Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vreemd toyota's met stukken, dat is het risico van circuitrijden met daily, hoop ooit een autoremorque te kunnen kopen, dan zou ik veel geruster zijn, remoque op en ju.
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Het lijkt wel of er steeds meer Belgen de Ring ontdekt hebben of zou dat komen doordat ik er meer op ben gaan letten?
Zelf ga ik misschien aanstaande zondag. Er wordt mooi weer voorspeld dus zal wel weer druk worden jammergenoeg met veel en lange sluitingen tot gevolg vrees ik.
Maar wie weet wordt het weer eens een geslaagde zondag. Bij mooi weer kan ik in ieder geval al heen en/of terug met het dakje open rijden, als ik dan ook nog een paar lekkere rondjes kan rijden en gezellig kan bijkletsen met bekenden dan is mijn dag geslaagd.
Zieligste nürburgringtrip ooit! 2 uur geopend vandaag. Eerst ff gaan eten. Ondertussen ging de 'Ring al open. Gedaan met eten en direct baansluiting. Half uur later ging de 'Ring voor die dag dicht. fffffffffffffffuuuuuuuuuuuuu! 600 km voor nix gereden
Vandaag wast weer van da, omda die kwieten me hunne Mclaren een half uur den track nog voor hun hebbe geclaimed ging het spel pas open om kwart na de zessen. Net zoals gisteren een lapke gedaan. Het waren mijn eerste, en het is verdomme verslavend
Ik ben er Zaterdag ook geweest,nog nooit zoveel volk gezien maar toch weinig accidenten.
Nu Zondag zal ik weer van de partij zijn met mijn Meganneke,heb nu ongeveer een toerke of 60 gedaan maar ik denk da ik er nog 100 extra moet doen om het circuit echt goed te kennen...
Vandaag wast weer van da, omda die kwieten me hunne Mclaren een half uur den track nog voor hun hebbe geclaimed ging het spel pas open om kwart na de zessen. Net zoals gisteren een lapke gedaan. Het waren mijn eerste, en het is verdomme verslavend
Amai, alle chance da'k vandaag dan ni ben afgekomen, want ik heb nog ff getwijfeld
OK, die McLaren is wel een knappe kar, maar ik wil rijden godverdomme
Voor exclusievere dingen te spotten was het wel de moeite , porsche was vanalles aant testen , nieuwe boxster en 998 turbo (tevens een 998 irl kunnen spotten , zag er best goed uit ) , BMW was er met een ingepakte M6 en nieuwe 3 reeks , lambo met de vervanger van de murcielago , naam ontglipt me ff. Audi had ook nog wat S geweld bij, opel , mercedes,... waren er ook allemaal met new stuff.
gisteren last minute decision: met de moto vertrokken naar Nürburgring... was me dat een ervaring in positieve zin!! Mooi landschap, mooie wagens en motos. Ik denk dat je daar een Porsche bij elk ringticketje krijgt, dat merk zie je daar bij de vleet.
Gisteren was er gewoon teveel volk,elke 5 voet circuit gesloten wegens accidenten maar het is er natuurlijk altijd prettig vertoeven.....Ik rij elk weekend 1 dag als ik tijd heb en heb me er nog nooit verveeld...
gisteren last minute decision: met de moto vertrokken naar Nürburgring... was me dat een ervaring in positieve zin!! Mooi landschap, mooie wagens en motos. Ik denk dat je daar een Porsche bij elk ringticketje krijgt, dat merk zie je daar bij de vleet.
Mij zien ze daar wel meer!
Ik weet niet of je het weet maar als moto liefhebber moet je naar de ingang in Breidscheit (of zoiets) rijden,daar komen alle moto's bijeen....
idd, tenzij je een jaarkaart hebt, dan maakt het toch niet uit dat je maar een halve ronde hebt, en daarenboven is dat de perfecte inrit wanneer de baan (terug) opengaat gezien er maar een fractie van het volk er langs daar op gaat. Best wel aangenaam als ge dan op het lange rechte stuk komt en ge ziet dat er op de baan ernaast nog tot een paar honderd meter voor de ingang volk staat aan te schuiven
De kaarten die je koopt bij de hoofdingang zijn *niet* geldig in Breidscheid.
Is erg vervelend als je voor de slagboom staat, 4 auto's achter je en hij wil niet open....
Je kan bij Opa Strack -de eigenaar van het restaurantje naast de poort- een Ringcard halen met anderhalve of 4 en een halve ronde. Ik geloof dat die anderhalve ronde kaart dan 37 euro kost.
Comment