Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ook al irl gezien. R8 (2).jpgR8.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
      Onehp, ik houd van uw onderschrift!
      Er zit geen copyright op dus... ;-)

Qua een eventuele beperking, constateer ik dat:
      A) nog steeds, niet alle mensen gezond verstand hebben.
      B) auto's steeds maar krachtiger en sneller worden en dat steeds meer beginnende chauffeurs toegang ertoe krijgen.

Dus...
      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Krapuul met centen.

Comment

Dergelijke heerschappen, zowel vader als zoon horen niet thuis op de openbare weg.

Ik walg van de teruggevonden opnames op Youtube, opgenomen met de ongepaste fierheid en met alle risico's vandien op nota bene OPENBARE WEG, waar zij denken heer en meester te zijn en lak te hebben aan alle en voor iedereen toepasselijke gedragsregels (lees verkeersreglement).

Ik reken op de adequate houding en aangepaste uitspraak van rechter D'Hondt.

Mijn medeleven gaat vooral uit naar het onschuldige slachtoffer, dat wellicht voor de rest van haar leven,hiervan zowel lichamelijke als psychische naweeën gaat ondervinden.

Met alle geleden schade te vergoeden is het geweten van vader DC blijkbaar gesust....Sorry, maar Je kan niet alles recht maken met geld voor de fantasies van zoonlief..... Als jurist beschouw ik het gebeurde, rekening houden met de gekende precidiëntieele gedragingen niet als een "ongeval"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dewae Bekijk Berichten
            Als jurist beschouw ik het gebeurde, rekening houden met de gekende precidiëntieele gedragingen niet als een "ongeval"
            Inderdaad. En het meeste wat "ongeval" wordt benoemd zou eigenlijk als grove onachtzaamheid op zijn minst en tot onvrijwillige doodslag of moord benoemd moeten worden...
            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

net opt nieuws . Auto valt nog zeer goed mee kwa schade ...

ben benieuwd wat de pa daarop zei ? zijn leugentje .
              Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                Achterlijk kereltje...Laat deze plaatsen aan de mensen die ze nodig hebben!
                Een mentale handicap is ook een handicap, zal ie gedacht hebben (met alle respect voor mensen met een mentale handicap !)

Zo'n tuig verziekt het voor de rest : bellen aan het stuur, met zatte botten in het verkeer begeven, etc etc ... tja, verstand is wellicht het enige dat zijn papa niet kan kopen voor hem

Comment

Te belachelijk voor woorden zoiets... Dat hij zo onnozel is voor zo'n dom excuus kan hij ni aan doen, en da vluchtmisdrijf kan bij velen voorvallen
                  Maar dat die ouders, of zijn pa, hem zo een auto geven is ni normaal
                  Groot deel van de verantwoordelijkheid ligt bij die pa dus, chapeau man. Ge kunt nog veel leren...
                  Als ge zo nen auto aan uwe zoon geeft dan weet ge da er ooit iets zal gebeuren. Me wa gaat die gast rijden later als die nu al het van het heeft, nen Veyron ofzo?
                  Hopelijk komt alles goed met da vrouwke

Comment

Voor nog meer sensatie...

Comment

we moeten nu ook niet allemaal de Pater gaan uithangen he... De grote fout die hij gemaakt heeft, is niét stoppen om de vrouw te helpen. Zoiets kan er niet mee door.
                      De rest hebben wij geen zaken mee.... iedereen die de kans krijgt om zo'n auto nu al te hebben, zou er af en toe is show mee verkopen.

Comment

Rijkeluiskrapuul, in België krijg je voor zo iets amper een straf. Die gast moet er dus niet mee inzitten. De openbare weg is geen circuit. Zo'n gasten zullen altijd gevaarlijk rijden en zullen altijd een gevaar zijn op de weg. Als hij nog een ongeluk heeft, hopelijk is hij dan het slachtoffer en sleurt hij geen onnodige slachtoffers mee. Het is natuurlijk ook niet slim om je zoon zo'n auto te geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                          we moeten nu ook niet allemaal de Pater gaan uithangen he... De grote fout die hij gemaakt heeft, is niét stoppen om de vrouw te helpen. Zoiets kan er niet mee door.
                          De rest hebben wij geen zaken mee.... iedereen die de kans krijgt om zo'n auto nu al te hebben, zou er af en toe is show mee verkopen.

Dronken achter het stuur kruipen en veel te vlug rijden zijn dan geen grote fouten?
                          Last edited by ; 18/05/2012, 19:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                            ²²²²²
                            En zo is dat.

Wat boeit die R8 nu... Als hij dat ongeval zou veroorzaakt hebben met een oude VW Golf zou er hier waarschijnlijk geen woord over gerept worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                              Zijn drinken en achter het stuur kruipen en veel te vlug rijden dan geen grote fouten?
                              Natuurlijk wel. Maar da's niks nieuws... die dingen gebeuren elke week en staan elke dag in de krant. En ik zeg gewoon, dat we nu niet allemaal de heilige gaan moeten uithangen.
                              Dit word nu weer langs alle kanten opgeblazen omdat er een R8 in meedoet. Die gast moet gestraft worden, maar de grootste fout die hij maakte, was niet stoppen om de vrouw te helpen... op z'n minst stoppen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                Inderdaad. En het meeste wat "ongeval" wordt benoemd zou eigenlijk als grove onachtzaamheid op zijn minst en tot onvrijwillige doodslag of moord benoemd moeten worden...
                                Ha, en die discussie is hier ook al eens gevoerd geweest volgens mij.
                                Auto > kracht > ongepaste handen > moordwapen....

PS. als ik de eerste alinea in jou handtekening lees rij jij volgens mij steeds op het midden rijvak.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                  ²²²²²
                                  En zo is dat.

Wat boeit die R8 nu... Als hij dat ongeval zou veroorzaakt hebben met een oude VW Golf zou er hier waarschijnlijk geen woord over gerept worden.

Vind ik ook. Er zijn zijn iedere dag wel accidenten met een dronken bestuurders achter het stuur zowel jong als oud. Deze heeft nu toevallig een dure wagen en zitten de meesten te zagen dat een jonge gast niet met een dure wagen mag rijden of uit jaloezie.
                                  Het gaat erom dat rijden onder invloed gewoon niet kan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    Ha, en die discussie is hier ook al eens gevoerd geweest volgens mij.
                                    Auto > kracht > ongepaste handen > moordwapen....

PS. als ik de eerste alinea in jou handtekening lees rij jij volgens mij steeds op het midden rijvak.
                                    Veel mensen hebben niet genoeg respect voor snelheid om er goed mee om te gaan. "With great power comes great responsibility". En inderdaad, een auto is een potentieel en zeer effectief moordwapen.

P.S: en dat komt van iemand met een griekse standaard van rijden? ;-)
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

Achterlijk kereltje...Laat deze plaatsen aan de mensen die ze nodig hebben!
                                      Tuurlijk parkeert die op een gehandicaptenplaats, op een gewone plaats zal hij waarschijnlijk plaats te kort hebben.

Hopelijk krijgt die zen rijbewijs nooit meer terug, zo een mensen horen niet thuis achter het stuur van een voertuig.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Apropos voor mij heeft de R8 op zich er niet veel mee te maken, de "dagdagelijkse" weekendongevallen vind ik even erg, dit is gewoon een kans om de problematiek te belichten. En we moeten ook niet van de domme doen - meer vermogen is meestal = sneller...
                                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

(extra vermogen werd in de jaren 80 aanzien in de advertenties van saab en bmw als veiliger)

Comment

Working...
                                          X