Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leren rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• je zit tenslotte in het verkeer en daar moet je de regels 100% kennen vind ik. dus als 41/50 al geslaagd is mag je blij zijn.

Comment

• Verbazend wat blijft hangen... Ga binnenkort voor motorrijbewijs, en scoor op de proefexamens van www.gratisrijbewijsonline.be consistent 45 of meer op 50. Maar goed, ik ben dan ook een koppigaard met wat parate kennis...

Comment

• Ik ken eene die is pas na de 13de keer geslaagd en zo iets mag op de weg rijden das eigenlijk wel schandalig.
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Ik ben ook pas na de 4e maal geslaagd.
          Ik ken iemand die van de eerste maal geslaagd was en geloof mij, iemand die nog dommer is als hem vindt ge niet !
          En dan hebt ge hem nog niet in het verkeer bezig gehoord over de verkeersborden ...

Comment

• Ik was bij de eerste keer geslaagd, 's morgens oefenvragen overlopen en 's middags examen afgelegd en dirrect geslaagd.
            Ik snap de 41/50 regel wel, want sommige foto's kan je wel erg dubbelzinnig opvatten of zijn gewoon onduidelijk imo.

Comment

• Ik was ook van de eerste keer geslaagd. Een sms'je gestuurd naar die gratisrijbewijsonline site, en 2 dagen later het examen gaan doen. 49/50 als resultaat
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• ik rij ondertussen al een hele tijd met een voorlopig rijbewijs. Vanaf mijn 18 doe ik mijn praktijk, maar das nog wachten toch juli.
                Theorie 2 keer gedaan, maar eerste keer niets voor geleerd en gedaan om 10h 's morgens na 2uurtjes slapen, want het was op mijn verjaardag en na een feestje.. 2de keer zonder problemen erdoor.

Ik rij al van mijn 13/14 jaar, en dus nooit problemen gehad, kvind het zalig rijden, en nog zaliger als ik soms eens volle kot kan gaan met mijn pa zijn auto 6cil. benzine

Ik kijk uit naar mijn rijbewijs. zijn er speciale dingen waar je op moet letten bij u praktijk, want kheb al verschillende verhalen gehoord..

Comment

• Verhalen hoor je meestal van mensen die niet geslaagd waren, right . Waarop je moet letten? Rijd gewoon voorzichtig, defensief en keep your cool. Voor de rest moet je enkel in jezelf geloven, zeker als je zegt dat je al zo lang rijdt en het graag doet.

Comment

• Ik had er al aan gedacht om een toneelstuk op te voeren bij het begin van mijn praktijk.
                    Mijn begeleider stapt in vergeet de gordel aan te doen en net als we vertrekken maak ik hem daar even attent op.

Do they fall for that?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Ik had er al aan gedacht om een toneelstuk op te voeren bij het begin van mijn praktijk.
                      Mijn begeleider stapt in vergeet de gordel aan te doen en net als we vertrekken maak ik hem daar even attent op.

Do they fall for that?
                      Euhm, waarom zou je dat doen, om goeie punten te scoren? Er is zo één gelijkaardig dingentje waarmee je moet oppassen: als je je parkeermanoevre gedaan hebt laten sommige examinatoren je uitstappen, de wagen op slot doen, naar het trottoir gaan om dan terug in te stappen en weg te rijden. De dag dat ik mijn examen deed was het warm buiten en de examinator had het raampje opengezet -> "Zou u het raam willen sluiten, alstublieft?". Als je dat niet doe krijg je daar zeker een opmerking over aan 't einde van 't examen.

Comment

• Ik zou geen toneelstukskes riskeren.

Een tip: kijk regelmatig in zijspiegels en achteruitkijkspiegels.

Comment

• kheb vorige week vrijdag menne praktijk gedaan en erdoor van de eerste maal.. zonder rijschool of iets!

Rij nu rond sinds de maandag sé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                            ik rij ondertussen al een hele tijd met een voorlopig rijbewijs. Vanaf mijn 18 doe ik mijn praktijk, maar das nog wachten toch juli.
                            Theorie 2 keer gedaan, maar eerste keer niets voor geleerd en gedaan om 10h 's morgens na 2uurtjes slapen, want het was op mijn verjaardag en na een feestje.. 2de keer zonder problemen erdoor.

Ik rij al van mijn 13/14 jaar, en dus nooit problemen gehad, kvind het zalig rijden, en nog zaliger als ik soms eens volle kot kan gaan met mijn pa zijn auto 6cil. benzine

Ik kijk uit naar mijn rijbewijs. zijn er speciale dingen waar je op moet letten bij u praktijk, want kheb al verschillende verhalen gehoord..
                            Hebbe ze u dan nooti tegen gehouden ik heb soms zo goesting om thuis de sleutels te pikken en weg te rijden.
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                              Een tip: kijk regelmatig in zijspiegels en achteruitkijkspiegels.
                              Dat doe ik toch altijd als ik rij met de auto. (misschien tijdens het examen het beter wat opvallender doen)

Vraagje: hoe lang duurt zo'n examen gemiddeld? (De manuele auto waarmee ik het examen moet afleggen bezorgt me gigantische kniepijn na verloop van tijd...)
                              Last edited by ; 12/10/2009, 19:16.

Comment

• Kga er ook eens werk van moete maken
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Halfuurtje normaal gezien. 23 november is het zover voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    je zit tenslotte in het verkeer en daar moet je de regels 100% kennen vind ik. dus als 41/50 al geslaagd is mag je blij zijn.
                                    Dat vind ik ook ja, hoeveel had jij??
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                      Wel, vooreerst 18 zijn, een voorlopig rijbewijs en correct verzekerd... Ik gun het elke pa om zijn minderjarige zoon het kot open te trekken van zijn auto, maar op dat moment leg je als vader ongeveer 25000€ te grabbel aan de verzekeringsmaatschappij, en dan zwijg ik nog over de boetes en rijverboden voor pa en zoon.

En ik mag dat zeggen. Ik reed op mijn 14e ook al rond, zonder medeweten van pa en ma en dat was erg lomp .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Dat vind ik ook ja, hoeveel had jij??
                                        42

ik bedoelde maar gewoon dat je niet moet zagen over 1 puntje want de marge is al groot genoeg

Comment

• Ik rij al van mijn 13. maar niet op de openbare weg We hebben hier thuis veel plaats + een wei. Dus allemaal geen probleem met verzekering ed.
                                          Nu ben ik 17 maar mag wel al legaal rijden. En soms eens optrekken, maar nog steeds binnen de perken, mijn pa is te streng om me zot te laten doen, soms als het heel druk is en ik moet op de grote baan ofzo is het wel eens even in toeren gaan maar dat is het ook

Comment

Working...
                                          X