Bij Lexus is de vervangwagen volledig gratis. Enkel wanneer je de tank leeg rijdt moet je ze terug vullen, anders hoeft dat zelfs niet. Momenteel is de vervangwagen een hybride Toyota Auris, maar binnenkort worden dat allemaal Lexus CT200h.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kwaliteit vervangwagen bij herstelling
Collapse
X
-
Ik heb mijn E36 323i altijd onderhouden bij de officiële dealer in Maastricht. Vervangwagens die ik heb meegekregen bij periodiek onderhoud:
118d, 135i coupé, X3 en E46 318d.
Een keer grote reparatie laten uitvoeren na radiateurlekkage, kreeg toen een 520d.
Waren leuke ervaringen, maar kostte ook genoeg (58.57/dag)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clamar Bekijk BerichtenDacht je echt dat deze kost dan niet in het uurloon verrekend zit ? Gratis is niet van deze wereld !
Bij ons de auto gekocht (nieuw of tweedehands), vervangwagen altijd gratis.
De rekening voor een identiek onderhoud is even groot bij iemand die gebruik maakt van de vervangwagen of niet. Vervangwagen krijgt men vol mee en moet vol terugkomen.
Vervangwagens zijn dan ook geen luxekarren. Skoda Fabia 5D (diesel) of VW Fox (benzine). Wel allen in onberispelijke estetische en technische staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk BerichtenWat is jullie ervaring met vervangwagens??
Edit : bij karosseriebedrijven kijg je er wel eentje, altijd het slechtste van het slechtste, een goedkope Japanner, een A-klasse, of een Corsa, of zoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdh Bekijk BerichtenBij Lexus is de vervangwagen volledig gratis. Enkel wanneer je de tank leeg rijdt moet je ze terug vullen, anders hoeft dat zelfs niet. Momenteel is de vervangwagen een hybride Toyota Auris, maar binnenkort worden dat allemaal Lexus CT200h.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fitch Bekijk BerichtenIk heb mijn E36 323i altijd onderhouden bij de officiële dealer in Maastricht. Vervangwagens die ik heb meegekregen bij periodiek onderhoud:
118d, 135i coupé, X3 en E46 318d.
Een keer grote reparatie laten uitvoeren na radiateurlekkage, kreeg toen een 520d.
Waren leuke ervaringen, maar kostte ook genoeg (58.57/dag)
Even gekeken, Volkswagen Golf via Dockx Belgie:
Volkswagen Golf
- periode
- incl. btw
- excl. btw
- gratis km
- 1d
- € 70,18
- € 58,00
- 250 km
- 7d
- € 375,10
- € 310,00
- 1250 km
- 30d
- € 1064,80
- € 880,00
- 4000 km
Oejs, BMW 520d is wel duur(is wel nieuwste model dan, speelt ook mee)
BMW 520d
- periode
- incl. btw
- excl. btw
- gratis km
- 1d
- € 199,65
- € 165,00
- 250 km
- 7d
- € 1119,25
- € 925,00
- 1000 km
- 30d
- € 2601,50
- € 2150,00
- 4000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenBij ons is de regel:
Bij ons de auto gekocht (nieuw of tweedehands), vervangwagen altijd gratis.
De rekening voor een identiek onderhoud is even groot bij iemand die gebruik maakt van de vervangwagen of niet. Vervangwagen krijgt men vol mee en moet vol terugkomen.
Vervangwagens zijn dan ook geen luxekarren. Skoda Fabia 5D (diesel) of VW Fox (benzine). Wel allen in onberispelijke estetische en technische staat.
Dus is het gewoon de evidentie en de economische noodzaak zelf dat die kostprijs "ergens" dient te worden verrekend toch !
Ofwel wordt die dus afzonderlijk gefactureerd ofwel wordt die ergens in verrekend, en waar anders dan in het uurloon denk je dan wel ???
Comment
-
Bij ons wordt de vervangwagen en het onderhoud betaald door de leasing maatschappij, zo hebben er al eens een MINI Cooper S van 37ken enkele kale 118d's op onze oprit gestaan.
Ook hebben we al eens de 525dA van een verkoper meegekregen omdat we op een zaterdagavond met een probleem toekwamen en er geen vervangwagen beschikbaar was.
En als de vervangwagen op voorhand gereserveerd wordt kan er gekozen worden uit een; 1,3 of 5 reeks en een MINI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
Edit : bij karosseriebedrijven kijg je er wel eentje, altijd het slechtste van het slechtste, een goedkope Japanner, een A-klasse, of een Corsa, of zoiets.
Toen wij onze wagen voor 5 dagen moesten binnendoen, kregen we een nieuwe ibiza..
Deze was volledig gekuist en volgetankt.
Comment
-
voor de mercedes'en hier voeren ze me terug en komen me halen dus heb ik geen vervangwagen nodig.
indien wel zou er wel moeten betaald worden maar je krijgt telkens een recent tot nieuwe wagen
prijzen zijn wel niet van de poes, voor een dikke 50 euro heb je een A, voor een dikke 70 een C, ... geen idee hoeveel het voor een SLS of S65 zou zijn :plets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk doe wekelijks meer dan 1000km, een fiets wordt moeilijk.
Wel opgeladen terugbrengen hé.
Comment
-
Omdat mijn auto nog olie lekte na een onderhoud kreeg ik de laatste keer een echt gratis wagen mee, en ik denk dat ze de grootste uit hun gamma genomen hebben
het was een A4 2.0 TDI 150 pk s-line met 2000km op de teller.
Zal wel een directiewagen worden zeker.
Reed geweldig goed, en heb ook eens goed doorgetrokken als de temp ok was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIemand die weet waar je een dikke premium dieselwagen met meer dan 200pk meekrijgt als vervangwagen bij herstelling betaald door de verzekering (na ongeval in mijn recht)?
Comment
Comment