Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Ik denk niet dat iemand het uitelrijk van een cl600 ombouwt naar dat van een 55. Als het een neppert is is het dus iets met kleinere remschijven, wat te zien valt. Maar op de foto lijken ze toch niet echt klein voor zo ver ge ze ziet
Een Hummer is echt dikke rommel,rammels en extreem véél windgeruis tegen 120km/u .
Ik heb eens het genoegen had om in zo'n H1 te mogen meerijden op een off-road parcours... Damn ik heb toen bijna de zetels ondergesch*ten, die kar rijdt echt over alles en iedereen. Was enorm onder de indruk.
Ik heb eens het genoegen had om in zo'n H1 te mogen meerijden op een off-road parcours... Damn ik heb toen bijna de zetels ondergesch*ten, die kar rijdt echt over alles en iedereen. Was enorm onder de indruk.
Kwestie van het in de juiste context te plaatsen.
Het enige nadeel is het gewicht, waardoor die snel wegzakken in de modder.
Best exclusief volgens mij
Ford F-150 Harley Davidson!
Slechte foto's ik weet het ...niet de ideale plaats om perfecte foto's te maken (modderig, druk, regen,... ) Dus als ik hem nog is zie, zal ik is wat deftige foto's is ervan maken
zondag eentje gezien in Roeselare, krack dezelfde!
Kwestie van het in de juiste context te plaatsen.
Ik heb enkel ervaring met een H2.
Enigste wat er ok is aan die auto is dat je véél bekijks heb .
Ja. Maar daarvan kunnen er vier ofzo op de achterbank van de Hummer..
Hummer eigenaars hebben over het algemeen zoveel vrienden, dat enkel de chauffeur in de wagen zit. Dus dan volstaat zo'n belachelijk klein ding evengoed
Maar bon, ik heb mijn punt duidelijk gemaakt, ik ga het hierbij houden
Ik wilde op een ludieke manier duidelijk maken dat ik een Hummer persoonlijk niet zo heel erg kan smaken. We mogen toch eens wat 'lol tappen' ook toch tussen het zware realistische bestaan van elke dag....
Comment