Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
    Daarnet in de overpoort. De Ferrari van Vincent.
    Er lopen geesten door je foto!
    i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
      yep
      Rij je al met de auto ? Zoja, welke ? Of nog op school?

Comment

• Ik rijd zelf met een gewoon Fiëstake, ben nog student.
        Met momenten rijd ik ook wel eens met de 525d van m'n pa.

Met wat rijd jij?

Comment

• Met een rode fiets

Of meerijden met de E60 van mijn pa, of vw passat van mijn ma.
          Zit ook vaak in den okapi..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
            Ik heb overlaatst ook een GT3 RS gespot in Sint Truiden, zwart met oranje striping. Ik wil jullie deze prachtige foto niet ontnemen!

Ik heb deze ook al een paar keer gespot. Een keer toen ik bij de cremerie Limoné aankwam vertrok hij daar juist. Hij reed toen richting Niewerkerken. Toen hij achteraan aan het rond punt was aan dat ziekenhuis hoorde ik hem nog steeds... Blijft zalig die sound!
            Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
              Met een rode fiets

Of meerijden met de E60 van mijn pa, of vw passat van mijn ma.
              Zit ook vaak in den okapi..
              Ah den okapi, zat daar vroeger ook bijna elke week toen ik nog in sint-lodewijk zat.

Nostalgie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                Zag deze nog staan op mijn kaartje van tijdens de terugkeer na C&C, erop attent gemaakt door Speedman
                Latem right? Staat daar vaak.

Comment

• @ Antwerpen

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Op weg naar Leuven

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Gisteren een F430 spider gezien (kleurencombinatie was zalig - wit met zwarte velgen) - nrplaat was 001-TOY. De chauffeur was een jonge kerel van met ietswat donkere huid (moeilijk te zien vanuit mijn maat zijn appartement) tesamen met een blonde dame! De foto is gsmkwaliteit (ook donker) en de straat was redelijk smal . Het commentaar op het filmpje is van een maat van mij (was wat dronke )..

Comment

• Comment

• Aan de kanten van Middelkerke zeker ?

Comment

• Comment

• die maybach is toch echt spuuglelijk zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
                                      die maybach is toch echt spuuglelijk zeg
                                      Ja, ik begrijp ook niet wat mensen daar mooi aan vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

DIe Maybach ook gespot op de E403 in Brugge vorige week !

Vond het wel raar dat hem zelf reed in plaats van chauffeur ...

Maar idd, lelijke wagen

Ik zou toch een andere topklasseberline kiezen (Maserati Quattroporte bvb )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                                          DIe Maybach ook gespot op de E403 in Brugge vorige week !

Vond het wel raar dat hem zelf reed in plaats van chauffeur ...

Maar idd, lelijke wagen

Ik zou toch een andere topklasseberline kiezen (Maserati Quattroporte bvb )
                                          was een S geen sportievere versie om meer zelf te rijden?
                                          en ik kan verkeerd zijn maar een maybach kost wel een pakje meer dan een maser.

't blijft wel een kotslelijke veredelde mercedes
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X