Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Duidelijk ni z'n beste hoek
    Die wagen heeft niet zoveel goede hoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
      Herinner ik me 't goed (uit top gear reportage ofzo) dat 't qua bochtenwerk een grote failure is? (... kan ook wel aan 't subjectieve aspect van top gear liggen natuurlijk...).
      kheb hier een filmpje gevonden waar hij het opneemt tegen een lotus exige
      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
          Niet exclusief, maar een beetje stom om er een nieuw topic over te openen

Iemand een idee waarom dat logo compleet fout staat?

Volgens mijn vader is dat omdat de volledige achterkant is moeten gemaakt worden, door een ongeval. Het logo wordt er 'verkeerd' opgezet, omdat het herkenbaar zou zijn voor de technische controle.
          x

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S_L_R ! Bekijk Berichten
              Volgens mijn vader is dat omdat de volledige achterkant is moeten gemaakt worden, door een ongeval. Het logo wordt er 'verkeerd' opgezet, omdat het herkenbaar zou zijn voor de technische controle.
              x
              WTF

Ciao,

Cedrick
              x
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Echt één van de dikste en discreetste break die op aarde zijn geschapen

Comment

• Klopt het dat die R's niet goed op LPG rijden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                    Herinner ik me 't goed (uit top gear reportage ofzo) dat 't qua bochtenwerk een grote failure is? (... kan ook wel aan 't subjectieve aspect van top gear liggen natuurlijk...).
                    Ik geloof dat het de Shelby Mustang was die op niet veel trok doordat de remmen en vering e.d. niet aangepast waren. De Raush had minder vermogen, maar was beter doordat dit wel aangepast was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                      Ik geloof dat het de Shelby Mustang was die op niet veel trok doordat de remmen en vering e.d. niet aangepast waren. De Raush had minder vermogen, maar was beter doordat dit wel aangepast was.
                      Inderdaad dat was 't ... dit stukje top gear

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                        Jep zo was het helemaal!

Comment

• t is ROUSH

ik heb trouwens zo ene gezien in Brussel onlangs. Klinkt wel lekker

Comment

• AutoMinded.be

Comment

• /Edit: Alpina B3 biturbo Coupé.
                              Zeldzame, maar vooral mooie shit :d
                              Last edited by ; 08/11/2008, 17:22.

Comment

• Daarnet achter een nieuwe Agila gereden. Grappig.

Tevens ook een AM DB9 gesport in Blankenberge. Nummerplaat vergeten. Iets met Rxx - 001. Iemand die de wagen kent?
                                AutoMinded.be

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                      Vreemd, ik heb enkele jaren geleden in dezelfde buurt deze gespot. Die is van de buurt, en ziet er exact dezelfde uit, maar draagt een andere nummerplaat...

Comment

• Da's een andere hoor... De R die ik zag was zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                          Vreemd, ik heb enkele jaren geleden in dezelfde buurt deze gespot. Die is van de buurt, en ziet er exact dezelfde uit, maar draagt een andere nummerplaat...

de jouwe heeft dakrails en die andere nie + kleur is ook verschillend

Comment

Working...
                                          X