Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
In 't stad een 2 witte Subaru's Impreza WRC break's na elkaar en ze konden de "" wel appreciëren, wtf, fluiten dat dat doet! Iemand foto's van die 2? Moeten redelijk bekend zijn, platen waren Xxx-xxx en Txx-xxx dacht ik. Een recente Subaru en de versie ervoor was het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHeerlijk.
Platen die nu niet meer uitgeleverd mogen worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIn 't stad een 2 witte Subaru's Impreza WRC break's na elkaar en ze konden de "" wel appreciëren, wtf, fluiten dat dat doet! Iemand foto's van die 2? Moeten redelijk bekend zijn, platen waren Xxx-xxx en Txx-xxx dacht ik. Een recente Subaru en de versie ervoor was het.
Comment
-
Is inderdaad lichte vracht ( heeft ook geen achterbank é ). Zijn maat heeft een geïmporteerde met het stuur aan de andere kant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIs inderdaad lichte vracht ( heeft ook geen achterbank é ). Zijn maat heeft een geïmporteerde met het stuur aan de andere kant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenNe donkerblauwe?
If yes, dan heb ik daarnaast gestaan in de file enkele dagen terug. Echt ongelooflijk geluid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDat is toch die kerel van St-Kruis hé? Foto's van die andere Impreza? Zitten die mannen ook op Subaru forum of iets in die aard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenYup. Allebei komen ze van St. Kruis. Neen, ik heb geen foto's van de andere.
origineel 280 PK,
325 nm koppel
van 0 tot 100 in 4,7 sec
een gewicht van 1220 kg,
Comment
-
-
Jeps, eentje van bij ons.
Er is ook nog zo'n donkerblauwe in BE (waarvan ik weet heb)
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenGefunden!
origineel 280 PK,
325 nm koppel
van 0 tot 100 in 4,7 sec
een gewicht van 1220 kg,
Comment
-
Eerst dit
Paar uur later nog wat extra...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment