Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenHerinner ik me 't goed (uit top gear reportage ofzo) dat 't qua bochtenwerk een grote failure is? (... kan ook wel aan 't subjectieve aspect van top gear liggen natuurlijk...).
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenNiet exclusief, maar een beetje stom om er een nieuw topic over te openen
Iemand een idee waarom dat logo compleet fout staat?
x
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S_L_R ! Bekijk BerichtenVolgens mijn vader is dat omdat de volledige achterkant is moeten gemaakt worden, door een ongeval. Het logo wordt er 'verkeerd' opgezet, omdat het herkenbaar zou zijn voor de technische controle.
x
Ciao,
Cedrick
x1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenHerinner ik me 't goed (uit top gear reportage ofzo) dat 't qua bochtenwerk een grote failure is? (... kan ook wel aan 't subjectieve aspect van top gear liggen natuurlijk...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenIk geloof dat het de Shelby Mustang was die op niet veel trok doordat de remmen en vering e.d. niet aangepast waren. De Raush had minder vermogen, maar was beter doordat dit wel aangepast was.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenIk geloof dat het de Shelby Mustang was die op niet veel trok doordat de remmen en vering e.d. niet aangepast waren. De Raush had minder vermogen, maar was beter doordat dit wel aangepast was.
Comment
-
-
Daarnet achter een nieuwe Agila gereden. Grappig.
Tevens ook een AM DB9 gesport in Blankenberge. Nummerplaat vergeten. Iets met Rxx - 001. Iemand die de wagen kent?
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenVreemd, ik heb enkele jaren geleden in dezelfde buurt deze gespot. Die is van de buurt, en ziet er exact dezelfde uit, maar draagt een andere nummerplaat...
+ kleur is ook verschillend
Comment
Comment