Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• denk niet dat het een El Camino is..
    Eerder Ford..
    Dit is een El Camino van '68

En dit zou de El Camino opvolger van Pontiac in 2010 moeten worden

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• is een Ford Ranchero.

Comment

• moet je een foto hebben???

heb namelijk vanmiddag de nieuwe sportcoupe van maserati gecruisd (Beitem-Roeselare), miljaar wat een machine zeg!!!!
        mijn ruiten waren dicht, achterdemper en midden zijn 3 inch supersprint en dan nog ging de maserati erover kwa geluid!!!

ook nog een Bentley in Roeselare, vierdeurs model, denk de Arnage?? ben er niet in thuis in die luxeauto's

Comment

• Hasselt:

Comment

• Is die merc een 722? Mooie strik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              Is die merc een 722? Mooie strik
              Nope, een "gewone"

Comment

• Cadeautje voor de echtgenoot waarschijnlijk

Comment

• Of echtgenote..

Comment

• Waar heb ik die nummerplaat nog gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Is van Khalid Boulahrouz als ik me niet vergis.
                      Heb hem eens in zoiets gezien met Duitse platen in Utrecht.

Comment

• Leuk kerstcadeautje iig. Een kennis van me heeft nog een tijdje in Marbella gewerkt. Verhalen die je daar hoort... Een familielid van een arabisch vorstenhuis die een ferrari voor zn broer zn verjaardag cadeau doet. Ipv zo'n strik heeft hij met zn sleutel op de motorkap "happy birthday" er in gekrast
                        i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Waar heb ik die nummerplaat nog gezien?
                          My Way gehuurd?? Tom Boonen heeft daar ook mee rondgereden.

Comment

• Is inderdaad eentje van my way

Comment

• Jep. Gehuurd dus. Maar het blijft een mooi cadeau!

Comment

• Die Cayenne kan idd best van Bouhlarouz zijn. PI is van Pinnenburg, ligt net boven Hamburg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                  Hasselt:

Magnifieke foto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Jep. Gehuurd dus. Maar het blijft een mooi cadeau!
                                    Leuk, dan denk je dat je een SLR cadeau krijgt, moet je hem op het einde van de dag nog teruggeven ook...

Toch wel een cadeautje van zo'n 4000€+ (BTW in)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                                      Leuk, dan denk je dat je een SLR cadeau krijgt, moet je hem op het einde van de dag nog teruggeven ook...

Toch wel een cadeautje van zo'n 4000€+ (BTW in)
                                      Of nog erger... sta je op, staat die wagen met een mooie strik voor je deur.
                                      Vrouwlief: "Het is wel maar voor 1 dag schat"
                                      Stap je in die wagen met het idee: "nu moet ik het er vandaag echt van nemen."
                                      De radio springt aan:
                                      Nieuwslezer: "9 uur, het nieuws. Vandaag geldt op alle autosnelwegen een snelheidsbeperking van 90km/u vanwege het smogalarm, de politie belooft ook extra controles te houden."

Eenmaal op de autostrade word je ingehaald door 10-tallen bussen en vrachtwagens. Dan zit je daar mooi in je SLR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                        De radio springt aan:
                                        Nieuwslezer: "9 uur, het nieuws. Vandaag geldt op alle autosnelwegen een snelheidsbeperking van 90km/u vanwege het smogalarm, de politie belooft ook extra controles te houden."

Eenmaal op de autostrade word je ingehaald door 10-tallen bussen en vrachtwagens. Dan zit je daar mooi in je SLR.
                                        En je mag max 100km rijden, dus ffe Duitsland en terug zit er niet in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                          De radio springt aan:

Volgens mij geeft ge dan echt niks om eender welke snelheidsbeperking...

Comment

Working...
                                          X