Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja ik had verwacht dat dit wel een paar dagen ging duren maar na de onwaarschijnlijke interventie van Gastje kwam Korneel toch met het definitieve antwoord.

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
    Ich hatte bereits in Ypres 1976 gesehen
    Dann war er noch ein jung manneken...

Comment

• Pas zelf te weten gekomen : Wat is de functie van de rode + gele lichtjes op de toerenteller van de Bmw M4/M3 (mischien ook op de andere modellen(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Dann war er noch ein jung manneken...

Ich auch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
          Pas zelf te weten gekomen : Wat is de functie van de rode + gele lichtjes op de toerenteller van de Bmw M4/M3 (mischien ook op de andere modellen(

geel: klepzweven
          rood: kaboem!
          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Wanneer je de auto start heb je een stuk of 4-5 van die oranje lichtjes en 2 rode. De oranje dienen om te waarschuwen dat de motor koud is en dat je niet full pull moet gaan vertrekken. Naarmate de motor warmer wordt gaan de oranje lichtjes uit tot er eentje overblijft, om te waarschuwen dat je bijna in het rood zit.
            En de rode lichtjes tonen aan de je maar max tot 7500 rpm mag gaan wil je u motor niet opblazen.

Comment

• Correct ! C'mon zijn antwoord is wel wat duidelijker, kiezen jullie zelf maar wie de vraag stelt

Comment

• Zit al klaar... C'Mon rock it!

Comment

• Tijd voor nog eens een geschiedenisvraag.

Wat is het chassisnummer van laatste, openbaar geveilde Ferrari 250 GTO. Graag ook voor de volledigheid de plaats van verkoop, prijs en eventueel wat meer info over de geschiedenis van de auto vermelden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    Tijd voor nog eens een geschiedenisvraag.

Wat is het chassisnummer van laatste, openbaar geveilde Ferrari 250 GTO. Graag ook voor de volledigheid de plaats van verkoop, prijs en eventueel wat meer info over de geschiedenis van de auto vermelden.
                    Chassis 5111GT geveild op 14 augustus 2014 door Bonham's Quail Auction voor U$38,115000.

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het chassisnummer moest opzoeken en ook de exacte dag en maand. De rest wist ik zelf.

Comment

• Bijna juist, de 5111GT is de laatste 250 GTO gemaakt, maar het is niet die dat toen geveild is.

Comment

• Pfft ik was mijn vraag al aan het bedenken...

Maar is het dan deze ?

3851GT

Comment

• Die is het inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                            Die is het inderdaad.
                            Jongens, hier heb ik over nagedacht !

Wanneer ben je strafbaar achter het stuur wanneer je jezelf te zeer verdiept in de activiteit waarvoor je terecht kunt in alle bedrijven uit de sector die begint met de 8e letter van het alfabet en eindigt met de naam van de belangrijkste huidige Franse LMP1 en LMP2 leverancier ? De complete uitleg graag.

Ik ben content van mezelf !

Comment

• Wtf Eerste letter is een H, laatste letter een P? (Pescarolo?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                                Wtf Eerste letter is een H, laatste letter een P? (Pescarolo?)
                                Pescarolo is een team. Het gaat echt over een grote Franse groep die actief is in het bouwen en verkopen van racewagens en vooral naam maakt in de LMP-klasses

Comment

• Okee, ik heb 'm

Die versnellingsbak lag niet voor de hand. Is dat degene die nu in de Cayman GT4 zit?
                                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Hugues de Chaunac

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                      Hugues de Chaunac

Gij zijt ne kenner hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                                        Okee, ik heb 'm

Die versnellingsbak lag niet voor de hand. Is dat degene die nu in de Cayman GT4 zit?

Het mag niet te makkelijk zijn ook hé. Wat betreft de versnellingsbak moet ik het antwoord schuldig blijven. Ik ben geen echte Porsche-kenner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                          Gij zijt ne kenner hé...

Beginnersgeluk.

Comment

Working...
                                          X