Die Gt3 is een oude bekende van GeeTeeThree?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk Berichten
Die heb ik al een paar keer gezien hier in de buurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenDie Gt3 is een oude bekende van GeeTeeThree?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenDie heb ik al een paar keer gezien hier in de buurt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk BerichtenMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenDeze m3 is van een kennis deze zal binnenkort verkocht worden. Heb je zijn velgen gezien?
Het was wel sukkelen om hem bij te houden
Nu ja uiteindelijk toch gelukt en idd heel knappe velgen. Heel grote velgen in full chroom dacht ik... Weet jij wat er juist onder ligt??
Of als je eens een mooiere foto hebt. Had de tijd niet om nog mooier te trekken want het ging nog redelijk snel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk BerichtenHet was allesinds een jonge gast met een meisje naast hem. Hij stak zijn duim op toen ik voorbij reed met mijn wagen. Jammer dat hij hem weg doet.
Het was wel sukkelen om hem bij te houden
Nu ja uiteindelijk toch gelukt en idd heel knappe velgen. Heel grote velgen in full chroom dacht ik... Weet jij wat er juist onder ligt??
Of als je eens een mooiere foto hebt. Had de tijd niet om nog mooier te trekken want het ging nog redelijk snel)
Mr Drift
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenNee ik zou niet weten wat er onder ligt maar ik zie hem toch binnen 2 weken. Dan kan ik eens foto's trekken. (En hij lijkt jonger dan hij is)
Waarom gaat hij mss weg?
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenVelgen zitten precies toch diep als je het zo ziet.
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenfacelift RS6 gespot:
Comment
Comment