Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenmaar hij heeft tenminste een aston.
en mag je een AM misschien nooit 2dehandskopen?
zonde voor de eerste eigenaars. dan zit je daar met een wagen die niemand mag overkopen.
Voor de 3de keer : Het gaat er niet om dat die kar tweedehands is aangekocht, het gaat er gewoon om V6 in een Aston hoort niet
En het wordt hier zelf gezegd: Hij rijd dan toch met een Aston, zegt genoeg2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtende nieuwe generatie astons vind ik overigens een stuk mooier dan die van de jaren 90. Waren die astons toen even "wow" als de vantage, DB9 nu zijn?
Een DB7 (niet-vantage) ziet er nu trouwens verschrikkelijk verouderd uit al imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDoet me zo halfweg aan de Jensen Interceptor denken.. nog zo'n specialleke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, toen was er meer commentaar op de styling.
Een DB7 (niet-vantage) ziet er nu trouwens verschrikkelijk verouderd uit al imho.Ik denk dat een vantage, DB9 er binnen 15 jaar ofzo nog supervet gaan uitzien ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenKerel, als je commentaar hebt, leer dan eerst een post deftig te lezen.
Voor de 3de keer : Het gaat er niet om dat die kar tweedehands is aangekocht, het gaat er gewoon om V6 in een Aston hoort niet
En het wordt hier zelf gezegd: Hij rijd dan toch met een Aston, zegt genoeg
en wie zegt dat ik een kerel ben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenin die tijd was een V6 toch niet slecht. of waren toen ook al V12 mercedessen en dergelijke?
en wie zegt dat ik een kerel ben?
Maar het gaat over nu! je snapt het echt niet hé ..
man stop het gewoon .2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEen DB7 V6 werd zelfs toen hij uitkwam niet echt onthaald als Aston Martin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenin DIE tijd niet neen...
Maar het gaat over nu! je snapt het echt niet hé ..
man stop het gewoon .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk snap ook het probleem niet hoor. Iedereen rijdt toch met wat hij wil. t is toch ni alsof em een Polo heeft gekocht en er een AM badge op gehangen ....
Het is een forum dus mag er gereageerd worden2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenTuurlijk doet iedereen wat hij wil.
Het is een forum dus mag er gereageerd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZoals een Porsche Boxster vandaag ..... ?
Beiden terecht overigens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOok door Wisali
moest ik de centjes hebben ik kocht hem direct.
mooie looks, britse flair en meer dan genoeg taksen.
Comment
Comment