Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik moet m'n kar niet helemaal ombouwen om een beetje vooruit te kunnen hé
Be afraid, be very afraid! Op uw doos krijgen van een FWD bakske, stock dan nog...Jerain's worst nightmare
Ik moest dat ook niet maar deed het wel. Jij moet nu een RWD driftkrel gaan bijkopen lees ik. Wat kostte jouw "renaultje"? Zal niet gebeuren, ben ik zeker van.
Ik hoop dat je niet serieus denkt dat je met een stock M3 op straatbanden zonder mods even snel bent als nu?
Je moet dat allemaal niet zo serieus pakken kerel, jezus
Zeker niet, ik zou m'n ronde niet kunnen afmaken wegens remmen die opgebrand zijn. Een M3 was echt gemaakt als straat GT, die R26R puur voor trackgebruik. Ik las toch dat je die enkel gekocht hebt omdat het meest kant en klare pakket was...
Ik neem niet alles serieus (smileys), ik wou dat gewoon weten?
Zeker niet, ik zou m'n ronde niet kunnen afmaken wegens remmen die opgebrand zijn.
Ik neem niet alles serieus (smilies), ik wou dat gewoon weten?
Zodat je kan zeggen: "amai en dat hou ik dan bij met m'n ZEVENTIEN JAAR OUDE BMW"
Ik heb denk ik net geen 35.000 EUR betaald. Wel 24 maanden garantie en een quasi nieuwe wagen in gelimiteerde (en dus iets waardevastere) editie.
Tenminste, dat laatste hoop ik toch maar ik denk dat ik 'm later bijhou (indien ik "verder" ga richting meer performance, CSL of GT3 en consoorten) om evtl te verhuren.
Verkopen met stempels in het onderhoudsboekje "Autohaus Kirfel am Nürburgring" gaat niet echt helpen
Ik las toch dat je die enkel gekocht hebt omdat het meest kant en klare pakket was...
Correct, en geloof me...ik ben ontzettend jaloers op uw kunde qua sleutelen, en met zulke handigheid zou ik wsl ongetwijfeld nu in net hetzelfde ringen.
Zodat je kan zeggen: "amai en dat hou ik dan bij met m'n ZEVENTIEN JAAR OUDE BMW"
Ik heb denk ik net geen 35.000 EUR betaald. Wel 24 maanden garantie en een quasi nieuwe wagen in gelimiteerde (en dus iets waardevastere) editie.
Tenminste, dat laatste hoop ik toch maar ik denk dat ik 'm later bijhou (indien ik "verder" ga richting meer performance, CSL of GT3 en consoorten) om evtl te verhuren.
Verkopen met stempels in het onderhoudsboekje "Autohaus Kirfel am Nürburgring" gaat niet echt helpen
Dat heb ik nu zo'n 3 keer gezegd op dit forum en ik mag dat gerust zeggen. Er zijn niet veel karren van die leeftijd die zo rijden en hard gaan. Mede dat ik daar zelf (samen met Jerre) aan gewerkt hebt geeft nog meer voldoening natuurlijk... Achja, de enige juiste benaming is dan sjonnie of turkenbak zeker?
Tja, da's genoeg maar het zal het wel waard zijn/blijven zeker.
Echter moet jij daar nog wat bijtellen als je het veranderen van je remmen, camberplaten, afstelling,... nog gaat bijtellen om meer trackready te zijn. Kom je nog op bijna het dubbele van mijn 17 jaar oude BMW met zo goed als allemaal splinternieuwe onderdelen... Voor mij was dat de beste keuze road/track/drift/hobby.... Vraag maar eens aan sommige GT3 eigenaars hier die op SPA rijden wat zo'n 17 jaar oude BMW (iemand dat ik ken) kan doen op slicks. Rijdt daar de meeste splinternieuwe GT3's gewoon voorbij...
Nogmaals niets tegen je R26R hé, maar zoals je hierboven al aanhaalt zal je toch bij RWD uitkomen.
Correct, en geloof me...ik ben ontzettend jaloers op uw kunde qua sleutelen, en met zulke handigheid zou ik wsl ongetwijfeld nu in net hetzelfde ringen.
Al doende leert men, ik heb een grootvader die garagist is geweest en een makker Jerre die zeer handig is in oa E36's.
Comment