Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik herinner me toen ik nog klein was dat er ergens op een muur 'seperatisme nu' geschreven stond. Da's 35-40 jaar geleden. Toen was dat echt vloeken in de kerk. Wie zoiets schreef moest wel door en door uitschot zijn. Dat werd door iedereen sterk veroordeeld. Nu stemt 30 procent van de mensen voor zo'n partij... Hoe tijden kunnen veranderen. Gelukkig kunnen ze niks met die 30 procent en zal belgie belgie blijven. Ik woon hier tegen de taalgrens, stel u voor dat dit een landsgrens wordt. Heb daar heel wat vrienden wonen die daar bouwden omdat de grond daar stukken goedkoper is.
Ik zou ook wel in de Walen willen wonen.. Het Vlaamse landschap maakt mij een beetje depressief.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ter wereld is misschien een beetje overdreven, niet? Van België alvast wel. (Vlaamse Ardennen (Ronse, Oudenaarde, ...) zijn ook nog mooi.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik herinner me toen ik nog klein was dat er ergens op een muur 'seperatisme nu' geschreven stond. Da's 35-40 jaar geleden. Toen was dat echt vloeken in de kerk. Wie zoiets schreef moest wel door en door uitschot zijn. Dat werd door iedereen sterk veroordeeld. Nu stemt 30 procent van de mensen voor zo'n partij... Hoe tijden kunnen veranderen. Gelukkig kunnen ze niks met die 30 procent en zal belgie belgie blijven. Ik woon hier tegen de taalgrens, stel u voor dat dit een landsgrens wordt. Heb daar heel wat vrienden wonen die daar bouwden omdat de grond daar stukken goedkoper is.
Ach, dat is nog steeds uitschot hoor. Alleen dragen de leiders van het uitschot nu een mooi kostuum.
En volledig mee eens, de schitterende Ardennen, de veel jovialere mensen. Wat een zonde zou dat zijn als dat nietmeer tot België behoort.
Ach, dat is nog steeds uitschot hoor. Alleen dragen de leiders van het uitschot nu een mooi kostuum.
En volledig mee eens, de schitterende Ardennen, de veel jovialere mensen. Wat een zonde zou dat zijn als dat nietmeer tot België behoort.
ik ben niet voor splitsing maar..
wat boeit dat nu? je gaat toch ook op vakantie in zuid frankrijk, spanje, amerika.. en dat boeit toch geen hol dat dat geen onderdeel van belgie is? je kan er evenveel en makkelijk van genieten en ernaar teo gaan.
klinkt bijna als die havenverantwoordelijke van de luikse zee (!) haven die zei dat splitsing een ramp zou zijn voor zijn haven.. alsof er opeens terug een grens a la 100 jaar geleden zou onstaan en je een visum moet aanvragen voor de people's republic of wallonia
1,1? amai! das 25% van de walen die dus vlaming zijn? want als die daar domicilie hebben zijn dat toch walen en stemmen die per definitie op franstalige partijen.. maai. 200-300k kno ik me inbeelden maar 25% is zot veel.
De meeste simpele zielen die verleden maand plakaten van de Grote Leider in hun tuin hadden staan kennen het partijprogramma van zijn partij niet eens. Ik vroeg onlangs aan een buurman , grote affiche van de partij voor zijn raam , wat het het standpunt van de partij is over de notionele interest . Hij hoorde het in Keulen donderen..... Als je zulke simpele dingen niet eens weet.....
De meeste simpele zielen die verleden maand plakaten van de Grote Leider in hun tuin hadden staan kennen het partijprogramma van zijn partij niet eens. Ik vroeg onlangs aan een buurman , grote affiche van de partij voor zijn raam , wat het het standpunt van de partij is over de notionele interest . Hij hoorde het in Keulen donderen..... Als je zulke simpele dingen niet eens weet.....
Dat zal bij 90% van de mensen met verkiezingsaffiches in de tuin wel zo geweest zijn, of dat nu affiches van de Wever, Tobback of Verhofstadt zijn zal er wel niet zo veel toe doen.
Absoluut!!!
Heeft niet veel gescheeld of ze waren de club die het hoogst speelden volgend seizoen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment