment

ik dacht dat Verstraete nog aan de dampoort gezeten heeft tijdelijk.

En toen Dekkers eruitgegaan is naar Lochristi gegaan is. Ze zijn een jaar of 7-8 aan de Dampoort weg, passeerde daar vroeger elke dag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
              Klopt.

Sent from here
              Idd. Nog bij Dekkers geweest om mijn eerste BMW te kopen, wat een arrogantie : "het is maar voor binnen enkele maanden? Oh, kom later eens terug". Niet moeilijk dat die op de fles gegaan zijn. Nooit meer binnen geweest, en rechtstreeks naar Verstraeten Wachtebeke gereden. Daar als een koning ontvangen door Benoit zelf, die heeft mij zelf mijn eerste BMW verkocht. Dat was nog een tijd!
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Dekkers had een deel aan de kant van de Land Van Waaslaan en 200m verder op de Dendermondsesteenweg (naast de sex cinema) waar de wagens op het dak stonden.
                Bij Verstraeten in Wachtebeke kon je op gelijk welk moment binnenvallen en keken ze naar je auto, ook al waren ze eigenlijk al dicht.
                Ben nog steeds tevreden van hun service.

Sent from here
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                  klopt ! dekkers, die was het !! en niet daeninck zoals ik zei. Daeninck is uit het niks gekomen zeker? Bedoel, zat ervoor nergens anders denk ik.
                  Ik heb me altijd laten wijsmaken dat Peter Daeninck in Bornem op de hoofdzetel werkte. Hij werkte zelfs voor Motorrad dacht ik.

Toen Schotte in den tijd moest stoppen met BMW is hij toen heel snel in Latem begonnen, op de plaats waar nu Motorrad zit trouwens...

Verstraeten heeft volgens mij nooit aan de Dampoort gezeten... Die is naar Lo verhuisd om het 'gat' van Dekkers op te vullen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk Berichten

Verstraeten heeft volgens mij nooit aan de Dampoort gezeten... Die is naar Lo verhuisd om het 'gat' van Dekkers op te vullen.
                    Lees vorige posts
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Dekkers was volgens mij helemaal op het einde al Verstraeten (niet de garagenaam, wel de eigenaar), omdat er dan niemand anders een nieuwe concessie kon starten op de plaats van Dekkers.
                      Vandaar dat ik Verstraeten Dampoort schreef.
                      Toen die garage verdween was Verstraeten voor eventjes (tot Daeninck kwam) de enige verdeler in groot-Gent
                      Spijtig dat Verstraeten hun goede service niet heeft kunnen doortrekken naar Lochristi.

Maar het ging hier eigenlijk over D'Ieteren en Latem Motors

Comment

In Limburg is het trouwens al zover.

Noemt nu groep Delorge.
                        Maar liefst 7 garages

DELORGE AUTOMOTIVE HASSELT

Herkenrodesingel 8C
                        3500 Hasselt
                        T 011 / 27 84 40
                        F 011 / 27 84 41
                        info.hasselt@groepdelorge.be

DELORGE HASSELT

Herkenrodesingel 8A
                        3500 Hasselt
                        T 011 / 24 44 41
                        F 011 / 24 44 40
                        info.hasselt@groepdelorge.be

DELORGE SINT-TRUIDEN

Spookvliegerlaan 1111
                        3800 Sint-Truiden
                        T 011 / 70 01 40
                        F 011 / 70 01 37
                        info.sinttruiden@groepdelorge.be

DELORGE BORGLOON

Industrieweg 28
                        3840 Borgloon
                        T 012 / 67 21 00
                        F 012 / 74 61 01
                        info.borgloon@groepdelorge.be

PEERLINGS AUTOMOTIVE OVERPELT

Europalaan 1
                        3900 Overpelt
                        T 011 / 80 59 90
                        F 011 / 64 10 28
                        info.overpelt@groepdelorge.be

PEERLINGS LOMMEL

Stationsstraat 246
                        3920 Lommel
                        T 011 / 54 41 02
                        F 011 / 58 18 03
                        info.lommel@groepdelorge.be

HAESEN HERK-DE-STAD

doen stockverkoop van 400 wagens nu

Nadeel als je nu de prijs wil uitspelen moet je 100 km verder rijden

Kun je dus evengoed direct naar Duitsland rijden voor tegenofferte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
                          Nadeel als je nu de prijs wil uitspelen moet je 100 km verder rijden
                          Of gewoon naar de BMW/Mercedes/Volvo... garage vlakbij?
                          BMW 420dA : >>>

Comment

In mijn geval kan ik kiezen tussen Mercedes en Volvo, die beide valabele alternatieven bieden voor mijn Audi-SUV, zeker op een termijn van 2 jaren.

Comment

Het is er snel mee afgelopen zo te zien.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Wanhoopsdaad van d'ieteren. Nog enkele jaren en invoerder wordt overbodig. Dan kan je rechtstreeks bestellen bij Audi.
                                Kortingen die men geeft worden op deze manier gekortwiekt door het aantal dealers te beperken.
                                Wie hier in België nog een audi koopt, is wel goed gek. Men Sponsert enkel maar d'ieteren.
                                Kortingen in Duitsland zijn wel van een andere grootteorde dan hier.
                                Zelf recent BMW gekocht via vorvertragspool, prijs is bijna 30 % goedkoper dan hier voor een zo goed als nieuwe wagen.
                                Lang leve het verenigde Europa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  Het is er snel mee afgelopen zo te zien.

amai, zou dietern al die nieuwe wagens hebben opgehaalt? En al die 2 de hands waar zijn die zo plots allemaal naartoe? Opkoper? Andere garage?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kermit954 Bekijk Berichten
                                    Wanhoopsdaad van d'ieteren. Nog enkele jaren en invoerder wordt overbodig. Dan kan je rechtstreeks bestellen bij Audi.
                                    Lang leve het verenigde Europa.
                                    Niets nieuws. Staat hier en in het andere topic ook al.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

staat al bijna een week zo leeg denk ik.
                                      het is bijzonder rap gegaan.

Comment

Nee, donderdagnamiddag rond 14 uur stond de parking nog vol en stonden er ook nog wagens in de toonzaal.

Comment

misschien 'overgenomen' door andere concessie of firma ?

Wat met personeel ?

Comment

Working...
                                          X