Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest replied
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIdd.
Had de ///M GmbH nooit mogen doen...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenHij rijdt dan misschien wel met nen 'dikken bak', nen mooien bak is het in ieder geval niet
Had de ///M GmbH nooit mogen doen...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVandaag in Knokke zien rijden op de Kustlaan.
Idd een jongen van onze leeftijd!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichtenen ik heb er dan nog ene gekregen zonder dat ik erom vroeg... mensen denken dan dat ik fan ben...
Leave a comment:
-
Guest repliedzoals deze
Leave a comment:
-
Guest repliedZeer onzuinig en milieuonvriendelijk voertuig met de stroomlijn van een kleerkast.
Leave a comment:
-
Guest repliedDie ghost is wel nog knap, ziet er ten tenminste als een auto uit, die phantom is zo hard uit proportie. Maar dat maakt hem ook speciaal...
Leave a comment:
-
Guest repliedZo'n Panamera is een gigantische (toch imposante) auto, tot je hem naast een Ghost ziet staan.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenWas er vandaag trouwens iets met Ferrari's te doen in Knokke?? Ik heb minstens vijftig verschillende exemplaren gezien; soms in kolonne, soms apart ... ook 1 kolonne gezien met een gele LP640 en zwarte velgen, tussen al de Ferrari's
Wel nog een zwarte LP560 en rode California.
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest replied
Nieuwe 997 Turbo:
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest repliedVerder ook nog dit gezien. (sorry voor de erbarmelijke foto's)
Leave a comment:
-
Was er vandaag trouwens iets met Ferrari's te doen in Knokke?? Ik heb minstens vijftig verschillende exemplaren gezien; soms in kolonne, soms apart ... ook 1 kolonne gezien met een gele LP640 en zwarte velgen, tussen al de Ferrari's
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenHeeft de hele dag in Knokke rondgetoerd vandaag; aan't stuur zat toch niemand van mijn leeftijd hoor
Lelijke auto btw.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVandaag in Knokke zien rijden op de Kustlaan.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDer heeft net een student dit in mijn straat geparkeerd, ik schat hem 19 jaar ofzo.
Tis retevet, maar tegelijk ook vrij belachelijk.
Leave a comment:
Leave a comment: