Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest replied
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenVandaag mocht in meerijden in deze wagen. Pure waanzin gewoon hoe zot die gast reed. Gewoonweg geschift. Je moet toch wel een hele hoop ballen aan je lijf hebben om in de bocht van Gent van de E-17 naar de E-40 plankgas te geven. Fieuw, wel een extreem zotte ervaring...
is dat zijn wagen?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenIdd!
Het meest geschifte ritje dat ik ooit gehad heb!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenMathias ?
Het meest geschifte ritje dat ik ooit gehad heb!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk BerichtenAl die bochten daar zijn ideaal om door te knallen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenNee, gewoon vriendelijke gast!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenJe moet toch wel een hele hoop ballen aan je lijf hebben om in de bocht van Gent van de E-17 naar de E-40 plankgas te geven. Fieuw, wel een extreem zotte ervaring....
Leave a comment:
-
Guest repliedNee, gewoon vriendelijke gast!
Leave a comment:
-
Guest repliedDas diezelfde die hier eens in de straat van mijn kot stond.
Stond vandaag geparkeerd aan de Vagant trouwens. Ken je die gast misschien?
Leave a comment:
-
Guest repliedVandaag mocht in meerijden in deze wagen. Pure waanzin gewoon hoe zot die gast reed. Gewoonweg geschift. Je moet toch wel een hele hoop ballen aan je lijf hebben om in de bocht van Gent van de E-17 naar de E-40 plankgas te geven. Fieuw, wel een extreem zotte ervaring...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenSlechte kwaliteit door gsm.
Audi A 3.0 tdi S-Line (misschien niet exclusief genoeg boor dit topic, maar dacht eerder al A5-jes gezien te hebben) , kleur komt niet goed over op de foto, is geen grijs maar grijs-beige.
Het geel monster is de mijne
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenWaande me even in London
de nummerplaat komt van zn zoontje die Ian heet
om de post nuttig te maken, foto's van een Rolls-Royce
Rolls-Royce Silver Shadow II
van het jaar 1978 met een 6.7 V8 erin
de laatste 2 jaar had hij amper 60 km gereden, nu kon hij terug op stal
was van een oudere man die sukkelt met de gezondheid, en een kennis kwam er mee naar de keuring terwijl ik er ook was met men eigen wagentje
Leave a comment:
-
Guest replied -
Slechte kwaliteit door gsm.
Audi A 3.0 tdi S-Line (misschien niet exclusief genoeg boor dit topic, maar dacht eerder al A5-jes gezien te hebben) , kleur komt niet goed over op de foto, is geen grijs maar grijs-beige.
Het geel monster is de mijne
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenIk heb je niet gezien... Het is ook al een eeuwigheid geleden dat ik je ben tegengekomen
Zalige kleur! Zalig interieur!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenVind dat wit zeer geslaagd voor de OPC.
Moest ik zo'n plaat krijgen, zou ik er toch blij mee zijn. Ben dan wel een bondfan.
Die wielkastverbredingen
Het knappe aan een X5 is dat 'm OEM al superbreed geschoeid kan staan. Hier eventjes vakkundig om zeep geholpen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenZeer onzuinig en milieuonvriendelijk voertuig met de stroomlijn van een kleerkast.Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenzoals deze
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenDe voorkant vind ik net het vetst.
Ik heb je trouwens vandaag zien rijden met de fiets. Maar ik kon je niet meer bereiken om hallo te zeggen.
Zie mijn postcount ook nu
Zalige kleur! Zalig interieur!
Leave a comment:
-
Guest repliedDerstrak in Merksem een witte BMW X6 gezien die een gesloten aanhangwagen trok van Ferarri.
Leave a comment:
Leave a comment: