Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
-
moet je een foto hebben???
heb namelijk vanmiddag de nieuwe sportcoupe van maserati gecruisd (Beitem-Roeselare), miljaar wat een machine zeg!!!!
mijn ruiten waren dicht, achterdemper en midden zijn 3 inch supersprint en dan nog ging de maserati erover kwa geluid!!!
ook nog een Bentley in Roeselare, vierdeurs model, denk de Arnage?? ben er niet in thuis in die luxeauto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIs die merc een 722? Mooie strik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Heb hem eens in zoiets gezien met Duitse platen in Utrecht.
Comment
-
Leuk kerstcadeautje iig. Een kennis van me heeft nog een tijdje in Marbella gewerkt. Verhalen die je daar hoort... Een familielid van een arabisch vorstenhuis die een ferrari voor zn broer zn verjaardag cadeau doet. Ipv zo'n strik heeft hij met zn sleutel op de motorkap "happy birthday" er in gekrasti 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWaar heb ik die nummerplaat nog gezien?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJep. Gehuurd dus. Maar het blijft een mooi cadeau!
Toch wel een cadeautje van zo'n 4000€+ (BTW in)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenLeuk, dan denk je dat je een SLR cadeau krijgt, moet je hem op het einde van de dag nog teruggeven ook...
Toch wel een cadeautje van zo'n 4000€+ (BTW in)
Vrouwlief: "Het is wel maar voor 1 dag schat"
Stap je in die wagen met het idee: "nu moet ik het er vandaag echt van nemen."
De radio springt aan:
Nieuwslezer: "9 uur, het nieuws. Vandaag geldt op alle autosnelwegen een snelheidsbeperking van 90km/u vanwege het smogalarm, de politie belooft ook extra controles te houden."
Eenmaal op de autostrade word je ingehaald door 10-tallen bussen en vrachtwagens. Dan zit je daar mooi in je SLR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenOf nog erger... sta je op, staat die wagen met een mooie strik voor je deur.
De radio springt aan:
Nieuwslezer: "9 uur, het nieuws. Vandaag geldt op alle autosnelwegen een snelheidsbeperking van 90km/u vanwege het smogalarm, de politie belooft ook extra controles te houden."
Eenmaal op de autostrade word je ingehaald door 10-tallen bussen en vrachtwagens. Dan zit je daar mooi in je SLR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenOf nog erger... sta je op, staat die wagen met een mooie strik voor je deur.
De radio springt aan:
Comment
Comment