Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat weten we wel

Maar wel fout geschreven

Comment

• Daar staat ook drei fach rechts en het is miss hit miss.

Comment

• De Mutkurve vind ik ook een prachtige benaming en bocht. Even remmen, terug naar zn 4 en goan! Höhe acht ook een topper! Fak ik wil terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
          De Mutkurve vind ik ook een prachtige benaming en bocht. Even remmen, terug naar zn 4 en goan! Höhe acht ook een topper! Fak ik wil terug

Het is daar altijd te druk en je hebt geen tijd en een jaarkaart heeft toch geen zin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
            Het is daar altijd te druk en je hebt geen tijd en een jaarkaart heeft toch geen zin?
            Dank u om me terug tot rede te brengen!

Heb veel geluk gehad maandag want echt schrik dat het veel te druk ging zijn. Ik ging normaal enkel voor de sfeer maar toch een 11 rondjes gedaan.

Comment

• Ik land zaterdagochtend om 08:30 in Brussel, ik ga me moeten inhouden...
              Maar ik ga m'n bandjes sparen voor la mama dinsdag/woensdag

Eerst camberplates! ( op dat vlak qua mods moet ik u dus wel gelijk geven )

Comment

Ik land zaterdagochtend om 08:30 in Brussel, ik ga me moeten inhouden...
                Maar ik ga m'n bandjes sparen voor la mama dinsdag/woensdag

Eerst camberplates! ( op dat vlak qua mods moet ik u dus wel gelijk geven )
                Geloof me, ofwel verkoop je die kar dit jaar nog (voor een RWD) ofwel komen er nog mods bij. Ik heb altijd gelijk.

Comment

Geloof me, ofwel verkoop je die kar dit jaar nog (voor een RWD) ofwel komen er nog mods bij. Ik heb altijd gelijk.

Ik moet m'n kar niet helemaal ombouwen om een beetje vooruit te kunnen hé

Be afraid, be very afraid! Op uw doos krijgen van een FWD bakske, stock dan nog...Jerain's worst nightmare

Comment

Ik moet m'n kar niet helemaal ombouwen om een beetje vooruit te kunnen hé

Be afraid, be very afraid! Op uw doos krijgen van een FWD bakske, stock dan nog...Jerain's worst nightmare
                    Ik moest dat ook niet maar deed het wel. Jij moet nu een RWD driftkrel gaan bijkopen lees ik. Wat kostte jouw "renaultje"? Zal niet gebeuren, ben ik zeker van.

Comment

Ik moest dat ook niet maar deed het wel.

Ik hoop dat je niet serieus denkt dat je met een stock M3 op straatbanden zonder mods even snel bent als nu?

Jij moet nu een RWD driftkrel gaan bijkopen lees ik. Wat kostte jouw "renaultje"? Zal niet gebeuren, ben ik zeker van.
                      Je moet dat allemaal niet zo serieus pakken kerel, jezus

Comment

Ik hoop dat je niet serieus denkt dat je met een stock M3 op straatbanden zonder mods even snel bent als nu?

Je moet dat allemaal niet zo serieus pakken kerel, jezus
                        Zeker niet, ik zou m'n ronde niet kunnen afmaken wegens remmen die opgebrand zijn. Een M3 was echt gemaakt als straat GT, die R26R puur voor trackgebruik. Ik las toch dat je die enkel gekocht hebt omdat het meest kant en klare pakket was...

Ik neem niet alles serieus (smileys), ik wou dat gewoon weten?
                        Last edited by Jerain; 27/04/2011, 19:30.

Comment

Zeker niet, ik zou m'n ronde niet kunnen afmaken wegens remmen die opgebrand zijn.

Ik neem niet alles serieus (smilies), ik wou dat gewoon weten?

Zodat je kan zeggen: "amai en dat hou ik dan bij met m'n ZEVENTIEN JAAR OUDE BMW"

Ik heb denk ik net geen 35.000 EUR betaald. Wel 24 maanden garantie en een quasi nieuwe wagen in gelimiteerde (en dus iets waardevastere) editie.
                          Tenminste, dat laatste hoop ik toch maar ik denk dat ik 'm later bijhou (indien ik "verder" ga richting meer performance, CSL of GT3 en consoorten) om evtl te verhuren.
                          Verkopen met stempels in het onderhoudsboekje "Autohaus Kirfel am Nürburgring" gaat niet echt helpen

Comment

Ik las toch dat je die enkel gekocht hebt omdat het meest kant en klare pakket was...
                            Correct, en geloof me...ik ben ontzettend jaloers op uw kunde qua sleutelen, en met zulke handigheid zou ik wsl ongetwijfeld nu in net hetzelfde ringen.

Comment

Zodat je kan zeggen: "amai en dat hou ik dan bij met m'n ZEVENTIEN JAAR OUDE BMW"

Ik heb denk ik net geen 35.000 EUR betaald. Wel 24 maanden garantie en een quasi nieuwe wagen in gelimiteerde (en dus iets waardevastere) editie.
                              Tenminste, dat laatste hoop ik toch maar ik denk dat ik 'm later bijhou (indien ik "verder" ga richting meer performance, CSL of GT3 en consoorten) om evtl te verhuren.
                              Verkopen met stempels in het onderhoudsboekje "Autohaus Kirfel am Nürburgring" gaat niet echt helpen
                              Dat heb ik nu zo'n 3 keer gezegd op dit forum en ik mag dat gerust zeggen. Er zijn niet veel karren van die leeftijd die zo rijden en hard gaan. Mede dat ik daar zelf (samen met Jerre) aan gewerkt hebt geeft nog meer voldoening natuurlijk... Achja, de enige juiste benaming is dan sjonnie of turkenbak zeker?
                              Tja, da's genoeg maar het zal het wel waard zijn/blijven zeker.

Echter moet jij daar nog wat bijtellen als je het veranderen van je remmen, camberplaten, afstelling,... nog gaat bijtellen om meer trackready te zijn. Kom je nog op bijna het dubbele van mijn 17 jaar oude BMW met zo goed als allemaal splinternieuwe onderdelen... Voor mij was dat de beste keuze road/track/drift/hobby.... Vraag maar eens aan sommige GT3 eigenaars hier die op SPA rijden wat zo'n 17 jaar oude BMW (iemand dat ik ken) kan doen op slicks. Rijdt daar de meeste splinternieuwe GT3's gewoon voorbij...

Nogmaals niets tegen je R26R hé, maar zoals je hierboven al aanhaalt zal je toch bij RWD uitkomen.

Comment

Correct, en geloof me...ik ben ontzettend jaloers op uw kunde qua sleutelen, en met zulke handigheid zou ik wsl ongetwijfeld nu in net hetzelfde ringen.
                                Al doende leert men, ik heb een grootvader die garagist is geweest en een makker Jerre die zeer handig is in oa E36's.

Comment

• Jerain, van welk jaar is je M3 eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    Jerain, van welk jaar is je M3 eigenlijk?
                                    Grapjas!

Comment

Grapjas!
                                      Dzju, 'k had gehoopt dat je echt ging antwoorden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        Dzju, 'k had gehoopt dat je echt ging antwoorden.
                                        Zoals bij de foto van mn vliegenbumper zeker. Goed geprobeerd maar flauw.

Comment

Zoals bij de foto van mn vliegenbumper zeker. Goed geprobeerd maar flauw.
                                          Ben niet mee met de vliegenbumper?

Comment

Working...
                                          X