een stella regering ja, nog niet die van jupiler
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spiegelhoesjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ge begint ze wel minder te zien nu. Zijn enkel de die hards die het nog hebben. Of met andere woorden, de echte mannen. Van Jupiler wordt je immers een echte man. Beetje vergeeld, verimpeld en stinkend... maar zo zien de helden uit de films er ook dikwijls uit. Kortom, voor degenen die het nu nog ophebben moeten we diep respect tonen!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenschoonheid zit vanbinnen dhl, doe mij maar een bruin kroeg in de walen vol door u genoemde stinkerds ipv een hippe loungebar in knokke waar je koppijn krijgt van de parfumluchtEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhttp://www.lesoir.be/606171/article/...e_commentaires
het is maar hoe je alles leest, maar afgaande de commentaren zijn zelfs de walen blij dat ze van de ps vanaf zijn
de waalse politiek volgt zelfs hun eigen volk niet, persoonlijk vind ik het jammer dat zelfs in vl het figuur de wever wordt verketterd
De nva is vooral goed in kritiek leveren en aanduiden wat niet goed gaat. Ze stellen dan zelf iets voor dat er bij de slecht geïnformeerde burgers als zoete broodjes in gaat. Hoe het dan kan worden gerealiseerd, laten ze slim achterwege.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMensen die nadenken laten anderen vrij in de keuze van hun denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMensen die nadenken laten anderen vrij in de keuze van hun denken.
Je moet eens de comments lezen in de kranten. De adepten die het steeds hebben over "Bart". Want daar komt het op neer. Een eenmanspartij met een intelligente leider die slim en tactisch inspeelt op onderbuikgevoelens. De rest van de partij bestaat grotendeels uit overlopers van Vlaams Belang die hun agenda verder kunnen uitwerken in een flanellen kader.
Vergeet daarbij het zuur kijken en Calimero gedrag niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHoewel het eveneens de NVA aanhang is, die andersdenkenden verfoeid. Blijkbaar mag het maar in 1 richting werken.
Je moet eens de comments lezen in de kranten. De adepten die het steeds hebben over "Bart". Want daar komt het op neer. Een eenmanspartij met een intelligente leider die slim en tactisch inspeelt op onderbuikgevoelens. De rest van de partij bestaat grotendeels uit overlopers van Vlaams Belang die hun agenda verder kunnen uitwerken in een flanellen kader.
Vergeet daarbij het zuur kijken en Calimero gedrag niet.
Comment
-
ik vind het best goed dat ze eindelijk eens aan de macht komen, ze hebben dit nooit aangedurfd met het Vlaams Belang, moesten ze het toen gedaan hebben was het Vlaams Belang al langer ten tonele verdwenen. Nu is het een meer centrum rechtse partij en we zullen zien hoe lang deze stand gaat houden se.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment