Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben verleden Zondag ook geweest,prachtig weer en misschien maar een auto of 50, perfekt om een beetje te trainen...
Heerlijke pics!
Ben je van plan wat regelmatiger te gaan en je wat meer op de Ring te concentreren? Echt belachelijk wat er uit die karren te halen valt, retesnel...
Hier is de JK binnen maar ik plan pas ergens in maart met de R26.R te gaan, morgen wel aanwezig met de A8 dus eventueel eens wat comfortrondjes draaien.
Ben je van plan wat regelmatiger te gaan en je wat meer op de Ring te concentreren? Echt belachelijk wat er uit die karren te halen valt, retesnel...
Hier is de JK binnen maar ik plan pas ergens in maart met de R26.R te gaan, morgen wel aanwezig met de A8 dus eventueel eens wat comfortrondjes draaien.
Ik ga zoveel mogelijk,heb al een jaarkaart gekocht,verleden jaar heb ik ongeveer 80 toertjes gedaan op de ring maar moet er nog een pak meer doen om dit circuit te leren,echt ni simpel en zeker ni ongevaarlijk maar wel één van de plezantste tracks die er zijn.Ben wel van plan om regelmatig een dagske Zolder ook mee te pikken,perfekt circuit voor de Megane...
Ik ga zoveel mogelijk,heb al een jaarkaart gekocht,verleden jaar heb ik ongeveer 80 toertjes gedaan op de ring maar moet er nog een pak meer doen om dit circuit te leren,echt ni simpel en zeker ni ongevaarlijk maar wel één van de plezantste tracks die er zijn.Ben wel van plan om regelmatig een dagske Zolder ook mee te pikken,perfekt circuit voor de Megane...
Zeker eens afspreken dan! 80 rondjes is al een pak...dan ga ik met zekerheid alle zeilen mogen bijzetten.
Toch al een paar keer leuke "battles" mogen ervaren tegen karren zoals de jouwe, kan nog leuk worden!
Vandaag 1,5 rondje gereden met de A8, had niet zo veel tijd maar het was sowieso stevig aan het gieten. Paar verlaten hollanders gezien die de BMW'tjes overal dwars zetten, leuk om te zien.
Heb er eens gereden alst aan't regenen was,echt ni simpel,schuift als zot..Dinsdag gaat mijn bakske binnen om een Intrax 1K2 ophanging te laten monteren,zou nog een pak beter moeten zijn als de KW variant 3 die ik nu heb...
Schoon spul dirk!
En ga je mee op de trackday van Skylimit in the green hell?
Ik heb al een jaarkaart dus vind het een beetje zot als ik nu nog eens extra moet betalen om op de ring te rijden met Skylimit.
Ik ga wel wa Zolder en Francorchamps doen met Skylimit...
Toen ik het laatst op de ring was heb ik een auto gezien met de sticker: " ... follow me to the Green Hell" kent iemand deze leuze en waar kan ik die vinden?
PS: Er komt nog een stukje voor maar dat weet ik niet precies meer.
Toen ik het laatst op de ring was heb ik een auto gezien met de sticker: " ... follow me to the Green Hell" kent iemand deze leuze en waar kan ik die vinden?
PS: Er komt nog een stukje voor maar dat weet ik niet precies meer.
dat lijkt mij de RS van Ivan te zijn, die heeft zoiets van "don't push me at the red light, follow me in the green hell" plakken vanachter. Dacht dat het een eigen brouwsel was?
Comment