Is de oorzaak van het ongeval eigenlijk al gekend?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi R8 Gulf
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenIs de oorzaak van het ongeval eigenlijk al gekend?, maar dit kan evengoed niet zo zijn en kan de fout ook voor een deel bij de vrouw liggen. Hoeveel mensen rijden niet links tegen 100 kmu en wijken dan uit naar rechts als er een achterligger sneller afkomt en kan t al te laat zijn
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenAlcohol, vluchtmisdrijf, aso rijgedrag, gewonden negeren, etc verzonnen ?
Komaan, je kunt zoiets toch niet goedkeuren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenJa sommige mensen zullen het nooit in willen zien. Dat zegt al veel over die mensen. Ik denk niet dat ze nog zo zouden denken wanneer zo'n gastje es hun moeder of hun vrouw of vriendin van de baan rijden onder dezelfde omstandigheden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenVoor zo'n fils a papa heb ik nu eens geen greintje respect of medelijden. Eerst de grote jan uithangen op youtube en dan als een lafaard wegvluchten na een ongeval en nog een pak leugens erbij verzinnen ook.
Sommigen voelen zich hier ook blijkbaar geroepen om dit stuk tuig te verdedigen ook. Nog minder respect voor dat soort zielige hielenlikkers.
De straf voor dit soort lafaards kan niet zwaar genoeg zijn. Blijkbaar heeft pappie al een dure advocaat onder de arm genomen maar dat zal bij rechter D'hondt niet pakken vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenWaarschijnlijk reed die vrouw 90 kmu en hij 160 kmu en niet of te laat gezien en niet meer kunnen remmen. Of (wat ik denk gezien zijn rijstijl) tegen een andere wagen aan t straatracen, maar dit kan evengoed niet zo zijn en kan de fout ook voor een deel bij de vrouw liggen. Hoeveel mensen rijden niet links tegen 100 kmu en wijken dan uit naar rechts als er een achterligger sneller afkomt en kan t al te laat zijn
Waarschijnlijk dit of misschien dat maar evengoed si of la ...
Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Garcia Bekijk Berichtendat de pa zoits koopt voor zen 22 jarige zoon gaat er al over . en zijn verantwoordelijkheid willen ontlopen . Ik hoop dat ze hem niet te mild behandelen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenHet zal misschien wel deels een paniekreactie zijn geweest, maar dan nog valt het niet goed te praten dat je iemand zo achterlaat. Voor hetzelfde geld was die Seat eerder in brand gevlogen...
Ik ken de bestuurder totaal niet, maar het verhaal over de carjacking vind ik toch wat sterk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
De hele clue van 't verhaal is dat hij niet gestopt is om hulp te bieden aan het slachtoffer. Al de rest is om het op te blazen of media-materiaal van te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenDie zever van foto's; Youtube; etc... Het is normaal dat je met zo'n auto in de kijker loopt, maar ipv. zulke dwaze voorbeelden te geven, moeten we maar 's als voorbeeld beginnen met dit forum af te schuimen, of op sommige leden hun Youtube of "mijn auto-topic"... vind je evengoed zot materiaal. Dan zijn we nog niet begonnen aan Youtube algemeen....
De hele clue van 't verhaal is dat hij niet gestopt is om hulp te bieden aan het slachtoffer. Al de rest is om het op te blazen of media-materiaal van te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenVeel mensen hebben niet genoeg respect voor snelheid om er goed mee om te gaan. "With great power comes great responsibility". En inderdaad, een auto is een potentieel en zeer effectief moordwapen.
P.S: en dat komt van iemand met een griekse standaard van rijden? ;-)
Als je er verantwoordelijk mee om kan gaan zie ik geen probleem.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje haalt er met een e30 dan ook weer een vb aan, een 190 is veel veiligerIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenWat een onzin kraam jij alllemaal uit kerelWaarschijnlijk dit of misschien dat maar evengoed si of la ...
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Hoop dat die vader ook zijn verantwoordelijkheid neemt want het grootste probleem zit volgens mij toch in de mentaliteit van deze jongen.
Hij werkt gewoon als timmerman in papa's bedrijf en gaat overal de grote man gaan uithangen, liefst zo asociaal mogelijk.
Pas op, niets tegen een timmerman, iemand die er hard voor werkt en er iets van kan, verdiend zo'n wagen.
Ik zou hem pakken waar het meest pijn doet. Hij hoopt waarschijnlijk binnen enkele jaren serieus betrokken te raken in vaders bedrijf, zo niet over te nemen.
Stel dat gerust nog wat uit. Laat hem werken om zijn eigen wagen te kopen, laat hem zijn eigen benzine betalen, laat hem zelf zijn drankjes in de discotheken betalen,...
Zijn gedrag zal wel veranderen..
Het ligt niet aan het feit dat hij nog zo jong is, enkel aan de foute mentaliteit.
Er zijn volgens mij genoeg voorbeelden van 'jonge mensen' die wel met dergelijke wagens verstandig overweg kunnen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alessio Bekijk BerichtenHoop dat die vader ook zijn verantwoordelijkheid neemt want het grootste probleem zit volgens mij toch in de mentaliteit van deze jongen.
Hij werkt gewoon als timmerman in papa's bedrijf en gaat overal de grote man gaan uithangen, liefst zo asociaal mogelijk.
Pas op, niets tegen een timmerman, iemand die er hard voor werkt en er iets van kan, verdiend zo'n wagen.
Ik zou hem pakken waar het meest pijn doet. Hij hoopt waarschijnlijk binnen enkele jaren serieus betrokken te raken in vaders bedrijf, zo niet over te nemen.
Stel dat gerust nog wat uit. Laat hem werken om zijn eigen wagen te kopen, laat hem zijn eigen benzine betalen, laat hem zelf zijn drankjes in de discotheken betalen,...
Zijn gedrag zal wel veranderen..
Zoals ik reeds zei: dit luxewagentje is speelgoed, niet iets waardevol wat het wel zou zijn als hij er zelf voor zou betalen. Feit dat er zoveel mensen zijn die WEL verantwoordelijk kunnen omgaan met racebakken die zelfs nog een stukje blitser zijn zegt genoeg. 't Broekventje was nog een maatje te klein voor deze wagen. Het pedaal instampen, het geluid opnemen en op Youtube zetten kan iedereen, maar er mee omgaan zoals het hoort, dat is nog iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDat is zo eene zever vind ik persoonlijk, mijne 320 met drie keer zo weinig vermogen als mijn pa zijn 335i is gewoon een veel gevaarlijkere auto gen discussie mogelijk.
Als je er verantwoordelijk mee om kan gaan zie ik geen probleem.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten²
Zoals ik reeds zei: dit luxewagentje is speelgoed, niet iets waardevol wat het wel zou zijn als hij er zelf voor zou betalen. Feit dat er zoveel mensen zijn die WEL verantwoordelijk kunnen omgaan met racebakken die zelfs nog een stukje blitser zijn zegt genoeg. 't Broekventje was nog een maatje te klein voor deze wagen. Het pedaal instampen, het geluid opnemen en op Youtube zetten kan iedereen, maar er mee omgaan zoals het hoort, dat is nog iets anders.
Ook de ouders gaan natuurlijk niet vrijuit, maar dan kom je natuurlijk weer bij het woordje verantwoordelijkheid, zeer moeilijk te begrijpen voor vele mensen...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment