Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Mja het is wel meer tricky met een achterwiel dan met een voorwiel he? (no offence)
    Meer fun bedoelt ge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
      Meer fun bedoelt ge
      Moet je mij niet vertellen! ik rij altijd en overal met DTC uit, maar op de ring hou ik toch een zekere marge... als er 1 plek is waar je niet teveel wil schuiven, is het daar wel
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Je kan het ene hulpmiddeltje of veiligheidszone niet met het andere vergelijken. Esp is hoogst irritant maar een echte instelbare tractiecontrole met bv 8% slip laat je toe om tegen de limiet te rijden waarbij je voelt wanneer je op het randje komt.....btw dat werkt dan op de motor niet op de rem

Comment

• Das een feit.. 8%: Als ik me niet vergis: Een Porsche in de Sport stand?
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Weet iemand of dit waar is:
            Als je een verzekering bij ADAC ( het Adac plus lidmaatschap ) neemt zou deze u gratis van de ring trekken en de auto tot thuis brengen en dit zou slechts 80 euro per jaar kosten ?

Comment

• Ik zet nooit mijn ESP uit , zeker niet op de Ring.

Comment

• Heb jij wel ESP? Daar moet je voor bijbetalen he.

Comment

• op de ring van Antwerpen hebt ge uw ESP zeker nodig in deze tijd
                  Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                  Ik zet nooit mijn ESP uit , zeker niet op de Ring.
                  ik ben geen twijfelaar
                  allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                    Weet iemand of dit waar is:
                    Als je een verzekering bij ADAC ( het Adac plus lidmaatschap ) neemt zou deze u gratis van de ring trekken en de auto tot thuis brengen en dit zou slechts 80 euro per jaar kosten ?
                    Ook al van gehoord en zoek nog steeds bevestiging!
                    Lijkt me interessant en schappelijk in prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                      Heb jij wel ESP? Daar moet je voor bijbetalen he.
                      Op de Golf Blue Motion zit dit standaard ! dit is n samen met de zijairbags achteraan ,de enige optie waar ik eventueel voor zou bijbetalen.

Comment

• DBR2 wij hebben het hier wel over nen andere ring dan den antwerpse ring he kloon

Comment

• Hij kan gewoon niet tegen al dat gesnelduivel (is dat een woord? ) hier op t forum en zou o zo graag iedereen tegen 30kmu en 4l/100km verbruik zien rijden in een fijnstofuitstotendebleumotiondiesel
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                            Hij kan gewoon niet tegen al dat gesnelduivel (is dat een woord? ) hier op t forum en zou o zo graag iedereen tegen 30kmu en 4l/100km verbruik zien rijden in een fijnstofuitstotendebleumotiondiesel
                            Correctie : 90 km/u en 3.2 l/100 km. 30 km/u is een zeer onzuinige snelheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                              Maar 90kmu is al te snel voor de reflexen van een oude (vooral de denkwijze) man.
                              Mijn mini cooper S met ongeveer 200 pk heeft een verbruik van 4l/100km tegen 90kmu zuinig en minder gezondheids belastend als een diesel.
                              En ieder diertje zijn pleziertje, jij verkloot alleen maar topics door dwaze reply's te geven, uw hobby dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                er hangt en "L" op je voorhoofd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Maar 90kmu is al te snel voor de reflexen van een oude (vooral de denkwijze) man.
                                  Mijn mini cooper S met ongeveer 200 pk heeft een verbruik van 4l/100km tegen 90kmu zuinig en minder gezondheids belastend als een diesel.
                                  En ieder diertje zijn pleziertje, jij verkloot alleen maar topics door dwaze reply's te geven, uw hobby dus
                                  Ik hoef helemaal geen 200 pk , ik gebruik amper de helft van de overvloedige 105 pk van mijn huidige wagen. De Mini biedt naar mijn mening trouwens voor zijn 15.000 euro te weinig koffer en ruimte achterin

Comment

• Anyway:

Comment

• Droomkar zo een 914, liefst een 914/6 , maar sinds enkele jaren te duur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichten
                                        Ook al van gehoord en zoek nog steeds bevestiging!
                                        Lijkt me interessant en schappelijk in prijs.
                                        Heb ik ook al gehoord. Maar ik vind eveneens geen bevestiging...

Comment

• Gaat er morgen iemand rijden?
                                          Kheb gezien dat het open is van 14u30 tot 18u30, dan ist mss redelijk rustig en dacht dan is te gaan want overlaatst int weekend wast veeeel te druk

Comment

Working...
                                          X