Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_88 Bekijk Berichten
    en da vluchtmisdrijf kan bij velen voorvallen
    Come again?

Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_88 Bekijk Berichten
    Groot deel van de verantwoordelijkheid ligt bij die pa dus, chapeau man. Ge kunt nog veel leren...
    Als ge zo nen auto aan uwe zoon geeft dan weet ge da er ooit iets zal gebeuren. Me wa gaat die gast rijden later als die nu al het van het heeft, nen Veyron ofzo?
    Hopelijk komt alles goed met da vrouwke
    Ik vind niet dat ge de verantwoordelijkheid bij zijn vader moet gaan zoeken. Ja het is redelijk zot om een jongeling zo'n wagen te geven maar er zijn genoeg jongeren die daar wel verstandig mee om kunnen gaan. Van een twintiger verwacht ik toch al enige verantwoordelijkheidszin en volwassenheid. Moest hij gewoon gestopt zijn en hulp geboden hebben, dan was het met de centen van zijn vader al opgelost en de schade vergoed (als het slachtoffer er niks aan overhoudt natuurlijk).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Voor zo'n fils a papa heb ik nu eens geen greintje respect of medelijden. Eerst de grote jan uithangen op youtube en dan als een lafaard wegvluchten na een ongeval en nog een pak leugens erbij verzinnen ook.

Sommigen voelen zich hier ook blijkbaar geroepen om dit stuk tuig te verdedigen ook. Nog minder respect voor dat soort zielige hielenlikkers.

De straf voor dit soort lafaards kan niet zwaar genoeg zijn. Blijkbaar heeft pappie al een dure advocaat onder de arm genomen maar dat zal bij rechter D'hondt niet pakken vrees ik.
      Hulde²²²²²²

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
        Hulde²²²²²²
        waarvoor?

Comment

Ik had vroeger een vriend,nu een bekende DJ en die kreeg voor zijn 18 de verjaardag een nieuwe mercedes 190e 2.3-16 kleppper ( jaren 80 )
          Na enkele maanden heeft zijn vader de auto laten begrenzen en een tachograaf ingestoken omdat zijn rijstijl levensgevaarlijk was.
          Als we eerlijk zijn weten we dan een jonge gast zo'n wagen niet onder controle heeft om nog maar te zwijgen om ''stoer'' te doen tegen hun vrienden met alle gevolgen ...
          Er zou een wet moeten komen voor deze auto's om hun vermogen te reduceren in functie van leeftijd en eventueel extra testen Dat ze deze gast eens een jaar met gehandicapten laten werken....benieuwd of hij nog zo toeren zou uithalen.
          En iedereen die commentaar heeft moet zich maar eens in de plaats van het slachtoffer plaatsen ....

Comment

Audi R8 in Knokke-Heist, Belgium Deze was een prachtige wagen, zeker de mooiste R8 die ik toe nu toe heeft gezien.

Staat daar ook weer mooi geparkeerd.

Comment

Die R8 ziet er ver-timmerd uit
              2021 Taycan 4S
              2021 Lexus UX250h

Comment

135 pk of 500, 5000 euro of 150 000 euro, 300 per uur of 180.......

Elke dag zie ik mensen met een ongepaste attitude, elk weekend rijdt er wel een zatte 50plus een fietser omver of dood.

Enzoverder.....

Ja ik heb die gast al bezig gezien in centrum Gent en zijn attitude was ongepast.
                Hij zal zijn straf niet ontlopen en als 21 jarige heeft heel de media aandacht en de celstraf al een enorm effect, daar ben ik zeker van.

Maar wederom worden mensen gelynched in het openbaar waarbij veelal een basis van jaloezie en haat gebruikt wordt die verder gaat dan de (harde) feiten. Dat stoort me in vele meningen. Laat dat er uit en ik kan heel wat standpunten volgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                  Weeral sensatie alom.
                  Tja, hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind ...

Comment

Iemand die onder invloed rijdt is gewoon niet goed te praten! Als ik moet rijden raak ik geen druppel alcohol nooit, als ik het doe, rij ik zelf niet meer!
                    Van mij mag die met een r8 rijden, maar doe dan normaal zoals de rest, maak niet zoveel show en vooral drink niet! zelfs al was hij 40.
                    2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Gevaarlijk kereltje. Een kado gekregen R8 spreekt natuurlijk tot de verbeelding en ik zou voor mijn zoon met die centen iets trager kopen, maar voor die ene 18 jarige met een R8 rijden er 1000 met een zelfverdiende okkazie gechiptunede GTI, OPC, WRC ...

Kan je alleen maar aanpakken door boetes uit te delen, ofwel iedereen tot 25j in een twingo!

Comment

Vtm zegt dat hij filmpjes van zichzelf op youtube zet, maar wat ze tonen is allemaal van spotters. En buiten wat ze tonen is er ook niks te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Elke dag zie ik mensen met een ongepaste attitude, elk weekend rijdt er wel een zatte 50plus een fietser omver of dood.

Enzoverder.....

Ja ik heb die gast al bezig gezien in centrum Gent en zijn attitude was ongepast.
                          Hij zal zijn straf niet ontlopen en als 21 jarige heeft heel de media aandacht en de celstraf al een enorm effect, daar ben ik zeker van.

Maar wederom worden mensen gelynched in het openbaar waarbij veelal een basis van jaloezie en haat gebruikt wordt die verder gaat dan de (harde) feiten. Dat stoort me in vele meningen. Laat dat er uit en ik kan heel wat standpunten volgen.
                          Nagels en koppen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
                            Kan je alleen maar aanpakken door boetes uit te delen, ofwel iedereen tot 25j in een twingo!
                            Boetes hebben we al maar dat werkt om vele redenen niet altijd zo goed. Dus inderdaad, iedereen tot zijn 25j in een spreekwoordelijke twingo! Een rs das al straf spul genoeg, echt! ;-)
                            En doe er maar een gewichtsgrens bij ook, als je potten gaat breken dan hoef je ze niet allemaal in een keer te doen in een drie tons range rover bijvoorbeeld, gaat erom het potentieel schadeeffect te verminderen...
                            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                              Dus als jij 20 zou zijn en je krijgt een R8 aangeboden zou je mooi weigeren?

Andere mensen veroordelen, ik zal het nooit begrijpen.
                              een normale twintiger zou moeten weten dat je met zo'n kar altijd en overal gezien wordt.
                              Als ik zo'n kar zou krijgen van mijn ouders kzou er ook wel is mee gas geven en het varken uithangen zoals hij op zijn filmkes. Wie niet, maar er zeker niet mee stoefen op fb of youtube. Maar hij heeft amper een paar jaar rijervaring, en dan me u zatte botten in een kar met 400+pk stappen weet toch elk klein kind dat dat geen goei combinatie is?

Dat mensen zijn daden nog kunnen verdedigen snap ik al helemaal niet , zeker zijn manier van arrogant rijden (niet alleen hij maar ook andere rijke mense), maar die mannen zullen er vriendjes mee zijn en is mee hebben mogen meerijden.
                              Ok een accident kan iedereen hebben maar zijt dan op zen minst man genoeg om er voor op te draaien.
                              Last edited by kefkie; 19/05/2012, 08:58.
                              BMW X5 45e

Comment

Het is dom van die kerel, en zijn pa. Je kan best wel het varken uithangen in de auto, maar niet op de openbare weg.

Toen ik vroeger met de SL van mijn pa mocht rijden moest ik me zeker niet als een snob gedragen, anders was het gedaan met de lol.

Comment

spoedig herstel voor de dame in kwestie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                    ik ken de wagen van ziens (rijdt/ reed hier rond in de geburen), persoonlijk ken ik de jongeman niet...

wat ik wel vaststel is dat er in het Waasland een algemene trend is om de fils a papas te voorzien van dure exclusieve wagens... de ouders pochen tegen elkaar op en dat vind ik heel verontruststellend! Persoonlijk vind ik het onverantwoord dat dergelijke voertuigen in de handen vallen van beginnende chauffeurs.
                                    Ik kan er hier gerust een paar opnoemen die net de gezegende leeftijd hebben om een stuurwiel ter hand te nemen en ze krijgen een leuk kado onder de poep geschoven: 18 jaar en R8, 18 jaar en GT3, 18 jaar en Porsche 911 etc etc...

Ik hoop ten zeerste dat het slachtoffer volledig hersteld zonder een al te lange lijdensweg! Ten tweede hoop ik dat Benjamin de cock de nodige straf krijgt die hij verdient ==> ongeval met vluchtmisdrijf is not done!! Wat zou er gebeuren mocht die Seat sneller in brand gevlogen zijn

Ahja, Benjamin DC kan nog een autoke kiezen uit het wagenpark van papa (porsche 997, porsche 993 Turbo, Ferrari F430,...)
                                    Wat heeft dat er nu mee te maken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Enzoverder.....

Ik volg.

Comment

Hij had gewoon na het ongeval moeten stoppen, hulp bieden, ziekenwagen bellen, schade vergoeden en 2-4 weken rijverbod voor dronkenschap en 1000euro boete. Vind zoizo dat zuipen en rijden niet samen gaan, maar doorrijden na een ongeval is echt not done !

Nu gaat hij het voor rechter D'Hondt in Dendermonde mogen uitleggen, min 2 jaar rijverbod ;-)

Comment

Ik vind dat je gewoon niet drinkt en achter het stuur kruipt, ik drink nooit alcohol maar persoonlijk vind ik dat je gewoon een klein beetje karakter moet hebben en gewoon nee kunt zeggen als je zelf rijd. Te snel rijden we allemaal, maar met een R8 zul je uiteraard wel sneller rijden dan ik met mijn 1100tje, .. En een klein beetje signalisatie kan nooit kwaad flipperen met je fare of je linker pinker op..

Comment

Working...
                                          X