Oorspronkelijk geplaatst door vliegher
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest replied
-
Soms staat er nog een XKR aan school, en in het begin vant straat staat regelmatig over de middag een E93 M3
Leave a comment:
-
Guest repliedNote to self: meer naar school gaan
Die R8 nog niet gespot daar...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDer heeft net een student dit in mijn straat geparkeerd, ik schat hem 19 jaar ofzo.
Tis retevet, maar tegelijk ook vrij belachelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenVandaag @ school
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenMahow, Willem-Jan achter het stuur!Hoe weet jij hoe ik eruit zie?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten069 - VIP zeker?
Edith: je hebt de foto al gepost.
Leave a comment:
-
-
Guest repliedDer heeft net een student dit in mijn straat geparkeerd, ik schat hem 19 jaar ofzo.
Tis retevet, maar tegelijk ook vrij belachelijk.
Leave a comment:
-
Guest repliedvandaag een witte Tesla roadster gezien in Genthad belettering van één of ander bedrijf .. geen foto helaas
die 'nieuwe' nummerplaten zie je idd meer en meer, vandaag nog op een witte Discovery FL
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKan AdriH ons bevestigen of dit al dan niet toegelaten is volgens de Belgische wegcode?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKan AdriH ons bevestigen of dit al dan niet toegelaten is volgens de Belgische wegcode?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenweer een nieuwe rage in de nummerplaten?
ipv de poolse plaat nu de wit-rode zonder rand.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMy bad!
Men tikke "LP640 nordschleife" op flickr en het eerste wat eruit komt is een foto van Denniske
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeen, of hij moet een perso plaat hebben nu!
Men tikke "LP640 nordschleife" op flickr en het eerste wat eruit komt is een foto van Denniske
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten069 - VIP zeker?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenweer een nieuwe rage in de nummerplaten?
ipv de poolse plaat nu de wit-rode zonder rand.
Echt lelijk imho.
Leave a comment:
Leave a comment: