Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik vraag mij af. De belgische staat verplicht X aantal % biodiesel...
op mijn tank klep staat duidelijk vermeld : GEEN BIODIESEL
Stel dat na verloop van tijd een groot aantal moderne diesels in de soep draait... en er kan 100% worden aangetoont dat dat door Biodiesel komt..
de belgische staat zal wel niet tussen komen zeker ?
Het is kei tof en amuszant om te lachen hoe het grief van mensen in de soep draait (al is het een diesel), die daar mss ne dikke spaarcent hebben ingestoken ...
Moet gij ni gaan benchpressen en proteïneshakes drinken ofzo?
Eventjes opgezocht. Met OM646 bedoel je de laatste generatie CDI?
Het is een 220 CDI uit 2010 met 163pk dus ik vermoed dat het wel over de 3e generatie gaat.
Nee, de laatste is de OM651, de nieuwe die een tijdje last had met de injectoren.
(misschien werden ze daarom bij de jouwe vervangen?)
Ik vermoed dat je de 651 hebt, wellicht kan je dit nakijken in je papieren, cylinderinhoud is iets kleiner dan bij de oude.
Mijn ouders hebben die motor ook in hun Astra. Jij hebt dus ook last van een stotterende motor en een wisselend toerental?
Ja maar volgens Opel is dit normaal ?? Zij noemen dit een producteigenschap en dus is garantie hier niet van toepassing . Maar tijdens de zomer is de motor ook al enkele keren in vieligheidsmodus gevallen ( minder vermogen en toerental ) .
ik vraag mij af. De belgische staat verplicht X aantal % biodiesel...
op mijn tank klep staat duidelijk vermeld : GEEN BIODIESEL
Stel dat na verloop van tijd een groot aantal moderne diesels in de soep draait... en er kan 100% worden aangetoont dat dat door Biodiesel komt..
de belgische staat zal wel niet tussen komen zeker ?
Comment