Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenIk ga Zaterdag rijden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenporsches? ik zie enkel billen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichtenzaterdag kan ik ni...anders had ik achter u aan gereje, die van os is van begijnendijk en das nu ni zo ver van heist od berg
Comment
-
Schitterend
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenEigenlijk woon ik in Pijpelheide,das nog dichterbij hé
Comment
-
Gistere ist nog geen uur open geweest!
Als ik aankwam wast dicht vr ne moto die gecrasht was en een olieplek op de baan, rond half 5 wast trg open en rond 5uur al trg dicht door 2mannekes van 18j mee ne ouwe verslete golf3 die de held ginge uithangen...
Kheb dus in totaal 6uur gereje voor 1ronde op de ring.....
Comment
-
Mega snelheidscontroles en grenscontroles in Duitsland volgende week :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHoe streng zijn ze eigenlijk op controle van de winterbanden aan en rond de ring?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Vandaag wa gaan rijden op de ring,tot mijn verbazing een bus van Conny cars van Heultje vol gepensioneerden op circuit
In 2 de filmpke op 0740 min.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichteneen bus van Conny cars van Heultje vol gepensioneerden op circuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenEn had ge een goe plaatske in de bus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenIk heb u nog gezien op de n10 denk ik, rond 10u. Je was aan het inhalen.
Toch opgepast op de E314? Daar stonden ze te flitsen aan afrit 25, Halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenZe hadden mij beter als bestuurder in die bus gezet dan hadden ze nu die gepensioneerden geen pensioen meer moeten betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenJa ja mijn coyote heeft zijn werk gedaan,was ik idd rond 10u....
Toch echt knap zo zwart op zwart ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenToch echt knap zo zwart op zwart ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenWeet iemand of dit waar is:
Als je een verzekering bij ADAC ( het Adac plus lidmaatschap ) neemt zou deze u gratis van de ring trekken en de auto tot thuis brengen en dit zou slechts 80 euro per jaar kosten ?
Ik ben zelf lid van de ADAC.
Ik heb je gezien in Breidscheid gisteren.
Comment
Comment