Lijken op die van een Toyota Celica ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenLijken op die van een Toyota Celica ...
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtengoogle leert me 1985 toyota trueno/corolla
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenLijken op die van een Toyota Celica ...
Toyota Corolla Hatchback.
Vraag was eigenlijk "te oud" voor de meesten hier. De Corolla Hatchback zit niet in het geheugen, anders konden er misschien wel een paar zonder googlen geantwoord hebben.
Maar flappy is de volgende!Last edited by Bompa; 11/04/2015, 20:06.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenJulien?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Volvo discontinued the engine subsequent to its change in ownership and management in August, 2010. The new management intends to offer a single engine across all Volvo models, ultimately a four cylinder. <Motor Trend, August, 2010.>
Julien, who turned the last bolt on the intake plenum was then moved on to other projects within Volvo.
he is now responsible for the blinker fluid used in Volvo V60 models.
Comment
-
Score!
Comment
-
alle korneel mag een formele vraag stellen
pt mag er eentje posten met een aparte invalshoek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenalle korneel mag een formele vraag stellen
pt mag er eentje posten met een aparte invalshoek
Vraag met aparte invalshoek;
Waar kan je de 710-dop vinden van een auto?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
-
Comment