Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedMoest ik moeten kiezen zou ik toch de OPC nemen hoor, wel in een andere kleur natuurlijk
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenVandaag gezien: Insigna OPC
Mijn god wat een bak zeg
Blijft gaaf
Straks nog meer foto's, wou deze 2 gewoon al ff delen.
Opel OPC heeft echt een belachelijk front, percies een clown
Die TVR daarentegen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenVandaag gezien: Insigna OPC
Mijn god wat een bak zeg
Blijft gaaf
Straks nog meer foto's, wou deze 2 gewoon al ff delen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten001 als perso zie ik het liefste, mja dat is ook niet origineel hé
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDa's inderdaad een snelle jongen (letterlijk en figuurlijk medunkt ) , en een supermooie foto toe
Aan de plaat te zien werkt de papa mogelijk bij Opel.
was wel leuk om eens met mee te rijden,was enkel toen t juist hard gesneeuwt had
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichtenvandaag op het circuit van Zolder.
Audi RS4, vriendelijke kerel!
Dan een nissan Gtr, denk ook iemand van hier, nummerplaat komt me toch bekend voor;
Wat een auto...
Is trouwens 'Nas' van het forum
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIdd de meest on originele perso plaat die je maar kan makenEn die X6 is echt lachen, er zou meer van die humor op de belgische wegen moeten rondrijden
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenDie 007 nummerplaten vind ik zo dwaas. My name is Bond, James Bond OMGEn die X6 is echt lachen, er zou meer van die humor op de belgische wegen moeten rondrijden
Leave a comment:
-
vandaag op het circuit van Zolder.
Audi RS4, vriendelijke kerel!
Dan een nissan Gtr, denk ook iemand van hier, nummerplaat komt me toch bekend voor;
en nog een Jaguar XFR, met op de achtergrond mijn jagske ;-)
Mvg Bert
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDer heeft net een student dit in mijn straat geparkeerd, ik schat hem 19 jaar ofzo.
Tis retevet, maar tegelijk ook vrij belachelijk.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWe zijn niet allemaal van Hent Héé
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenInderdaad is de eigenaar van bloomingdales geeft ook een x6 met als plaat 007-xx
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenDie vent heeft toch ook een gereserveerde plaats aan de kinepolis?
ok nu lees ik de vorige pagina
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenen zijn Jag
(foto is van september 2008 )
edit: 't is omgekeerd
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenDie 007 nummerplaten vind ik zo dwaas. My name is Bond, James Bond OMG
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenDie 007 nummerplaten vind ik zo dwaas. My name is Bond, James Bond OMG
Leave a comment:
Leave a comment: