Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die Gt3 is een oude bekende van GeeTeeThree?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Roeselare?
      Ja klopt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk Berichten

Die heb ik al een paar keer gezien hier in de buurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
          Die Gt3 is een oude bekende van GeeTeeThree?
          Ja dat was hun vorige GT3 dacht ik

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                Die heb ik al een paar keer gezien hier in de buurt
                Hij reed richting Oostende. Wel knap machientje

Comment

• Juist in Gent

Vorige week in Brussel

Gent
                  www.flickr.com/buysie

Comment

Deze m3 is van een kennis deze zal binnenkort verkocht worden. Heb je zijn velgen gezien?
                    Mr Drift

Comment

• Gisteren:

Daarachter nog zo een oud model Rolls Royce :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                        Deze m3 is van een kennis deze zal binnenkort verkocht worden. Heb je zijn velgen gezien?
                        Het was allesinds een jonge gast met een meisje naast hem. Hij stak zijn duim op toen ik voorbij reed met mijn wagen. Jammer dat hij hem weg doet.
                        Het was wel sukkelen om hem bij te houden

Nu ja uiteindelijk toch gelukt en idd heel knappe velgen. Heel grote velgen in full chroom dacht ik... Weet jij wat er juist onder ligt??

Of als je eens een mooiere foto hebt. Had de tijd niet om nog mooier te trekken want het ging nog redelijk snel

Comment

• Maastricht
                          www.flickr.com/buysie

Comment

Het was allesinds een jonge gast met een meisje naast hem. Hij stak zijn duim op toen ik voorbij reed met mijn wagen. Jammer dat hij hem weg doet.
                            Het was wel sukkelen om hem bij te houden

Nu ja uiteindelijk toch gelukt en idd heel knappe velgen. Heel grote velgen in full chroom dacht ik... Weet jij wat er juist onder ligt??

Of als je eens een mooiere foto hebt. Had de tijd niet om nog mooier te trekken want het ging nog redelijk snel
                            Nee ik zou niet weten wat er onder ligt maar ik zie hem toch binnen 2 weken. Dan kan ik eens foto's trekken. (En hij lijkt jonger dan hij is)
                            Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buysie Bekijk Berichten
                              Maastricht

Comment

Velgen zitten precies toch diep als je het zo ziet.

Comment

• facelift RS6 gespot:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten

ok, dees is dik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                                      Nee ik zou niet weten wat er onder ligt maar ik zie hem toch binnen 2 weken. Dan kan ik eens foto's trekken. (En hij lijkt jonger dan hij is)
                                      Ja kan wel zijn. Was moeilijk om hem goed te bekijken. Wacht al met ongeduld op de foto's.

Waarom gaat hij mss weg?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                                      Velgen zitten precies toch diep als je het zo ziet.
                                      idd vond dat ook al. Is dat zo?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                      facelift RS6 gespot:

Parkeren is ook zijn of haar sterkste kant niet... Wel jammer dat zo'n wagen daar zo triestig geparkeerd staat

Comment

• Waar kun je dat specifiek bestellen alpina. Ik vind dat niet echt op de site van bmw om te configureren...

Comment

• zit daar een buil in rechts achter of zie ik verkeerd? In die rs6

Comment

Working...
                                          X