Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegelhoesjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spiegelhoesjes

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    idioten ?

of idealisten en spel je verkeerd
    we zullen die deur maar dicht laten zeker? Ahja in welk landsdeel heb je Chimay, Mettet en Francorchamps weer? :-p

Ja Ik was laatst in de ochtendspits in Ninove (met mijn spiegelhoesjes, voetbal interesseert me amper maar ik ben wel Belg), laat ik eentje invoegen vanuit een zijstraatje (zoals vaak, met 100.000km/jaar is haast relatief), komt die voor mij staan met zijn nva stickers en Vlaanderen-vlaggen en trapt die op de rem om mij extra te laten wachten :-?

Om goed te doen zouden ze alle Vlamingen voor 1maand eens in Wallonië moeten overzetten (en omgekeerd) en kijken wat ze elk zouden doen met de lokale budgetten en mogelijkheden. Wedden dat erna niemand nog voor separatistische of geassisteerden partijen zou stemmen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      'T zal de volgende match wel gedaan zijn, 3 matchen achter elkaar chance hebben, dat blijft niet duren.
      Idd, was echt weer chance zoals bij de vorige 2 matchen.

Voetbal zegt me weinig tot niets, maar uit nieuwsgierigheid heb ik toch naar alle 3 de matchen gekeken.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• En ze beginnen al te zagen tegen mekaar. Tweede keeperke ( alleman heeft efkes mee mogen spelen en ikke ni), Luc Akku (boos omdat ie niet meer mee mocht spelen).... Precies een bende kleine kinderen bij mekaar. Weet er iemand op welk uur ze hun volgende spelletje spelen zodat ik mijn fietstocht kan inplannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          En ze beginnen al te zagen tegen mekaar. Tweede keeperke ( alleman heeft efkes mee mogen spelen en ikke ni), Luc Akku (boos omdat ie niet meer mee mocht spelen).... Precies een bende kleine kinderen bij mekaar. Weet er iemand op welk uur ze hun volgende spelletje spelen zodat ik mijn fietstocht kan inplannen.
          Weet ge wie de klein kinderen zijn? De mensen die commentaar hebben op heel het voetbalgebeuren. Ik kan begrijpen dat het U niet interesseert maar ga er a.u.b. niet over zagen en klagen. Leven en laten leven....
          Volgende wedstrijd is op 1 Juli om 22.00u.
          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• 22u ? Zijn ze nu helemaal zot geworden ? Dan is het al donker en al te laat voor een fietstocht.

Comment

• Koop u een hometrainer. Dan kunt ge fietsen en de rode duivels volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door road rebel Bekijk Berichten
                we zullen die deur maar dicht laten zeker? Ahja in welk landsdeel heb je Chimay, Mettet en Francorchamps weer? :-p

Ja Ik was laatst in de ochtendspits in Ninove (met mijn spiegelhoesjes, voetbal interesseert me amper maar ik ben wel Belg), laat ik eentje invoegen vanuit een zijstraatje (zoals vaak, met 100.000km/jaar is haast relatief), komt die voor mij staan met zijn nva stickers en Vlaanderen-vlaggen en trapt die op de rem om mij extra te laten wachten :-?

Om goed te doen zouden ze alle Vlamingen voor 1maand eens in Wallonië moeten overzetten (en omgekeerd) en kijken wat ze elk zouden doen met de lokale budgetten en mogelijkheden. Wedden dat erna niemand nog voor separatistische of geassisteerden partijen zou stemmen?
                Ninove is nu eenmaal een broeihaard van Vlaams belang en nva (Forza ninove?).

Ben je zeker dat de flamingant in kwestie geen bruin hemd aan had?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                  Weet ge wie de klein kinderen zijn? De mensen die commentaar hebben op heel het voetbalgebeuren. Ik kan begrijpen dat het U niet interesseert maar ga er a.u.b. niet over zagen en klagen. Leven en laten leven....
                  Volgende wedstrijd is op 1 Juli om 22.00u.
                  En in tegenstelling tot een andere populaire sport gebruiken ze de openbare weg niet als speelveld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Idd, was echt weer chance zoals bij de vorige 2 matchen.

Voetbal zegt me weinig tot niets, maar uit nieuwsgierigheid heb ik toch naar alle 3 de matchen gekeken.
                    Idem

Comment

• Ik volg het voetbal ook niet echt. Weet je wat ik het leukste vind? Als de Belgen spelen en ik hoor rond 12 h getoeter in mijn bed. dan weet ik, zonder te kijken dat ze gewonnen zijn. En ergens als echte Belg, geeft me dat een goed gevoel... Is tenminste goed voor de samenhorigheid, ken weinig andere dingen die zoveel mensen bij elkaar brengen om op een vreedzame manier te vieren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Ik volg het voetbal ook niet echt. Weet je wat ik het leukste vind? Als de Belgen spelen en ik hoor rond 12 h getoeter in mijn bed. dan weet ik, zonder te kijken dat ze gewonnen zijn. En ergens als echte Belg, geeft me dat een goed gevoel... Is tenminste goed voor de samenhorigheid, ken weinig andere dingen die zoveel mensen bij elkaar brengen om op een vreedzame manier te vieren.
                        Feit, en vanaf het voetbal gedaan is gaat iedereen terug naar z'n zure staat.

Comment

• de cijfers werden weer netjes gepubliceerd...2.1 miljoen op 6.2 miljoen Vlamingen kijkt naar onze duivels, of 1 op 3

ik denk dat een gewone pensenkermis in eender welk gat evenveel samenhorigheid teweegbrengt, plaatselijk
                          ...vooral voetballovers voelen zich verbonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door road rebel Bekijk Berichten
                            beetje nuance mag
                            niet elke nva-stemmer is separatist, zelfs niet elke nva-politicus
                            in wallonie stemt ook slechts 1 op 3 op de ps en zijn een hoop mensen misnoegd op cdh owv hun non

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                              Nouw, soow kan-ie wel weer hoor..

Mvg,
                              Off topic: hoe lelijk is zo een standaard 3??
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• zo vind ik een 3 net sjiek !

Comment

• Veel te veel chrome. Waarschijnlijk een bestuurder op leeftijd.

Comment

• Ge gaat me nu zot verklaren he, maar voor mij als niet BMW-kenner is een drie serie een drie serie. Ik zie wel of er mooie velgen opzitten, maar de rest maakt weinig verschil voor mij. Denk dat dat bij vele mensen zo zal zijn. Ik bekijk een auto in z'n totaliteit en dan vind ik hem mooi of niet... En diene drie zie ik wel graag. Ben 45... is dat ook al op leeftijd lol?

Comment

• Ik ben "op leeftijd" en heb dus al veel gezien...
                                      chrom was vroeger (ik laat u raden wanneer...) gelijkgesteld met luxe, wie er geen had op zijn wagen reed "standard" :-(( en genoot geen enkele aandacht, soms wel medelijden
                                      dan kwam stilaan de mode van "black" , velen durfden een lange tijd niet in te gaan op de nieuwe rage, tot "full black" het van het werd; chrom was verafschuuwd, het was totaal "passé"
                                      chrom is terug van weggeweest, behalve voor de velgen die donkerder worden als men "in" moet zijn
                                      full black met inbegrip van de velgen gaat dus nu samen met bling-bling chrom hier en daar (bij de franse merken zelfs overdreven veel, wij zijn bijna terug naar de jaren '50 in de VS...
                                      gelukkig kiest iedereen voor wat hij graag ziet...

Comment

• Het zijn de luxury lines die veel chroom hebben.

Comment

• Was t vroeger niet : chrome rond de ramen= 6 cilinder?
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X