Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kwaliteit vervangwagen bij herstelling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De verhalen lezende over afgeragde, half afgebroken en beschadigde vervangwagens: je wil niet weten welk volk (kotjesvolk noemen wij dat) er allemaal rondloopt en die totaal geen respect heeft voor andermans materiaal. En het is niet omdat ze deftig overkomen (dure kleren en /of veel geld) dat ze daarom respect hebben voor andermans materiaal... Crapuul noemen wij zo'n mensen ook nog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
      En iemand die betaald wordt even meesturen op testrit kost geen geld?
      Ga maar voor die Tiguan Namaz
      Tiguan heeft ook de voorkeur.
      Toyota was omdat mijn vriendin er korting krijgt, wat dan nog twee keer niks is op zo een plastic wagen

Comment

Voor de 911, een nieuwe golf 7 diesel

voor de 335d een 116d

voor de mini weet ik het nog niet, wss een mini zelf? Of dezelfde 116d als bij de bmw.
        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Wij zijn onlangs gaan testen en dat gaf ons een wisselende situatie.
          - Toyota Auris met 25.000km -> begeleider erbij en mochten maar max 2-3km rijden -> Waren achteraf verbaasd dat wij afhaakten voor een nieuwe Auris te bestellen.
          - Vw Tiguan met 8km (ding was 2 dagen ervoor afgeleverd als stock model), full option -> mochten alleen rijden en alles op ons tempo uitproberen. Vonden we verrassend gezien mijn vriendin en ik nog redelijk jong zijn, alhoewel dat ook niet echt een probleem mag zijn.

Hangt dus af van garage tot garage.
          Je moet gewoon geluk hebben, toen ik op zoek was naar ne nieuwe voor mijn ouders kreeg ik ook telkens een testrit geregeld hoor. En die waren er meestal niet mee. Ging dan ook vaak over enkele uren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
            Dat kan ik alleen maar beamen!!
            Bij ons zijn de testritten voor dezelfde reden ook begeleid.

Als ik moet opsommen wat er allemaal met de wagens gebeurt (gebeurde), zowel op proefrit als met de vervangswagens...dan denk ik dat er hier gaan denken dat ik overdrijf...
            Nieuwe banden afhalen en vervangen door 4 kale banden, interieur gewisseld, motor gewisseld, schade rijden ( zowel koetswerk als motorschade), ...enz
            Mensen gaan ver tegenwoordig, en de overgrote groep die het wel goed meent wordt zoals zo dikwijls afgestraft door de kleine groep die nergens nog respect voor heeft.

Vandaar vervangwangens betalend, proefritten onder begeleiding, redelijk hoge borg bij verhuur, enz... wat al eens voor wat ontevredenheid zorgt bij brave nietwetende klanten...
            Motor gewisseld?
            BMW X5 45e

Comment

Motorwissel is ook al meermaals voorgekomen bij autoverhuurbedrijven.

Comment

Ja maar dingen die verdwijnen dat is simpelweg diefstal. En ik snap de garages dat ze dit soort zaken willen beperken. Nu, ik wil ook anders ook wel eens met mijn stopwatch in de werkplaats komen staan
                Last edited by cooper s; 12/05/2014, 21:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Motor gewisseld?

Ja, zover gaat het ondertussen al...
                  Vorig jaar op een vervangwagen gewoon de motor gewisseld...Uiteraard krijgen zo'n dingen nog een gerechterlijk staartje, maar dat duurt een eeuwigheid voordat je daar iets van terugziet.

Volledig interieur gewisseld is ook al voorgevallen...

Zijn we al potentiële klanten verloren door onze begeleide terstritten en betalende vervangwagens, waarschijnlijk wel.
                  Maar ik kan men directie wel begrijpen.

Comment

bij mijn broer in de garage kregen ze zo een camionette binnen van een verhuur bedrijf, ding wou niet starten,.
                    uren op gezocht en uiteindelijk vonden ze het probleem. het ding kreeg geen brandstof uit de tank terwijl de tank vol was. bij demontage van de tank vonden ze het probleem. de kabels van de sensor waren gestript en daar werden natte modder en bladeren op gelegd. net genoeg zodat de tank wel vol aanduide. auto was volledig leeg gereden.

Comment

Leaseplan toevallig?

Comment

Gisteren geïnformeerd naar de vervangwagens die ik kon krijgen: een octavia, een mini en nog wat andere prulautootjes... Ik heb gezegd dat ik wel zelf een oplossing zoek.

Comment

Een Octavia als vervangwagen getuigt van grote klasse en veel respect voor de klant. Een stadswagentje zoals de Mini als prulauto bestempelen klinkt wel erg denigrerend. Veel mensen in derde wereldlanden zouden zeer tevreden zijn met zulk voertuig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                            Een Octavia als vervangwagen getuigt van grote klasse en veel respect voor de klant. Een stadswagentje zoals de Mini als prulauto bestempelen klinkt wel erg denigrerend. Veel mensen in derde wereldlanden zouden zeer tevreden zijn met zulk voertuig.
                            hangt er van af met welke wagen je zelf rijdt...
                            lets have some more member berries

Comment

We krijgen steeds een A eentje of een A drie mee als de wagen binnen moet. Meestal nieuwe wagens.
                              Zonder probleem bij MB een E klasse cabrio meegekregen om te testen gedurende een dag.
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten

Hangt ervan af he, als die octavia een afgeragd, uitgewoond exemplaar is dan zou dit van weinig respect voor de klant getuigen. Een recent exemplaar met voldoende krachtige motor (geen platte 1.6 diesel) zou dan wel weer welkom zijn.

Comment

Bij mijn dealer is het €50/dag voor een vervangwagen. Vermoedelijk een A1 of A3. Wel veel geld voor een dag maar ik begrijp wel waarom ze het doen. Maar voor €50 zal ik er enkel gebruik van maken indien nodig.

Comment

Voila, en daar dient een vervangwagen dan ook voor, enkel als het nodig is...

Comment

Heb laatst gratis een BMW i3 meegekregen voor een dag, onder het mom van een testrit. Was ook wel eens leuk.
                                      (normaal gezien werd de vervangwagen betaald door de verzekering, maar vermits die i3 ook kon, was dat dus niet meer nodig)

Comment

Working...
                                      X