Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Het zal wel duur en vet zijn, maar ik vind het uitzicht van die logo's allerminst stijlvol. Ze doen me denken aan die gasten die die logo's van "turbo" of "intercooler" of dergelijke gingen kopen in de Auto5 om ze dan op hun Toyota Corolla te hangen.
Alpina mag toc wel wat stijlvollere logo's ontwerpen vind ik...
Het zal wel duur en vet zijn, maar ik vind het uitzicht van die logo's allerminst stijlvol. Ze doen me denken aan die gasten die die logo's van "turbo" of "intercooler" of dergelijke gingen kopen in de Auto5 om ze dan op hun Toyota Corolla te hangen.
Alpina mag toc wel wat stijlvollere logo's ontwerpen vind ik...
Vroeger kwam dit logo ipv het BMW propellor logo, maar dat is nu niet meer toegelaten door BMW...
Ja kan wel zijn. Was moeilijk om hem goed te bekijken. Wacht al met ongeduld op de foto's.
Waarom gaat hij mss weg?
Hij vond dit vroeger allemaal plezant om snel te gaan en hard op te trekken. Maar wegens verbruik en ander kosten zal hij plaats ruimen voor een iets normalere wagen
Hij vond dit vroeger allemaal plezant om snel te gaan en hard op te trekken. Maar wegens verbruik en ander kosten zal hij plaats ruimen voor een iets normalere wagen
Ja dat kan ik wel begrijpen dat het een nogal grote kost is zo'n wagen
Wat heeft hij in gedachten te kopen? Wat verstaat hij onder normalere wagen
Comment