Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Esso-Express Izegem ja. Als ik daar passeer, dan stop ik. Zelfs al is het maar 5 of 6 euro verschil per tank... als je al die kleine beetjes gaat optellen op jaarbasis, dan kan dat al tellen.
Btw, V-tax is gisteren blijkbaar officieel overgenomen door "Huur een stuur".
Esso-Express Izegem ja. Als ik daar passeer, dan stop ik. Zelfs al is het maar 5 of 6 euro verschil per tank... als je al die kleine beetjes gaat optellen op jaarbasis, dan kan dat al tellen.
Btw, V-tax wordt is gisteren blijkbaar officieel overgenomen door "Huur een stuur".
Yep, las het vanmorgen ook in De Tijd.
Ah oui, Esso-express heeft aan mij ook een klant. Indien ik in het Brusselse moest zijn (vroeger zo 1 keer per week) tanktte ik bij EE in Dilbeek (Ninoofse Steenweg) of in Groot-Bijgaarden (Dansaertlaan) en daar stond ik steevast in het rijtje te wachten. Het scheelt hem inderdaad 'maar € 5 of € 6'. Dat klinkt niet door het Euro-aniseren (of zoiets) maar het gaat om een ruige 250 Bef...
Ah oui, Esso-express heeft aan mij ook een klant. Indien ik in het Brusselse moest zijn (vroeger zo 1 keer per week) tanktte ik bij EE in Dilbeek (Ninoofse Steenweg) of in Groot-Bijgaarden (Dansaertlaan) en daar stond ik steevast in het rijtje te wachten. Het scheelt hem inderdaad 'maar € 5 of € 6'. Dat klinkt niet door het Euro-aniseren (of zoiets) maar het gaat om een ruige 250 Bef...
Ik ben ook een EE-tanker. In Berlaar (bij Heist-op-den-Berg) is het ook vrij vaak aanschuiven maar dat neem ik er graag bij, het is al lang geleden dat ik daar nog heb moeten tanken voor diesel +1€/liter.
'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Wel een populair tankstation hier in Turnhout want we moeste aanschuiven
Ge zegt daar zoiets :p Ik moet twee keer per week tanken en dan tank ik vrijdags altijd bij Esso Express in Bouge (tegen namen) omda ik daar in de buurt ben. Er zijn daar 4 pompen en als ik daar ga tanken, dan moet ik altijd wachten want er staan nog 2 of 3 auto's voor mij ...
Rechttegenover het station is er een Total waar geen kat komt. 100meter meer richting autostrade is er een Q8 en 100meter meer naart centrum is er een Shell... Ook daar staan er amper auto's. Iedereen gaat bij Esso Express
btw, ik heb dinsdag nog getankt aan 0.909 in Dilbeek (groot bijgaarden) bij Esso Express. Hier en daar zijn er toch een aantal prijsverschillen e. In Seilles tegen Andenne is er ook een EE maar die is meestal 60cent duurder dan de goedkopere EE pomp in Bouge. Daar komen ook amper auto's omda de prijs al meer richting Total en Shell komen...
Met een tankkaart heb je andere problemen, zeker als ie maar bij 1 merk werkt ... toevallig woon ik dan wel op 1 km van zo een tanksstation ... maar met de benzinezuiper ga ik daar ook schoon tanken, ik heb geen idee van de prijs ...
Rechttegenover het station is er een Total waar geen kat komt. 100meter meer richting autostrade is er een Q8 en 100meter meer naart centrum is er een Shell... Ook daar staan er amper auto's. Iedereen gaat bij Esso Express
Da's ook de reden waarom Shell nu zo'n 60 tankstations zal automatiseren. Er komt dus een echte concurrent voor de Esso Express stations. En da's maar goed ook, want de Shell Express bestaat al een heel tijd in Nederland.
Met een tankkaart heb je andere problemen, zeker als ie maar bij 1 merk werkt ... toevallig woon ik dan wel op 1 km van zo een tanksstation ... maar met de benzinezuiper ga ik daar ook schoon tanken, ik heb geen idee van de prijs ...
Werken de meeste tankkaarten niet bij meerdere merken?
Da's ook de reden waarom Shell nu zo'n 60 tankstations zal automatiseren. Er komt dus een echte concurrent voor de Esso Express stations. En da's maar goed ook, want de Shell Express bestaat al een heel tijd in Nederland.
Indien ze dezelfde prijzen van EE gaan hanteren, zeer goed.
Koeweit ontdekt grote hoeveelheden gas en aardolie (Belga) De Golfstaat Koeweit heeft maandag meegedeeld dat het grote hoeveelheden aardgas en ruwe olie heeft gevonden in het noorden van het land.
"We kunnen zeggen dat Koeweit is toegetreden tot de gaswereld", verklaarde de minister van Energie, sjeik Ahmad Fahd al-Sabah tijdens een persconferentie in de oliestad Al-Ahmadi in het zuiden van Koeweit. Hij vertelde dat er "voor de eerste keer hoeveelheden aardgas" zijn gevonden in de "noordelijke regio van het emiraat". Het gaat om duizend miljard kubieke meter. Volgens de minister zijn in dezelfde regio ook "tussen 10 en 13 miljard vaten light crude oil" gevonden. (voc)
Koeweit ontdekt grote hoeveelheden gas en aardolie (Belga) De Golfstaat Koeweit heeft maandag meegedeeld dat het grote hoeveelheden aardgas en ruwe olie heeft gevonden in het noorden van het land.
"We kunnen zeggen dat Koeweit is toegetreden tot de gaswereld", verklaarde de minister van Energie, sjeik Ahmad Fahd al-Sabah tijdens een persconferentie in de oliestad Al-Ahmadi in het zuiden van Koeweit. Hij vertelde dat er "voor de eerste keer hoeveelheden aardgas" zijn gevonden in de "noordelijke regio van het emiraat". Het gaat om duizend miljard kubieke meter. Volgens de minister zijn in dezelfde regio ook "tussen 10 en 13 miljard vaten light crude oil" gevonden. (voc)
De olie staat al veel te lang veel te hoog. olie genoeg en de prijs wil maar niet dalen naar een redelijk niveau. Als de voorzitter van de OPEC himself al zegt dat de prijs voor aardolie 5 Ã 8 $ per vat te hoog ligt, dat is een omgekeerde wereld.
Ik reed deze avond in Nederland (Axel en Hulst) en 't viel me op toen ik daar enkele tankstations passeerde dat de prijs voor een liter diesel onder de 1 €/liter bij bepaalde tankstations was.
Waar is de tijd dat de Hollanders naar België kwamen tanken...
Comment