Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Handig en misschien leuk om af te printen :-)

Grotere formaten: http://www.carbuzz.co.uk/blog/Nurbur...nfographic-119

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Foto's met dit watermerk:

van welke site komen die? Veel dank!
      Ik denk van deze;

Comment

• Ben verleden Zondag ook geweest,prachtig weer en misschien maar een auto of 50, perfekt om een beetje te trainen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
          Ben verleden Zondag ook geweest,prachtig weer en misschien maar een auto of 50, perfekt om een beetje te trainen...

Echt VETTE foto ;-)
          Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
          Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Die beste tijd van uw TTRS telt eigenlijk ni ,zonder remmen is het natuurlijk ni moeilijk om zo'n goede tijd te rijden

Comment

• Vette foto!

Comment

Ben verleden Zondag ook geweest,prachtig weer en misschien maar een auto of 50, perfekt om een beetje te trainen...
                Heerlijke pics!

Ben je van plan wat regelmatiger te gaan en je wat meer op de Ring te concentreren? Echt belachelijk wat er uit die karren te halen valt, retesnel...

Hier is de JK binnen maar ik plan pas ergens in maart met de R26.R te gaan, morgen wel aanwezig met de A8 dus eventueel eens wat comfortrondjes draaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                  Heerlijke pics!

Ben je van plan wat regelmatiger te gaan en je wat meer op de Ring te concentreren? Echt belachelijk wat er uit die karren te halen valt, retesnel...

Hier is de JK binnen maar ik plan pas ergens in maart met de R26.R te gaan, morgen wel aanwezig met de A8 dus eventueel eens wat comfortrondjes draaien.
                  Ik ga zoveel mogelijk,heb al een jaarkaart gekocht,verleden jaar heb ik ongeveer 80 toertjes gedaan op de ring maar moet er nog een pak meer doen om dit circuit te leren,echt ni simpel en zeker ni ongevaarlijk maar wel één van de plezantste tracks die er zijn.Ben wel van plan om regelmatig een dagske Zolder ook mee te pikken,perfekt circuit voor de Megane...

Comment

Ik ga zoveel mogelijk,heb al een jaarkaart gekocht,verleden jaar heb ik ongeveer 80 toertjes gedaan op de ring maar moet er nog een pak meer doen om dit circuit te leren,echt ni simpel en zeker ni ongevaarlijk maar wel één van de plezantste tracks die er zijn.Ben wel van plan om regelmatig een dagske Zolder ook mee te pikken,perfekt circuit voor de Megane...

Zeker eens afspreken dan! 80 rondjes is al een pak...dan ga ik met zekerheid alle zeilen mogen bijzetten.
                    Toch al een paar keer leuke "battles" mogen ervaren tegen karren zoals de jouwe, kan nog leuk worden!

Vandaag 1,5 rondje gereden met de A8, had niet zo veel tijd maar het was sowieso stevig aan het gieten. Paar verlaten hollanders gezien die de BMW'tjes overal dwars zetten, leuk om te zien.

Comment

• Heb er eens gereden alst aan't regenen was,echt ni simpel,schuift als zot..Dinsdag gaat mijn bakske binnen om een Intrax 1K2 ophanging te laten monteren,zou nog een pak beter moeten zijn als de KW variant 3 die ik nu heb...

Comment

• Schoon spul dirk!
                        En ga je mee op de trackday van Skylimit in the green hell?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
                          Schoon spul dirk!
                          En ga je mee op de trackday van Skylimit in the green hell?
                          Ik heb al een jaarkaart dus vind het een beetje zot als ik nu nog eens extra moet betalen om op de ring te rijden met Skylimit.
                          Ik ga wel wa Zolder en Francorchamps doen met Skylimit...

Comment

• Toen ik het laatst op de ring was heb ik een auto gezien met de sticker: " ... follow me to the Green Hell" kent iemand deze leuze en waar kan ik die vinden?

PS: Er komt nog een stukje voor maar dat weet ik niet precies meer.

Comment

• Waar vind je eigenlijk de kalender wanneer je kan rijden op het lang circuit? Dus het GP-circuit samen met de Nordschleife.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                Waar vind je eigenlijk de kalender wanneer je kan rijden op het lang circuit? Dus het GP-circuit samen met de Nordschleife.
                                Hier: http://www.nuerburgring.de/nl/angebo...dschleife.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                                  Ja ok, ik ken die link ook wel. Maar ik zie niet hetgeen wat ik zoek. Wie weet moet het er nog bijkomen.

Comment

• #belgianR26; ik dacht dat je die via de webshop van de ring kan bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                                      Toen ik het laatst op de ring was heb ik een auto gezien met de sticker: " ... follow me to the Green Hell" kent iemand deze leuze en waar kan ik die vinden?

PS: Er komt nog een stukje voor maar dat weet ik niet precies meer.
                                      dat lijkt mij de RS van Ivan te zijn, die heeft zoiets van "don't push me at the red light, follow me in the green hell" plakken vanachter. Dacht dat het een eigen brouwsel was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                        Ja ok, ik ken die link ook wel. Maar ik zie niet hetgeen wat ik zoek. Wie weet moet het er nog bijkomen.
                                        Sorry dan was ik te snel

Comment

• kunt ge op de nurbur ergens een lambo huren XD,?

Comment

Working...
                                          X