Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
    iemand van hier die dit weekend gaat?
    Ik ga dit weekend. Zaterdag en zondag. Wanneer ben jij er?

Comment

• Is het goed weer dit weekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
        Is het goed weer dit weekend?
        Denk het niet

Comment

wat voor de één goed is; is dat voor een ander weer niet

Comment

vanaf dinsdag terug beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matyas Bekijk Berichten
              Ik ga dit weekend. Zaterdag en zondag. Wanneer ben jij er?

both

Comment

laten we het zo stellen: zal goe weer zijn voor sideways te gaan zijn en niet je banden kapot te rijden

Comment

• Zaterdag was er een beetje regen, maar meestal droog en goed genoeg om een sub 8min rondje neer te zetten en terwijl nog de ringtaxi in te halen
                  Italianen hebben goed hun best gedaan, zaterdag een bmw total los gereden en twee motards daarachter zwaar gecrasht doordat een jaguar zijn olie verloren had en zondag een maserati de neus in omdat het gewoon veel te nat lag.

Comment

• Iemand die vandaag tot daar gaat? Ik ga binnen een half uurtje vertrekken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                      Iemand die vandaag tot daar gaat? Ik ga binnen een half uurtje vertrekken .
                      Koentjes en Alexx zijn daar vandaag.

Comment

• Gisteren pas om 15:30 aangekomen, baan was om 19u dicht maar heb 8 rondjes kunnen rijden. Vooral veel socializing.

Ondanks maar 8 rondjes 21 fotos van ene fotograaf, dus ineens flatrate voor de dag gekocht

Baan was al bijna droog toen ik aankwam, werd helemaal droog tegen het einde van de dag

Last edited by ; 15/08/2011, 15:13.

Comment

• Ik moet dringend nog eens gaan. Heb nog 10 rondes voor dit jaar
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten
                            Zaterdag was er een beetje regen, maar meestal droog en goed genoeg om een sub 8min rondje neer te zetten en terwijl nog de ringtaxi in te halen
                            Italianen hebben goed hun best gedaan, zaterdag een bmw total los gereden en twee motards daarachter zwaar gecrasht doordat een jaguar zijn olie verloren had en zondag een maserati de neus in omdat het gewoon veel te nat lag.

indeed was wel geestig, behalve het weer wat minder maar pasagieren in de m3 was wel leuk, sideways in elke bocht van de ring was wel een unieke ervaring

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die Al toch hé, had wel graag eens een droog rondje meegegaan met hem.

Comment

• miljaar zo vet!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die Al toch hé, had wel graag eens een droog rondje meegegaan met hem.
                                  Ach die heb ik zondag ook gezien. Dat is een Nederlander die blijkbaar ook rally's rijdt. Hij kan een ferm stukje rijden. Forumlid "Niekcarfreak" kent hem redelijk goed.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• nordschleife!

Comment

• Knappe foto Alexx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matyas Bekijk Berichten
                                          Ach die heb ik zondag ook gezien. Dat is een Nederlander die blijkbaar ook rally's rijdt. Hij kan een ferm stukje rijden. Forumlid "Niekcarfreak" kent hem redelijk goed.
                                          Verre van een Nederlander hoor, is Al Clarck uit Engeland en was daar met de gasten van Driftworks en doet soms wat werk voor automagazines zoals gaan driften met Jaguars.
                                          Kent de Ring vrij goed aangezien hij binnenkort zijn 1000 toertje gaat vieren

Comment

Working...
                                          X