Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wanneer België zou bestuurd worden door economisten en realisten zouden wij inplaats van belastingen eerder geld krijgen van de staat.
Neen, dan zouden wij op een normale manier belastingen betalen zoals in ALLE andere Europese landen, en dan zou ons belastingsgeld niet zo fenomenaal verkwist worden, en dan zou de sociale zekerheid er wat beter voorstaan,en ons wegennet zou er ook wat beter bijliggen, gewoon alles zoals in de rest van Europa! Dat is voor de modale Belg blijkbaar moeilijk om begrijpen want die weet van niet beter natuurlijk.
Belgie steekt er altijd met alles bovenuit, maar dan op een negatieve manier ,en dat zou wel eens mogen veranderen vind ik.
Neen, dan zouden wij op een normale manier belastingen betalen zoals in ALLE andere Europese landen, en dan zou ons belastingsgeld niet zo fenomenaal verkwist worden, en dan zou de sociale zekerheid er wat beter voorstaan,en ons wegennet zou er ook wat beter bijliggen, gewoon alles zoals in de rest van Europa! Dat is voor de modale Belg blijkbaar moeilijk om begrijpen want die weet van niet beter natuurlijk.
Belgie steekt er altijd met alles bovenuit, maar dan op een negatieve manier ,en dat zou wel eens mogen veranderen vind ik.
Het gebruik van diesel is in 2005 voor het eerst sinds 1990 gedaald. Ook het gebruik van benzine, dat al geruime tijd in dalende lijn ging, verminderde het voorbije jaar, zo blijkt uit cijfers van de FOD Economie.
Een opmerkelijke evolutie. Het dieselverbruik begint dus ook te zakken ipv verder te stijgen. De nieuwe zuinige dieselmotoren zullen hierin ongetwijfeld een belangrijk aandeel hebben.
Neen, dan zouden wij op een normale manier belastingen betalen zoals in ALLE andere Europese landen, en dan zou ons belastingsgeld niet zo fenomenaal verkwist worden, en dan zou de sociale zekerheid er wat beter voorstaan,en ons wegennet zou er ook wat beter bijliggen, gewoon alles zoals in de rest van Europa! Dat is voor de modale Belg blijkbaar moeilijk om begrijpen want die weet van niet beter natuurlijk.
Belgie steekt er altijd met alles bovenuit, maar dan op een negatieve manier ,en dat zou wel eens mogen veranderen vind ik.
Ontopic dan maar:
Gisteren diesel getankt voor €1.02/liter *slik*
Het jammere is dat ik niet op zoek kon gaan naar een goedkoper station omdat m'n bak te leeg was
Ontopic dan maar:
Gisteren diesel getankt voor €1.02/liter *slik*
Het jammere is dat ik niet op zoek kon gaan naar een goedkoper station omdat m'n bak te leeg was
Ontopic dan maar:
Gisteren diesel getankt voor €1.02/liter *slik*
Het jammere is dat ik niet op zoek kon gaan naar een goedkoper station omdat m'n bak te leeg was
Zoveel goedkoper gaat ge ni vinden hoor, 0.975 bij Q8 easy in Anderlecht/St Pieters leeuw en idem bij Esso Express in regio Namen
't wordt een ware investering je bakkie nog 'es vol te doen.
Hip hip hoera voor m'n LPG-wagentje
Ik was vandeweek gaan tanken met mijne gasbak, 40 liter voor amper 18 euro, ik kan mijn ogen nog steeds niet geloven, en daarbovenop krijg ik de komende 10 tankbeurten 2,50 euro van primagaz omdat ik een nieuwe installatie heb, dus 15,50 euro voor 40 liters met een verbruik van amper 9,5liter/100km,goedkoper zal moeilijk gaan mijn gedacht!
Laat ze maar doen met hun diesels en naftslikkers...
Ik was vandeweek gaan tanken met mijne gasbak, 40 liter voor amper 18 euro, ik kan mijn ogen nog steeds niet geloven, en daarbovenop krijg ik de komende 10 tankbeurten 2,50 euro van primagaz omdat ik een nieuwe installatie heb, dus 15,50 euro voor 40 liters met een verbruik van amper 9,5liter/100km,goedkoper zal moeilijk gaan mijn gedacht!
Laat ze maar doen met hun diesels en naftslikkers...
Vanaf zaterdag 8 april krijgen chauffeurs die met diesel rijden een korting aan de pomp. De regering past het omgekeerd kliksysteem toe nadat de dieselprijs eind vorige week boven 1,100 euro per liter steeg. Vanaf zaterdag 8 april gaan de bijzondere accijnzen op diesel met 0,90 euro per 1.000 liter omlaag en dat in uitvoering van de programmawet van 27 december 2004.
De daling is het gevolg van het zogenaamde omgekeerde cliquetsysteem, waarbij de helft van de verhoogde dieselprijs niet wordt doorgerekend via een daling van de accijnzen. Daarvoor moet de diesel wel de prijs van 1,100 euro per liter hebben bereikt.
In een mededeling laat Minister Reynders weten dat het sinds juli vorig jaar al de achtste keer is dat de regering het systeem toepast. De acht keren samen ging het om 27,50 euro per 1.000 liter, benadrukt hij.
De minister wijst er nog op dat de huidige daling 1,66 euro winst oplevert voor wie zijn dieseltank (50 liter) volgooit (bron: Belga/ De Tijd).
Comment