Misschien niet hét topic voor een autoforum maar het is ook een vervoersonderwerp. Met de nieuwe dienstregeling gaat de NMBS het slechte spooraanbod in Limburg ( en ook de Antwerpse Kempen) nog maals verslechteren. Dit is ongehoord! Wij krijgen niet alleen slechte verbindingen maar ook het meest verouderde materiaal. Gezien ook West e West-OostVlaanderen in de kou blijven moet de "NMWaalse en ABC-asS" maar eens dringend de rug toegedraaid worden.Het is niet alleen een corrupte maar ook een rascistische maatschappij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Boycot NMBS Nu!!!
Collapse
X
-
Boycot NMBS Nu!!!
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 VitesseLabels: Geen
-
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
-
Ik ben bezig mij aan het voorbereiden voor de selectieproeven voor Treinbestuurder.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Wanneer ga je nu eindelijk aanvaarden dat je op de parking woont ......
Comment
-
kzit zo op randje.
ben, zeker als brusselaar, heel erg PRO openbaar vervoer en fietsen omdat de giga overdaad aan privé vervoer toch echt wel een serieuze handicap van onze maatschappij is. financieel, ecologisch, levenskwaliteit, geluid, overlast, veiligheid etc.. is gewoon niet fijn hoe dat het vol zit met autos overal.
maar nu ik 26 ben en volle pot moet betalen voor trein en ook keer op keer gekloot wordt door een of ander vertraging of slechte connectie plan ik ook nog meer met de moto te doen ipv openbaar vervoer. spijtig eigenlijk, als ze zelfs mensen zoasl mij die initieel pro openbaar vervoer zijn (maar wel auto en motoliefhebber) niet meer op de trein krijgen dan is er iets serieus fout.
maar boycotten… go ahead. en dan daarna andere partij stemmen omdat minister van mobiliteit de files niet krijgt opgelost zeker?
Comment
-
Misschien kunnen onze politiekers met BDW en FDW op kop zich als protest op de sporen leggen, zoals Louis Tobback in Leuven wou doen om de TGV tegen te houden jaren geleden, 't zou een mooie opruiming zijn...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
En stoppen met al die politieke benoemingen, de bekwaamsten op de juiste plaats, niet het zoveelste kieken met de juiste partijkaart.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDienen boel privatiseren zou de stiptheid wel kunnen oplossen, idem voor de staat van het materiaal. Maar vrees dat de prijs duurder zal worden
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDienen boel privatiseren zou de stiptheid wel kunnen oplossen, idem voor de staat van het materiaal. Maar vrees dat de prijs duurder zal worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMisschien kunnen onze politiekers met BDW en FDW op kop zich als protest op de sporen leggen, zoals Louis Tobback in Leuven wou doen om de TGV tegen te houden jaren geleden, 't zou een mooie opruiming zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenIk denk dat Caroline Genez haren boezen een beter resultaat zou geven.... of elke andere idiote sosEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenhun nieuwste materiaal is thans het meest problematische lijkt het soms. die siemens treinen, fyra (niet echt nmbs ma soit) enzo. terwijl die treintjes van jaren 60 en 70 maar blijven gaan…
Volgens mij nemen die altijd de goedkoopste uit de lijst van leveranciers, met alle gevolgen van dien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEn zo dan al dat dure materiaal beschadigen zeker? Het is de bedoeling om die politiekers zonder onkosten op te ruimen hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenAwel ja... leg gewoon alle huidige politiekers op een spoor, laat zo elken trein ontsporen, breek de sporen af ( hoeft er ook geen belastingsgeld meer heen te gaan) en gebruik het uitgespaarde belastingsgeld om de belgische wegen eens fatsoendelijk aan te leggen (de ontslagen bij de NMBS kunnen dan wegenwerken gaan doen, aangezien de hoeveelheid werk ze wel nie zullen hebben) en voer dan nog een enorm stront-duur wegenvignet in voor oost-europese truckers en ons landje zal weer bloeien als nooit tevoren!
Dat had er al lang moeten komen en niet alleen voor oost-Europese truckers.
Comment
Comment