Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Aan wat zie jij dat?

Want op deze foto zie ik dat dus absoluut niet
    Ik ook niet, in het echt zag ik het aan de remschijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
      Ik ook niet, in het echt zag ik het aan de remschijven
      Zowel schijven als blokken van de pre-facelift CL 55 zijn identiek aan die van een CL 600.

Comment

• Ik denk niet dat iemand het uitelrijk van een cl600 ombouwt naar dat van een 55. Als het een neppert is is het dus iets met kleinere remschijven, wat te zien valt. Maar op de foto lijken ze toch niet echt klein voor zo ver ge ze ziet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Zowel schijven als blokken van de pre-facelift CL 55 zijn identiek aan die van een CL 600.
          Moet toch AMG opstaan hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Een Hummer is echt dikke rommel,rammels en extreem véél windgeruis tegen 120km/u .
            Ik heb eens het genoegen had om in zo'n H1 te mogen meerijden op een off-road parcours... Damn ik heb toen bijna de zetels ondergesch*ten, die kar rijdt echt over alles en iedereen. Was enorm onder de indruk.

Kwestie van het in de juiste context te plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
              Ik heb eens het genoegen had om in zo'n H1 te mogen meerijden op een off-road parcours... Damn ik heb toen bijna de zetels ondergesch*ten, die kar rijdt echt over alles en iedereen. Was enorm onder de indruk.

Het enige nadeel is het gewicht, waardoor die snel wegzakken in de modder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                Best exclusief volgens mij
                Ford F-150 Harley Davidson!

Slechte foto's ik weet het ...niet de ideale plaats om perfecte foto's te maken (modderig, druk, regen,... ) Dus als ik hem nog is zie, zal ik is wat deftige foto's is ervan maken
                zondag eentje gezien in Roeselare, krack dezelfde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk Berichten
                  zondag eentje gezien in Roeselare, krack dezelfde!
                  Nonkel van mijn beste maat heeft zo een... 400pk naar het schijnt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten

Ik heb enkel ervaring met een H2.
                    Enigste wat er ok is aan die auto is dat je véél bekijks heb .

Comment

• Er staat hier momenteel een Ram SRT10 voor de deur. Die voorkant is echt wel impressive!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Ik heb enkel ervaring met een H2.
                        Enigste wat er ok is aan die auto is dat je véél bekijks heb .
                        Hiermee heb je ook veel bekijks, en het is ineens minder belachelijk(en goedkoper) ook:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                          Hiermee heb je ook veel bekijks, en het is ineens minder belachelijk(en goedkoper) ook:
                          Ja. Maar daarvan kunnen er vier ofzo op de achterbank van de Hummer..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                            Minder belachelijk? Ik zou me schamen in zo'n Aixam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Ja. Maar daarvan kunnen er vier ofzo op de achterbank van de Hummer..
                              Hummer eigenaars hebben over het algemeen zoveel vrienden, dat enkel de chauffeur in de wagen zit. Dus dan volstaat zo'n belachelijk klein ding evengoed

Maar bon, ik heb mijn punt duidelijk gemaakt, ik ga het hierbij houden

Comment

• Wat een belachelijk argument.

Comment

• Een Hummer koop je ook niet om vrienden te maken hé..

Ik zou ook nooit een Hummer kopen, maar geef mij toch maar 1000x liever een Hummer dan zo'n speelgoedautootje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                    Wat een belachelijk argument.
                                    Ik wilde op een ludieke manier duidelijk maken dat ik een Hummer persoonlijk niet zo heel erg kan smaken. We mogen toch eens wat 'lol tappen' ook toch tussen het zware realistische bestaan van elke dag....
                                    Last edited by ; 29/12/2008, 22:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten

Beliën Neerpelt... Hehe

Vorige week nog zien staan daar, zalig masjien.
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                        Nonkel van mijn beste maat heeft zo een... 400pk naar het schijnt...
                                        machtig! apart geluid ook zoiets!

Comment

• Die E90 M3!

Echt prachtig...

Comment

Working...
                                          X