Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ergens heeft em gelijk he. Nog 5 dagen en de Belgische vlag kan weer opgeborgen worden en de Vlaamse Leeuw weer bovengehaald worden.. En prijkt weer op 'alle' gevels die nu zwart-geel-rood zien weer prompt de gele vlag...
omdat autosport in belgie of in de media onbestaande is, vroeger werd de Paris-Dakar nog op Kanaal 2 uitgezonden, hoorde je nog eens iets van Le Mans of dergelijke. Nu is dat altijd gelinkt met fijn stof en slecht voor het milieu terwijl dat wielrennen wel wat meer co2 zal uitstoten al die weken.
geef gewoon elke sport zijn deel van de media, zoals in Nederland met hun RTL zenders.
Dat heeft niets met dat milieu ofzo te maken. Ze bieden aan wat de mensen willen. En voetbal en wielrennen zijn nu eenmaal heel populaire en vooral heel bereikbare volkse sporten in België. Elk schijtdorp hier in 't land heeft wel zijn voetbalploegske en wielertoeristenclub en iedereen kent wel iemand die zelf voetbalt of met de velo rijdt. En ga maar eens een keertje live op een bergflank naar een etappe van de TDF kijken, da's kippenvel man. Zelfs als je geen fietsgenen in je lijf hebt.
Dat heeft niets met dat milieu ofzo te maken. Ze bieden aan wat de mensen willen. En voetbal en wielrennen zijn nu eenmaal heel populaire en vooral heel bereikbare volkse sporten in België. Elk schijtdorp hier in 't land heeft wel zijn voetbalploegske en wielertoeristenclub en iedereen kent wel iemand die zelf voetbalt of met de velo rijdt. En ga maar eens een keertje live op een bergflank naar een etappe van de TDF kijken, da's kippenvel man. Zelfs als je geen fietsgenen in je lijf hebt.
Binnen 2 weken ga ik naar de etappe Tallard - Nimes kijken, is wel een vlakke etappe maar toch
Neen, een fiere belg die neerkijkt op elke nva'er die pro splitsing van het land is!
Ik snap Liquid Lion wel deels dat de auto sport te weinig aandacht krijgt, maar daar kan de voetbal zelf niets aan doen. Belgiïe vs Vlaanderen nog minder.
"Wij hebben als Vlaamse beweging een fout gemaakt door niet in een eerdere fase een aantal merchandising producten op basis van de Vlaamse Leeuw rond het WK en de Rode Duivels te ontwerpen, omdat nu heel dat WK verhaal een Belgisch verhaal wordt, terwijl het even goed een Vlaams en een Waals verhaal had kunnen zijn. Dat is jammer. Dat is een gemiste kans', besluit N-VA schepen Wim Jorissen."
"Wij hebben als Vlaamse beweging een fout gemaakt door niet in een eerdere fase een aantal merchandising producten op basis van de Vlaamse Leeuw rond het WK en de Rode Duivels te ontwerpen, omdat nu heel dat WK verhaal een Belgisch verhaal wordt, terwijl het even goed een Vlaams en een Waals verhaal had kunnen zijn. Dat is jammer. Dat is een gemiste kans', besluit N-VA schepen Wim Jorissen."
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Graag een aparte ploeg voor Antwerpen stad. Als Antwerpenaar zie ik mij niet supporteren voor Oostvlamingen die massaal stemmen voor SP-A en Open VLD en Limburgers die meer dan gemiddeld werkloos zijn.
Graag een aparte ploeg voor Antwerpen stad. Als Antwerpenaar zie ik mij niet supporteren voor Oostvlamingen die massaal stemmen voor SP-A en Open VLD en Limburgers die meer dan gemiddeld werkloos zijn.
Antwerpen heeft toch 2 topploegen die het juiste voorbeeld geven, altijd ruzie maken, mekaar de duvel aandoen en sportief zero
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment