Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• potteke pis legen is ook verzorgen e bobo
    2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      wil jij verzorgd worden, of vind jij dat zorgverleners gestraft moeten worden, door zulke types hun 'straf' te laten uitdoen

ikke niet !

allemaal mooi in theorie zulke alternatieve straffen...
      nja,zo een mannen zet je ook niet aleen aan het werk he,daarom dat ik ook eerder aanhaalde op langere termijn,en de patienten hoeven toch niet te weten wat die persoon uitgespookt heeft ?
      als hij dit zelf wil vertellen dat hij zijn gang gaat,maar er zijn genoeg stagairs in zulke instellingen dat het niet gaat opvallen dat er ineens een jonge gast tussenloopt.
      het moet vooral gaan over de confrontatie met zulke gevallen,zo gaan de meeste hun ogen wel open hoor.
      ik wil er maar toe komen,dat bij zo een personen geld niets uitmaakt,als hij in dit geval al vergezelt is door enkele advocaten (belgie is paradijs voor procedure fouten...)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
        potteke pis legen is ook verzorgen e bobo
        en den teut van de fles insmeren met pili-pili derivaat zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
          potteke pis legen is ook verzorgen e bobo
          ja je kan zoiets op lange termijn zien he,in begin wat vuile werk huishouden,en zo wat hoger op klimmen met begleiding,dat er gewoon contact is met zulke gevallen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
            nja,zo een mannen zet je ook niet aleen aan het werk he,daarom dat ik ook eerder aanhaalde op langere termijn,en de patienten hoeven toch niet te weten wat die persoon uitgespookt heeft ?
            als hij dit zelf wil vertellen dat hij zijn gang gaat,maar er zijn genoeg stagairs in zulke instellingen dat het niet gaat opvallen dat er ineens een jonge gast tussenloopt.
            het moet vooral gaan over de confrontatie met zulke gevallen,zo gaan de meeste hun ogen wel open hoor.
            ik wil er maar toe komen,dat bij zo een personen geld niets uitmaakt,als hij in dit geval al vergezelt is door enkele advocaten (belgie is paradijs voor procedure fouten...)...
            ik snap de bedoeling best, alleen vind ik dat ze in die instellingen al genoeg job hebben, en hun tijd niet moeten steken in zulke zaken

Comment

• Hij kan bijv. ook een paar tuinhuizekes zetten in de hof van een revalidatiecentrum.
              2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ik snap de bedoeling best, alleen vind ik dat ze in die instellingen al genoeg job hebben, en hun tijd niet moeten steken in zulke zaken
                heb je uiteraard ook gelijk in,maar zoals haddock zegt,kunnen er ook dingen achter de schermen gebeuren waardoor er geen kostbare tijd verloren hoeft te gaan.
                al is het mee naar de naburige boerderij gaan met bewoners,knutselen oid (uit praktijk heb ik gezien,dat zulke mensen dat veel doen naar de dieren gaan oid,voor hun sociaal leven)
                nevenactiviteiten zijn er altijd en je komt hoe dan ook altijd wel in het contact met zulke mensen

Comment

• komende 5 jaar rijbewijs afnemen, mag hem elke week in zijn garage zijn auto wassen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
                    Ik vraag me af wat je als ouder denkt als je je puberzoon dergelijk cadeau geeft? Zo help je ze uitstekend van alle waardebesef en realiteitszin af. En dan verwonderd zijn dat hij niet beseft dat hij erg in fout is gaat?

Dit is gewoon te gek voor woorden.

Spijtig genoeg moet de gewone, hardwerkende man die zich een min of meer leuke wagen koopt daar voor opdraaien met meer snelheidscontroles, hogere verzekeringspremies, etc
                    Dat is het. Iets dat je krijgt, heeft geen waarde. Dat is de reden dat veel lottowinaars hun fortuin op korte tijd verbrassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
                      Ik vraag me af wat je als ouder denkt als je je puberzoon dergelijk cadeau geeft? Zo help je ze uitstekend van alle waardebesef en realiteitszin af. En dan verwonderd zijn dat hij niet beseft dat hij erg in fout is gaat?

Dit is gewoon te gek voor woorden.

Spijtig genoeg moet de gewone, hardwerkende man die zich een min of meer leuke wagen koopt daar voor opdraaien met meer snelheidscontroles, hogere verzekeringspremies, etc
                      En dan heeft papa voor hem nog een lamborghini besteld,zou hij hem nog
                      krijgen?
                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                        En dan heeft papa voor hem nog een lamborghini besteld,zou hij hem nog
                        krijgen?
                        lol , wat zou ie achter die lambo nog willen? Veyron?

Comment

• auto staat op papa zijn naam, aan de nummerplaat te zien, hopelijk heeft hij nog niet lang genoeg zijn rijbewijs, en is het aangegeven bij de verzekering dat hij courante bestuurder is.
                          drinken en rijden kan niet, vluchtmisdrijf zeker niet!
                          ik drink geen alkohol sinds ik met de wagen rij, ondertussen al 28 jaar, heb verleden week de sleutels afgenomen van mijn zoon zijn auto en de nummerplaten afgevezen en die steken achter slot bij mij op het werk, hij zal wel nadenken de volgende keer als hij weggaat met de auto en hij heeft één pint gedronken, pech voor hem dat ik hem zien zitten had, en hij rijdt maar met een seat ibiza1.4 van 1998. Volgende keer vertrekt zijn auto naar de sloop en dat weet hij.
                          En hij heeft zelf gewerkt in de vakantie voor zijn auto

Comment

• wat een knuppel...
                            zo'n MENSEN (niet enkel hij rijdt als een mongool) zoude ze geen rijbewijs mogen geven.

maar ik vind dat het te hard rond de auto word gedraaid...
                            het is niet de schuld van de auto, het is de schuld van de bestuurder... kan ik ook iemand de dood inrijden met mijn al bij al trage diesel...
                            dus bezig zijn 21-jaar en zo'n auto kan niet, ben ik niet akkoord mee...
                            zo'n auto met iemand met een lager IQ dan mijn auto pk heeft dat kan niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                              auto staat op papa zijn naam, aan de nummerplaat te zien, hopelijk heeft hij nog niet lang genoeg zijn rijbewijs, en is het aangegeven bij de verzekering dat hij courante bestuurder is.
                              ik drink geen alkohol sinds ik met de wagen rij, ondertussen al 28 jaar, heb verleden week de sleutels afgenomen van mijn zoon zijn auto en de nummerplaten afgevezen en die steken achter slot bij mij op het werk, hij zal wel nadenken de volgende keer als hij weggaat met de auto en hij heeft één pint gedronken, pech voor hem dat ik hem zien zitten had, en hij rijdt maar met een seat ibiza1.4 van 1998. Volgende keer vertrekt zijn auto naar de sloop en dat weet hij.
                              das pas opvoeden :-)

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                Dat is niet waar, hangt gewoon van de auto af heeft totaal niks met pk's te maken.
                                Jongeren een auto met veel pk weigeren is gewoon belachelijk, als je die redenering verdertrekt zouden mannen ook met minder pk mogen rijden als vrouwen omdat ze statistisch gezien roekelozer rijden als vrouwen.
                                En dat beweer jij als ervaringsdeskundige? Jij hebt allicht al met verschillende wagens gereden tot op de limiet om de verschillen te kennen

Het is effectief het vermogen van een wagen dat het meeste bepaald.
                                De prijs van uw verzekering stijgt dan ook bijna exponentieel met het vermogen van het te verzekeren voertuig. Dat heeft ook effectief die reden: groter risico.
                                Informeer maar eens naar verzekering voor een 316i tov een M3 in B.A. (heeft dan niets met waarde voertuig te maken, enkel met het risico) Als je tenminste al iemand kan vinden die jou een M3 wil verzekeren!

Ik zeg niet dat iemand van 40 met 800.000Km op zijn naam per definitie kan rijden en behendig genoeg is om met dat vermogen om te kunnen.
                                Maar dergelijk persoon heeft wel minstens een beter inzicht, is zich meer bewust van zijn omgeving en andere mogelijke factoren en gevaren.

Wat ik wel durf zeggen is dat een 19 jarige die pas zijn rijbewijs heeft absoluut niet over ervaring beschikt, en ik zou bijgevolg ook niet weten waar hij de skills vandaan zou hebben gehaald. Tenzij een enkeling die sinds zijn 12e wekelijks kart en op zijn 16e formule renault ofzo rijdt, maar dan nog... Een circuit is nog geen openbare weg, vraag dat maar aan eender welke racepiloot.
                                Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                                  auto staat op papa zijn naam, aan de nummerplaat te zien, hopelijk heeft hij nog niet lang genoeg zijn rijbewijs, en is het aangegeven bij de verzekering dat hij courante bestuurder is.
                                  Eén pintje kan geen kwaad, probleem is dat het meestal niet bij eentje blijft.

Ik weet dat van mezelf ook, dus als ik met de auto rij drink ik gewoon geen alcohol.

Vandaag was het op het werk jaarvergadering (bekendmaking van de resultate van vorig jaar).
                                  Aan het einde van de vergadering, tussen 15h40 en 16h15 (ongeveer) was er een kleine receptie.
                                  D'r was taart koffie, cola, fruitsap, maar ook Jupiler, wijn en Jupiler na.
                                  Wat opviel was dat de bakken Jupiler snel leeg waren en de Jupiler na bijna onaangeroerd bleef, en ik heb er verschillende zien drinken die nog moesten rijden.
                                  Ik heb zelfs één persoon op dat klein half uurtje 6 flesjes achterover zien kappen, en van iemand anders gehoord dat hij er daarvoor al zeker 4 op had. En die is dan achteraf met zijnen Audi TT vertrokken (met passagier)
                                  Last edited by knight-rider; 21/05/2012, 21:57.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• T'is allemaal heel simpel

In eerste instantie gewoonweg die gast zijn rijbewijs afpakken voor minstens 5jaar en na 5jaar terug examens afleggen,haalt ie het na 5 jaar terug => 5jaar voorwaardelijk rijverbod = 1 overtreding = terug kwijt.

Voor zover die gast...

Dan de ouders...

Eerst en vooral beide ouders naar ne goeie psycholoog sturen en de vader (op wiens naam de audi verzekerd was denkik?) seinen bij de verzekeringsmakelaars dat ie geen auto +150pk nog kan verzekeren.

Ik vind het echt onverantwoord om iemand van 21jaar zo een auto mee te geven, wetende dat er elk weekend jongeren accidenten veroorzaken met zelfs simpele dieseltjes..
                                    Ik blijf erbij he.. ze zouden dat verzekeren op iemand anders naam moeten verbieden.. wil je auto rijden => zelf verzekeren.
                                    Ik heb op mijn 18jaar ook mijn eerste auto zelf moeten kopen en verzekeren, met als gevolg dat ik me toen geen "dikke" bak kon permiteren omdat ik of geen verzekering kreeg of ze niet had kunnen betalen...
                                    infeite zou het zelfs niet slecht zijn om onder de 24 jaar geen verzekering te krijgen vanaf een bepaald vermogen.
                                    De doorsnee tiener heeft gewoonweg niet de rij-ervaring om dergelijke wagens te rijden.
                                    Enja met een 105pk dieseltje kan je ook hard rijden.. maar ik denk dat de kans gewoon groter is dat je als 21jarige crasht met een R8 dan met een Golfke TDi..

en indien het waar is dat er voor die gast een lambo besteld is.. triestig..zeer triestig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

Wat opviel was dat de bakken Jupiler snel leeg waren en de Jupiler na bijna onaagreoerd bleef
                                      onaagreoerd ?

Ook wa Jupiler gedronken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                        T'is allemaal heel simpel

In eerste instantie gewoonweg die gast zijn rijbewijs afpakken voor minstens 5jaar en na 5jaar terug examens afleggen,haalt ie het na 5 jaar terug => 5jaar voorwaardelijk rijverbod = 1 overtreding = terug kwijt.

Voor zover die gast...

Dan de ouders...

Eerst en vooral beide ouders naar ne goeie psycholoog sturen en de vader (op wiens naam de audi verzekerd was denkik?) seinen bij de verzekeringsmakelaars dat ie geen auto +150pk nog kan verzekeren.

Ik vind het echt onverantwoord om iemand van 21jaar zo een auto mee te geven, wetende dat er elk weekend jongeren accidenten veroorzaken met zelfs simpele dieseltjes..
                                        Ik blijf erbij he.. ze zouden dat verzekeren op iemand anders naam moeten verbieden.. wil je auto rijden => zelf verzekeren.
                                        Ik heb op mijn 18jaar ook mijn eerste auto zelf moeten kopen en verzekeren, met als gevolg dat ik me toen geen "dikke" bak kon permiteren omdat ik of geen verzekering kreeg of ze niet had kunnen betalen...
                                        infeite zou het zelfs niet slecht zijn om onder de 24 jaar geen verzekering te krijgen vanaf een bepaald vermogen.
                                        De doorsnee tiener heeft gewoonweg niet de rij-ervaring om dergelijke wagens te rijden.
                                        Enja met een 105pk dieseltje kan je ook hard rijden.. maar ik denk dat de kans gewoon groter is dat je als 21jarige crasht met een R8 dan met een Golfke TDi..

en indien het waar is dat er voor die gast een lambo besteld is.. triestig..zeer triestig.
                                        Wat een achterlijk lang stuk onzin gebaseerd op jaloezie

Comment

• hij baseerde zijn leugen zelf ook op jaloezie

niet iedereen wil perfors een r8

Comment

Working...
                                          X