Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenwas een S geen sportievere versie om meer zelf te rijden?
en ik kan verkeerd zijn maar een maybach kost wel een pakje meer dan een maser.
't blijft wel een kotslelijke veredelde mercedes
ik vind de Maserati ook minstens 3x zo mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk BerichtenMaakt niks uit dat een Maybach 3x duurder is dan de Maserati,
ik vind de Maserati ook minstens 3x zo mooi
Comment
-
Vroegere baas van me heeft zo ooit een DB7 afbesteld, omdat een "gewone" chirurg in't dorp daar ook mee rondreed en bestelde zich toen één vd eerste Bentley Continental's id plaats...gewoon omdat ie veel duurder was.Last edited by Bud Wijzer; 08/05/2009, 15:49.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichteniemand die een maybach koopt kijkt naar standing en luxe en dan zal een maser te "goedkoop" uitvallen in zijn ogen. enige concurrentie daarvoor is de rolls. dewelke ik dan ook direct verkies boven de maybach.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk BerichtenDIe Maybach ook gespot op de E403 in Brugge vorige week !
Vond het wel raar dat hem zelf reed in plaats van chauffeur ...
Maar idd, lelijke wagen
Ik zou toch een andere topklasseberline kiezen (Maserati Quattroporte bvb)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDie CL65 zie ik wekelijks wel ééns denk ik
gelinkt aan de Kinepolis dacht ikMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten@ Hondagirl: no offence, maar zulke foto's zeggen echt niks, kost alleen maar tijd om te laden. Spillies' foto van die 'beige' AMV8 in de file is ook zoeentje.
Just my 2 cents...
Anders moet je maar in "fotoreportages" gaan zien
Comment
Comment